Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głosnik JBL GT2 - Uderwana Membrana, czy da się to naprawić?

arek1005 18 Maj 2013 12:24 2097 5
  • #1 18 Maj 2013 12:24
    arek1005
    Poziom 8  

Witam, mam problem z głośnikiem JBL GT2. Oderwała mi się dolna membrana, bynajmniej tak mi się wydaje, nie znam się tak bardzo na głośnikach. Pisze z zapytaniem czy jest możliwość regeneracji tego głośnika, czy jest sens się w to samemu bawić, jaki wyszedł by tego koszt i czy nie lepiej oddać to do kogoś kto się tym zajmuje zawodowo?
    + dodam że na pierwszym zdjęciu widać jeszcze przerwany kabelek od + głośnika

Głosnik JBL GT2 - Uderwana Membrana, czy da się to naprawić? Głosnik JBL GT2 - Uderwana Membrana, czy da się to naprawić? Głosnik JBL GT2 - Uderwana Membrana, czy da się to naprawić? Głosnik JBL GT2 - Uderwana Membrana, czy da się to naprawić? [/img]

• #2 18 Maj 2013 12:35
    TFOE
    Poziom 14  

Kup nową membranę z zawieszeniem gumowym. Poradniki jak regenerować głośniki masz na youtubie jak i elektrodzie, więc warto spróbować.

• #3 18 Maj 2013 12:38
    arek1005
    Poziom 8  

No dobrze, a polecacie jakieś firmy lub linki z allegro gdzie mógłbym kupić i była by dobra do tego głośnika ?
    Mierząc średnice głośnika wynosi 30cm.

• #4 19 Maj 2013 22:34
    pracownia elektro
    Poziom 2  

wymiana membrany to robota precyzyjna , jak na pierwszy raz to trzeba się przygotować . Robiłem to już parę razy , polecam klej szewski --jest elastyczny i mocny , trzeba precyzyjnie ustawić szczelinę miedzy rdzeniem a cewką , ja wkładam dopasowane ściśle tekturki,które wystają i usuwam je po wyschnięciu z otworu kopułki na koniec kleję kopułkę ---pozdrawiam

Błędy merytoryczne.

• #5 20 Maj 2013 11:38
    Pain
    Poziom 25