Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tonsil- ZgP 25-8-585- kilka pytan

klp0pl 23 Mar 2013 12:20 2217 9
  • #1 23 Mar 2013 12:20
    klp0pl
    Poziom 6  

Witam na wstepie powiem ze jestem calkowicie zielony w temacie naglosnienia ale chcialbym sie czegos nowego nauczyc :)
    Otoz znalazlem te kolumny, sa troche stare, ale mysle ze jak na pierwszy zestaw moga byc. Zdjecia:
    Tonsil- ZgP 25-8-585- kilka pytan Tonsil- ZgP 25-8-585- kilka pytan Tonsil- ZgP 25-8-585- kilka pytan Tonsil- ZgP 25-8-585- kilka pytan

1.Jak widac na zdjeciach membrany w glosnikach basowych sa pokopane(poodklejane i przedarte nawet). Jak moge to naprawic.
    2.Slyszalem ze jakosc dzwieku zawsze poprawia wymiana kabli. W moim zestawie sa najzwyklejsze kable "od pradu". Stad moje pytanie- Na jakie kable je wymienic i gdzie je kupic.
    3.Na zdjeciu widac ze kawalek materialu w kolumnie jest tak jakby rzucony luzem. Nie wiem czy tak mialo byc, czy mam go podkleic do scianek.
    4.Jaki polecacie kupic wzmacniacz do tego zestawu zeby to ladnie chodzilo i w przyszlosci z mozliwoscia rozbudowy.

Prosilbym rowniez o ogolne porady dotyczace renowacji tych kolumn(tego czego nie zawarlem w pytaniach)
    Pozdrawiam!

• #2 23 Mar 2013 14:39
    PawelMajda
    Poziom 14  

Myślę, że zmiana kabli w zestawie z tej półki zbyt wiele nie zmieni, ale niektórzy to słyszą.
    Ten materiał to wygłuszenie. Lepiej by było, gdybyś je podkleił do tylnej ścianki (żeby nie latało koło głośnika).
    Co do naprawy, to możesz poszukać zestawów naprawczych na Allegro, podaj model basowego głośnika, to sam może coś znajdę.

Wzmacniacz mógłby być jakiś z epoki, może wyrwałbyś Diorę w dobrym stanie, aczkolwiek myślę, że większość wzmaków z mocą około 40W na kanał da sobie z nimi radę.