X
  • #1 28 Mar 2013 10:12
    115750
    Level 20  
    Helpful post? (0)
    Kupiłem używane urządzenie wielofunkcyjne HP 2840.
    Drukarka drukuje ładnie ale nie działa ksero.
    Głowica skanera (lampa) jest cały czas z lewej strony i ani drgnie.
    Podczas uruchamiania słychać takie trykotanie z okolic skanera jakby coś blokowało rolki albo tą głowicę.
    Cały czas wyświetla się komunikat "nagrzewanie lampy skanera".
    Gdy próbuję coś skserować, to chwilę nic się nie dzieje, a później pojawia się "błąd skanera 3. Wyłącz -> włącz".

    Czy mogłem coś uszkodzić podczas przewożenia jej samochodem?
    Jest jakaś szansa na samodzielną naprawę?

    Mam taką samą drukarkę ze sprawnym skanerem. Czy można łatwo przełożyć cały moduł skanera?
  • #2 28 Mar 2013 15:30
    Longbow1987
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    Witaj.
    Dobierz się do modułu skanera (czarny moduł, który jeździ pod szybą, jest w nim lampa).
    Rozbierz go, tylko ostrożnie z lampą, wyczyść lustra i przede wszystkim ten biały odbłyśnik, w którym jest lampa.
    Jeśli jest mocno żółty, wtedy drobny papier ścierny w łapę i pucuj, aż będzie biały.
    Wyczyść dobrze szybę skanera, szczególnie biały pasek.
    Ew. przełóż moduł z działającego skanera.
  • Helpful post
    #3 28 Mar 2013 17:20
    KodIT

    Level 18  
    Helpful post? (0)
    Skoro słyszysz "trykotanie", to możliwe, że moduł skanera się zablokował.
    Jeśli jest po lewej stronie, to ściągnij małą szybkę po lewej stronie (trzymana jest przez plastikową ramkę przykręcaną jednym wkrętem).
    Jak już będziesz miał fizyczny dostęp do modułu, to popchnij go trochę ręką albo czymś długim i płaskim mniej więcej do połowy długości szyby.
    Uruchom następnie drukarkę i sprawdź, czy nadal słychać ten "terkot".
  • #4 30 Mar 2013 09:38
    115750
    Level 20  
    Topic author Helpful post? (0)
    Zrobiłem, tak jak napisał kodit i rzeczywiście głowica ruszyła i skaner zaczął działać.
    Dzięki za pomoc.
  Search 4 million + Products
Browse Products