Forum elektroda.pl

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

opel astra f 1.6 8v 94r. nie pali na dwa gary


Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Początkujący -> opel astra f 1.6 8v 94r. nie pali na dwa gary
Autor
Wiadomość
adasiek1987
Poziom 5
Poziom 5


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 11
Miasto: Poznan

Post#1 Post autora tematu 18 Mar 2013 20:39   

opel astra f 1.6 8v 94r. nie pali na dwa gary


Witam... odebralem samochod od mechanika po wymianie uszczelki pod glowica lecz sie tym dlugo nie nacieszylem. Zapewnial mnie ze jest zrobiony tylko ma problem z zaplonem i musze go w najblizszym czasie zrobic. Pierwsza jazda(kilka minut) zdaje sie byc ok lecz faktycznie dziwnie pracowal. Dwa dni pozniej probuje wyjechac a tu zonk. Problem z odpaleniem... w koncu zalapal wiec z ciekawosci zdjalem przewody zeby zobaczyc na ktore nie pali(3 i 4 komora)! Sugerujac sie porada mechanika sprawdzilem przewody, cewke i aparat zaplonowy! Wyczyscilem wszystkie przewody ktore byly zasniedziale i pojechalem na stacje zeby zatankowac. Zgasilem i gdy chcialem odpalic znow to samo. Po paru minutach ok ale odjechalem tylko od dystrybutora i zgasl! Godz na stacji i znow odpalam. Dojechalem do pierwszego lepszego mechanika ok. 300 metrow(pozniej juz zapalal). Sprawdzil sprezanie takim fajnym laserowym urzadzeniem pierwsze dwa ok 15, 3-10, 4-8. Iskra jest ale nie pali caly czas na dwa ostatnie! Powiedzial mi tez ze to moze byc uszczelka miedzy cylindrami albo zle zalozone "dzwigienki"(nie wiem o co chodzi). Wiec bez wiekszych problemow odprowadzilem auto znow do tego mechanika. Moje pytanie brzmi czy mogl mi zpartolic robote i faktycznie znow silnik do remontu czy przeoczyl cos i wystarczy poprawa usterki! Auto mam od niedawna i od razu taka wtopa a to juz drugi mechanik(pierwszy przeoczyl uszczelke albo poprostu nie chcial sie podjac) a poza tym jak na mnie kupa kasy! za wszystkie odp z gory dzieki! acha i jeszcze jedno to ma zalozony gaz i wczesniej chodzila normalnie(przed "remontem")
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 18 Mar 2013 20:39   





Powrót do góry
   
mtracz
Poziom 19
Poziom 19


Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 755
Miasto: Kraśnik

Post#2 18 Mar 2013 22:29   

Re: opel astra f 1.6 8v 94r. nie pali na dwa gary


Wymiana uszczelki spowodowana czym?
Tylko ona wymieniona? Coś jeszcze robione z głowicą, regeneracja, sprawdzenie?
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 18 Mar 2013 22:29   





Powrót do góry
   
adasiek1987
Poziom 5
Poziom 5


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 11
Miasto: Poznan

Post#3 Post autora tematu 21 Mar 2013 11:38   

Re: opel astra f 1.6 8v 94r. nie pali na dwa gary


Mialem szybki ubytek wody chlodniczej! Zaprowadzilem do jednego to wymienil weze bo faktycznie przeciekaly lecz ubytek sie nawet o gram nie zmniejszyl a z zewnatrz nie bylo widac wyciekow! Aktualny(bo poprzedniemu juz nie ufalem i dostalem adres z polecenia) stwierdzil ze uszczelka do wymiany wiec zostawilem auto! Szczeze mowiac na ogol ufam ludziom bo sam sie przykladam jak cos robie i nie wypytywalem o szczegoly. Z zewnatrz wygladalo na solidna robote a zauwarzylem uszczelke od kolektora nowa, glowica byla sciagana bo bylo widac cos w rodzaju "silikonu, uszczelniacza czarnego" i to samo z pokrywa glowicy i malo istotne pompa paliwa nowa bo na benzynie nie chodzil. Sama glowica nie wydaje mi sie ze byla regenerowana procz planowania ze wzgledu na koszt naprawy. Dzis bylem u niego ale domyslam sie ze sciemnial bo powiedzial ze dwie swiece wymienil i zapalil bez problemow i ze "chodzil jak zegarek":) ale gdy chcial go jeszcze po paru godz sprawdzic to znow te same objawy, wiec stwierdzil ze moze modul albo aparat! Moze byc to kwestia przestawienia zaplonu skoro byla iskra czy moze zle ustawionego rozrzadu? Jak go chcialem odpalic po odbiorze bylo slychac momentami jakby wszystko stukalo w silniku i czasem po chwili krecenia stawal jakby sie tlok zablokowal i krecil dalej(tak jakby nastapil zaplon w niewlasciwym momencie).
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 21 Mar 2013 11:38   





Powrót do góry
   
carrot
Poziom 24
Poziom 24


Dołączył: 03 Cze 2003
Posty: 4164
Miasto: Kraków

Post#4 21 Mar 2013 13:53   

Re: opel astra f 1.6 8v 94r. nie pali na dwa gary


Bez oglądnięcia samochodu można tylko gdybać, a może dźwigienki, a może uszczelka. Silnik w sumie bardzo prosty w budowie i niewiele może się tam popsuć
Powrót do góry
   
adasiek1987
Poziom 5
Poziom 5


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 11
Miasto: Poznan

Post#5 Post autora tematu 08 Kwi 2013 17:00   

Re: opel astra f 1.6 8v 94r. nie pali na dwa gary


Powiem tak pan mechanik wymienil kopulke i swiece i odpalal z duzym trudem ale nie trzyma obrotow i na niskich obrotach nie pali na wszystkie ale wkreca sie na oboty. Nie oddawalem juz do niego tylko do innego i pan powiedzial tak... Rozrzad przestawiony o prawie dwa zabki i ze jego robota byla ewidentnie spieprzona! Najprawdopodobniej nie powyciskal z popychaczy wszystkiego oleju co jest bardzo newralgicznym punktem w tym silniku i mogl tez nie dotrzec zaworow i sie teraz nie domykaja. Apropo obrotow czy moga one miec zwiazek ze zuzytym sprzeglem moze ich wtedy nie trzymac? Po odpaleniu jest ok a po chwili praktycznie gasnie. To samo na benzynie i na gazie...
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Początkujący -> opel astra f 1.6 8v 94r. nie pali na dwa gary
Strona 1 z 1
Podobne tematy
opel corsa 1.2 96r-silnik działa na dwa gary (3)
Astra 1.6 8v x16sz - przydławiona, czasem pali jakby na 2 gary (7)
VW Polo 6N pali tylko na dwa gary (6)
Opel Astra F c14nz odpala ale nie pali na dwa cylindry (18)
Opel Astra II 1.7DTL 60kw - nie pali na dwa cylindry (25)
opel astra 1.6 16V 94r nie pali na jeden cylinder (5)
Opel omega 2.5 TD 94r Nie pali :( (7)
Opel Astra II clasic przestał palić na 2 gary (15)
opel astra 2 1,7 isuzu - ciężko pali na zimnym silniku a na ciepłym nie pali (6)
Opel Corsa 1.2 94r paliła na trzy cylindry, teraz nie pali (14)


Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.439 seconds

elektroda.pl temat RSS 

opony