Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 29 Mar 2013 12:30
    bmwnsmcabrio
    Poziom 5  

    Witam mam problem w moim bmw e46 CABRIO dach nie działa jak wciskam przycisk świeci się czerwona dioda, był podpinany pod kompa i nic zero błędów, silniczki i pompa działa, dodam ze wpadła mi zaślepka po prawej stronie i zamknąłem dach i mi podniosło lewy boczek i nie domkło ale ją wyciągnąłem ręcznie, dach składa sie ręcznie nie ma żadnych oporów jest ok, próbowałem zrobić inicjacje ale nie reaguje, co może być przyczyną uszkodził się czujnik? krańcówka? sterownik? proszę o pomoc.....??

  • #2 29 Mar 2013 12:33
    Erwin123
    Poziom 25  

    Napiecie na pompe dochodzi? tam chyba był przekaznik i bezpiecznik tez wypadało by sprawdzić na początek.

  • #3 29 Mar 2013 12:39
    bmwnsmcabrio
    Poziom 5  

    tak napięcie na pompie jest pompa biję no chyba ze coś zacina ale jak przekręcam kluczyk w stacyjce to słychać ją w bagażniku za każdym razem.

  • #4 29 Mar 2013 12:44
    Erwin123
    Poziom 25  

    Mierzyłeś wartość ?

  • #5 29 Mar 2013 13:00
    bmwnsmcabrio
    Poziom 5  

    tak elektromechanik mierzył i jest w porządku już 3 dzień stoi u niego i nie może dojść co to dodam ze gość robił już cabrio ale nie bmw...

    Dodano po 14 [minuty]:

    Co proponujecie ??? bo już wszystkie opcje wypróbowałem i teraz zacznie się szukanie..???

  • #6 30 Mar 2013 11:32
    bmwnsmcabrio
    Poziom 5  

    jest ktoś kto ma bmw cabrio i da mi jakieś wskazówki gdzie szukać usterki ?? :)

  • #7 30 Mar 2013 12:27
    Erwin123
    Poziom 25  

    Przeciez tam nie ma filozofi , jezeli dochodzi sterowanie na sterownik a nie wychodzi to co jest uszkodzone? , zwykłe pomiary rozwiażą sprawe.

  • #8 30 Mar 2013 13:08
    bmwnsmcabrio
    Poziom 5  

    czyli wszyscy stawiacie na sterownik (moduł) dachu?? dodam ze jedna usterka wyszła okazuje się ze urwał się rygiel z prawej strony z przodu przy szybie a ja moze na siłę zamknąłem mechanizmem i poszedł sterownik bo sie zamknął ale juz się nie otworzył... ale rozbierał go elektronik i nic tam nie widzi spalonego dla niego jest jak nowy...moze zamowić na probe inny? dodaje link do zdjęcia rygla który sie urawł:
    http://imageshack.us/photo/my-images/201/dsc00012wz.jpg/

  • #9 30 Mar 2013 14:23
    Erwin123
    Poziom 25  

    Nie zawsze wizualnie wszystko widać. Potrzebne sa pomiary.

  • #10 30 Mar 2013 14:43
    bmwnsmcabrio
    Poziom 5  

    ok w takim razie sprawdzi mi to odpowiedni gość z odpowiednim sprzętem, rygel przedni przy szybie zamówiony i tak trzeba go wymienić, będę pisał jak zlokalizuje usterkę...

  • #11 01 Kwi 2013 02:07
    Tommy22
    Poziom 1  

    witam własnie mam ten sam problem tez swieci sie czerwona dioda i dach nie działa, jak rozwiazałes swója usterke?

  • #12 01 Kwi 2013 09:13
    Erwin123
    Poziom 25  

    Czytaj caly temat co zrobiles zeby zlokalizowac usterke?.

  • #13 01 Kwi 2013 14:19
    bmwnsmcabrio
    Poziom 5  

    jeszcze nie rozwiązałem ale zobaczymy czy pomoże wymiana rygla przedniego przy szybie jest częściowo urwany i sie nie zamyka, a jak nie pomoże to wymienię moduł dachu moze sie coś ruszy...

  • #14 12 Kwi 2013 17:02
    bmwnsmcabrio
    Poziom 5  

    witam problem jest taki ze wyskoczył mi błąd taki : "bedientasten öffnen permanent aktiv" co to za błąd może się ktoś orientuje ?? proszę o pomoc ;)

  • #15 17 Kwi 2013 21:09
    bmwnsmcabrio
    Poziom 5  

    okazało się ze to moduł dachu padł... temat rozwiązany :)

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty