Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 24 Maj 2013 11:20
    pawex9
    Poziom 9  

    Witam

    Mam problem z tym dekoderem, otóż podłączyłem dekoder do czerwonego zamiast do zółtego gniazda liveboxa, dekoder przeszedł aktualizację i teraz nie moge przełączyć na żółte ponieważ wyskakuje bład s01 podczas testu połączenia. Próbowałem D C D i reset dekodera oraz liveboxa jednak nic to nie pomaga.

    Co mogę zrobić?

    Pozdrawiam

  • #2 24 Maj 2013 14:42
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

    Ze strony operatora:
    http://www.orange.pl/kid,4002234823,id,400238...derze-Sagemcom-UHD-88-SAT,helparticle.html#e1

    S01 - niepoprawne podłączenie dekodera do modemu, lub livepluga
    Sprawdź czy dekoder jest wpięty do odpowiedniego portu w modemie

    dla Livebox 1.1 - czerwony port ETH 1 lub żółty port ETH 2 z wyłączoną TV przez ADSL
    dla Livebox 2.0 - czerwony port 1 lub zielony port 3 lub biały port 4

    Jeżeli podłączenie dekodera jest poprawne i nadal pojawia się błąd, wykonaj poniższe czynności:

    Krok 1
    Wyłącz dekoder

    Krok 2
    Zaloguj się do strony konfiguracyjnej modemu

    Krok 3
    Zrestartuj serwer DHCP w modemie (Livebox: ustawienia zaawansowane > sieć > DHCP > zaznacz opcję Deaktywuj serwer DHCP > Zachowaj > Odśwież stronę a potem wróć do Ustawienia zaawansowane > sieć > DHCP, zaznacz opcję Aktywuj serwer DHCP > Zachowaj > Odśwież stronę). Upewnij się, że opcja jest prawidłowo aktywowana.
    włącz dekoder
    Możesz dla pewności też zresetować dekoder:
    http://www.orange.pl/kid,4002234822,id,4002380153,title,reset-dekodera,helparticle.html

  • #3 24 Maj 2013 17:36
    pawex9
    Poziom 9  

    Nic to nie pomogło.

    Podczas pierwszej aktualizacji dekoder było podłaczony do czerwonego portu i pobrał pewnie aktualizację dla telewizji satelitarnej i w tym tkwi pewnie problem.

    Jest jakiś sposób za zmuszenie go do aktualizacji?

  • #4 24 Maj 2013 17:41
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

    pawex9 napisał:
    Podczas pierwszej aktualizacji dekoder było podłaczony do czerwonego portu

    A pod tym portem nie chce działać (czerwonym)?.
    pawex9 napisał:
    i pobrał pewnie aktualizację dla telewizji satelitarnej i w tym tkwi pewnie problem

    To jest dekoder SAT i IPTV, to nie ma nic do tego, taki sam dekoder jest do usługi satelitarnej i do tylko kablowej, jest to odpowiednio skonfigurowane na centralce.
    pawex9 napisał:
    Jest jakiś sposób za zmuszenie go do aktualizacji?

    Przecież ją pobrał, po co ma to robić drugi raz, wszystko zależy od tego jak to jest ustawione na centralce, a tam jest ustawiona usługa IPTV to i taką aktualizacje pobrał.

  • #5 24 Maj 2013 17:45
    pp74
    Poziom 23  

    Na czerwonym porcie działa ?

  • #6 24 Maj 2013 17:47
    pawex9
    Poziom 9  

    Pod żółtym portem nie chce działać a powien właśnie być pod żółtym podłaczony bo to jest telewizja IPTV.
    Pod czerwonym natomiast jest połaczenie z internetem jednak nie działa żaden kanał tylko wyświetla się komunikat że złe warunki pogodowe, zła antena i takie tam. Tak jakby był ustawiony na odbiór SAT a nie IPTV. Natomiast pod żółtym portem nie dzieje się nic chociaż powinna być telewizja i internet.

  • #7 24 Maj 2013 17:54
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

    Zresetuj LB przyciskiem z tyłu obudowy i wprowadź wszystko w niego od nowa, ale wcześniej się upewnij, ze dobrze ustawiłeś LB w opcjach do tej usługi i, ze dekoder jest podpięty do właściwego gniazda w LB.

  • #8 24 Maj 2013 17:56
    pawex9
    Poziom 9  

    Robiłem już tak resetowałem LB i dekoder połaczone przez żołte wejście i nic. Dalej podczas testu połączenie jest błąd S01.

    Wymieniałem też kable eth i dalej to samo

  • #9 24 Maj 2013 17:57
    pp74
    Poziom 23  

    Wejdź w konfigurację modemu i upewnij się że opcja TV przez ADSL jest włączona.

  • #10 24 Maj 2013 18:08
    pawex9
    Poziom 9  

    powiedz mi gdzie to sprawdzić bo szukam i nie wiem

    tak poza tym to jeżeli jest dekoder podłaczony pod czerwony port to LB go widzi jednak jak przełącze na żółty to wyświetla się brak urządzeń

  • #11 24 Maj 2013 18:16
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

    pp74 napisał:
    Wejdź w konfigurację modemu i upewnij się że opcja TV przez ADSL jest włączona

    pawex9 napisał:
    powiedz mi gdzie to sprawdzić bo szukam i nie wiem

    LB na naklejce ma adres ip, wprowadź go w przeglądarkę, zaloguj się do panelu LB i gdzieś tam powinna być zakładka od tego.
    Jak LB posiadasz, jaka wersja?.
    Zobacz jeszcze to:
    http://www.orange.pl/kid,4002234822,id,400223...-dekodera-i-aktywacja-uslugi,helparticle.html
    I koniecznie przeczytaj to:
    http://www.orange.pl/kid,4002234822,id,400223...,konfiguracja-modemu-Livebox,helparticle.html

  • #12 24 Maj 2013 18:26
    pp74
    Poziom 23  

    Na komputerze podłączonym do Livebox'a. (przez kabel lub WIFI) w przeglądarce

    wpisujesz adres 192.168.1.1 (jeśli niczego nie zmieniałeś).

    Otwiera się okno logowania

    Użytkownik : admin

    Hasło : admin (jeśli nie zmieniałeś)


    Dekoder Orange UHD 88 i telewizja kablowa



    W tabelce sprawdzasz stan TV przez ADSL

  • #13 24 Maj 2013 19:45
    pawex9
    Poziom 9  

    mam LB 2.0 wiec z tego co widzę na stronie orange to nie jest tam konieczna konfiguracja

    Nie daje mi spotoju tan komunika który się wyświetla na telewizorze ze "złe warunki pogodowe lub zle ustawiona antena satelitarna" tak jakby dekoder szukał programów przez antene satelitarną a nie przez łacze internetowe

  • #14 24 Maj 2013 19:48
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

    pawex9 napisał:
    Nie daje mi spotoju tan komunika który się wyświetla na telewizorze ze "złe warunki pogodowe lub zle ustawiona antena satelitarna" tak jakby dekoder szukał programów przez antene satelitarną a nie przez łacze internetowe

    A, że się tak zapytam, jesteś na 1000% pewny, ze to jednak IPTV a nie właśnie wersja SAT tej usługi, sprawdź co masz w umowie, jeśli coś innego to tylko Blu Line Ci pozostaje.

  • #15 24 Maj 2013 19:53
    pawex9
    Poziom 9  

    podpisywałem na IPTv + internet 10 + telefon voip
    wszystko jest ok tylko ta telewizja
    być może dostałem złą kartę do dekodera?
    jak myślisz?
    pewnie bedzie trzeba sie udac od salonu

  • #17 24 Maj 2013 19:57
    pawex9
    Poziom 9  

    tak pp74 zgadza się mam tak jak na obrazku zaznaczone tylkko nie mam na w tabelce opcji dekoder satelitarny

  • #18 24 Maj 2013 20:01
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

    pawex9 napisał:
    podpisywałem na IPTv + internet 10 + telefon voip

    To sprawdź (przeczytaj) co dokładnie w podpisanej umowie widnieje!.
    pawex9 napisał:
    być może dostałem złą kartę do dekodera?
    jak myślisz?

    Karta nie ma tu nic do tego, mnie to wygląda (choć mogę się mylić), ze ktoś popełnił błąd i co innego (usługa ) jest w papierach a co innego ustawione w systemie.

  • #19 24 Maj 2013 20:03
    pp74
    Poziom 23  

    Zaloguj się na swoje konto w Orange i sprawdż jaką usługę masz aktywną.

  • #20 24 Maj 2013 20:04
    pawex9
    Poziom 9  

    Może tak być i włączyli mi nadawanie nie tą drogą co trzeba.
    Podejdę do nich i zapytam o co chodzi.

    Dzieki bardzo Panowie na poświęcony czas.
    Pozdrawiam.

  • #21 24 Maj 2013 21:50
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

    pawex9 napisał:
    Może tak być i włączyli mi nadawanie nie tą drogą co trzeba.
    Podejdę do nich i zapytam o co chodzi.

    Ale tak też da radę, sprawdź najpierw tu:
    https://www.orange.pl/zaloguj.phtml
    jak zaleca kolega pp74, zawsze coś więcej będziesz wiedział.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty