Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tranzystorowy wzmacniacz audio z zabezpieczeniami.

ciarek15 19 Kwi 2013 15:36 44451 81
  • Witam. Chciałbym dziś przedstawić swój wzmacniacz który powstał parę dni temu, lecz będzie jeszcze pare rzeczy dodanych i zmienionych. Jest to mój pierwszy wzmacniacz tranzystorowy jaki udało mi się dokończyć razem z obudową :) Ta prezentacja mam nadzieję że pomoże mi go jeszcze ulepszyć dzięki konstruktywnej krytyce i dobrym radom bardziej doświadczonych:) A więc do rzeczy:

Obudowa:

Powstała z blach jakie udało mi się znaleść na strychu. Składanie jej i wycinanie sprawiło mi wiele problemów, gdyż nie mam wielkiego doświadczenia w tym i brak narzędzi też się przyczynił do jej niezbyt estetycznego wyglądu. Ale starałem się jak mogłem:)

Tranzystorowy wzmacniacz audio z zabezpieczeniami. Tranzystorowy wzmacniacz audio z zabezpieczeniami. Tranzystorowy wzmacniacz audio z zabezpieczeniami. Tranzystorowy wzmacniacz audio z zabezpieczeniami.

Soft start:
    Wiem że przy obecnym transformatorze jest on zbędny, lecz planuję w przyszłym czasie wstawić transformator o mocy powyżej 500VA, więc wole mieć wszystko przygotowane.

Tranzystorowy wzmacniacz audio z zabezpieczeniami. Tranzystorowy wzmacniacz audio z zabezpieczeniami.

Zasilacz: