X

¬le ustawione zawory w władimirec t25

20 Mar 2013 15:22 MAMALJOZEF
  • #1 20 Mar 2013 15:22
    MALJOZEF
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    Niedawno próbowałem ustawić zawory w t25 Władimir oczywi¶cie dalej nie pali muszę zawołać fachowca ale nie wiem czy przy złe ustawienie zaworów mogło co¶ uszkodzić w silniku proszę o poradę
  • #2 20 Mar 2013 15:37
    jpna100
    Level 24  
    Helpful post? (0)
    Może kolega więcej by co¶ napisał. Ci±gnik dymi na biało?? Za bardzo nie ma takiej opcji żeby co¶ się uszkodziło przy Ľle wyregulowanych zaworach. Chyba że nie dałe¶ wcale luzu i zawór był cały czas otwarty. Kompresja jest? Przy próbie odpalenia rozrusznik lekko kręci czy ma opory? Było co¶ jeszcze robione przy nim? Spróbuj ustawic luz zaworów na 0,3 mm dla wszystkich.
  • #3 20 Mar 2013 15:58
    sandamiano
    Level 27  
    Helpful post? (0)
    Oczywi¶cie do regulacji odprężnik ma być zamknięty. Tak jak przy pracy silnika.
  • #4 20 Mar 2013 18:54
    MALJOZEF
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    Tak kompresja jest i odprężnik miłem wył±czony traktor kopci na siwo ale niewiem dałem luz na zaworach 0.3 niewiem bo na kole od wału s± jakie¶ ruskie oznaczenia nimam pojęcia jak za to się zabrać może mi kto¶ co¶ podpowie
  • #5 20 Mar 2013 19:14
    jpna100
    Level 24  
    Helpful post? (+1)
    Czyli przestał odpalac po ustawieniu zaworów?? WsadĽ suszarkę w filtr powietrza, (pewnie nie masz ¶wiec żarowych) jest zimno i st±d to dymienie :D Tu kolego masz co¶ opisane o znakach. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1461205.html

    Dodano po 2 [minuty]:

    I luz zaworów ustawiasz jak tłok ma sów sprężania i jest w górnym martwym punkcie.
  • #6 20 Mar 2013 20:31
    GT_194
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    Odkręć przewody paliwowe przy pompie.Obracaj wałem,która sekcja zaczyna tłoczyć paliwo na tym cylindrze jest zapłon i zawory s± wtedy zamknięte.
  • #7 20 Mar 2013 20:44
    jpna100
    Level 24  
    Helpful post? (+1)
    GT_194 wrote:
    Odkręć przewody paliwowe przy pompie.Obracaj wałem,która sekcja zaczyna tłoczyć paliwo na tym cylindrze jest zapłon i zawory s± wtedy zamknięte.
    Tylko wtedy nie masz GMP tylko chyba 24* przd GMP. Wiem że nie ma to za wiele dużej różnicy bo pewnie krzywki na wałku rozrz±du s± w tym miejscu "schowane"
  • #8 21 Mar 2013 12:06
    jp1234
    Level 7  
    Helpful post? (+1)
    Proszę o pomoc na temat ustawiania zaworów w t25 ruski wszędzie pisz± o ustawieniu pierwszego cylindra ,że niby tak się zaczyna ustawiać ale który jest pierwszy a który drugi tak łopatologicznie ten od przodu czy od kabiny
  • #9 21 Mar 2013 14:54
    jpna100
    Level 24  
    Helpful post? (0)
    Pierwszy cylinder zawsze jest od kół rozrz±du. Czyli od przodu ci±gnika. Drugi jest od kabiny. Ustawiasz tłok w GMP (górny martwy punkt) I regulujesz luz na 0,3 mm dla obydwu zaworów. Obracasz wałem o 360 stopni (drugi tłok w GMP) i regulujesz luz. Pro¶ciej się nie da. :D
  • #10 21 Mar 2013 15:36
    seweryn7701
    Level 30  
    Helpful post? (0)
    I nie odkręcaj żadnych przewodów. Jak będziesz kręcił wałem to patrz kiedy zawory będ± miały mijankę. To znaczy zamyka się wydechowy a otwiera ss±cy. To znak że ten tłok jest w górze tylko nie w tej fazie cyklu.
    Namaluj znak na kole pasowym i zrób wałem jeden pełny obrót tak by znak znalazł się w tym samym miejscu. Na tym cylindrze możesz ustawiać zawory. Drugi zrób tak samo.

    Jpna100 aby ustawić drugi cylinder wałem musi obrócić tylko o 180 stopni. Wykorbienia wały s± naprzeciw siebie w odstępie 180 stopni.
    Obracaj±c wałem o 360 po regulacji pierwszego cylindra drugi tłok znów l±duje na dole.
  • #11 21 Mar 2013 15:51
    jpna100
    Level 24  
    Helpful post? (+1)
    A sorki za pomyłkę:D
  • #12 21 Mar 2013 15:57
    seweryn7701
    Level 30  
    Helpful post? (0)
    Spoko. W fiacie 126p wykorbienia były po tej samej stronie wału. temu silnik tak podskakiwał.
    Tutaj to zmienili żeby zminimalizować drgania kosztem mniej równej pracy silnika na wolnych obrotach.
  • #13 21 Mar 2013 16:16
    jp1234
    Level 7  
    Helpful post? (0)
    Bardzo ,ale to bardzo dziękuję .Pozdrawiam
  • #14 22 Mar 2013 15:23
    Andrzej771021
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    Po co kombinować? A nie lepiej odkręcić te przewody przy wtryskach i zobaczyć, na którym zaczyna wyciekać paliwo i na tym regulować?
  • #15 22 Mar 2013 17:32
    seweryn7701
    Level 30  
    Helpful post? (0)
    To wła¶nie jest kombinowanie i dołożenie roboty. Do ustawienia na mijankę silnikiem trzeba kręcić tak samo jak odkręcaj±c przewody z tym że jest mniej roboty a zamiast dodatkowego klucza wystarczy rysik do zrobienia ¶ladu na kole pasowym. Po ostawieniu odpalasz a nie bawisz się w piłowanie na zapowietrzonych przewodach paliwowych i pompa jest suchutka a nie ulana paliwem.
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products