Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Opel Astra H benzyna 1.4 pracuje jak Diesel

superkrawiec 02 Cze 2013 21:06
  • #1 02 Cze 2013 21:06
    superkrawiec
    Poziom 6  

    Witam
    Mam problem z silnikiem,Opel Astra 2009r. przebieg 100,000KM,model-Z14XEP,na zimnym pracuje cichutko ale po przejechaniu kilku KM i rozgrzaniu pracuje jak Diesel,wyraźnie wydobywa się charakterystyczny klekot,nie jestem pewny czy to nie wina łańcuszka rozrządu,proszę o pomoc w temacie.

  • #2 02 Cze 2013 22:42
    jokerro
    Poziom 33  

    Masz chyba zmienne fazy rozrzadu i tu mozesz miec problem czyli na wariatorze,ewentualnie luzuje ci sie łancuch jak sie olej nagrzeje.

  • Pomocny post
    #3 02 Cze 2013 22:56
    jarciu_11
    Poziom 20  

    Łańcuch ślizgi i napinacz koszt nie jest duży Części bierz tylko i wyłącznie z serwisu nie jakieś tam zamienniki. Zmiennych faz tam nie ma .

  • #4 02 Cze 2013 23:15
    superkrawiec
    Poziom 6  

    Czyli to jednak rozrząd,kupie orginalny i zmienie wszystko,dla spokoju i pewności,auto mam na miesiecznej gwarancji wiec może uda się zrobic gwarancyjnie,jesli nie to zrobie na własny koszt,nie rozwali mi to silnika,słyszałem ze łancuch też może pęknąć??

  • #5 03 Cze 2013 00:02
    artur527
    Poziom 16  

    Moim zdaniem to wina zaworów, one tak potrafią klekotać, tym bardziej że przy rozgrzanym silniku olej robi się żadszy. Ustaw najpierw zawory a potem będziesz widział co się dalej dzieje - to nic nie kosztuje tylko chwilę czasu.

    Moderowany przez robokop:

    Ostrzeżenie za wypisywanie bzdur. 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych wpisów następujących po sobie lub powtarzających informacje ujęte w toku dyskusji.

  • #6 03 Cze 2013 00:33
    superkrawiec
    Poziom 6  

    Teraz to zgłupiałem,ale sprawdze zawory.

  • Pomocny post
    #7 03 Cze 2013 09:08
    Golf90
    Poziom 23  

    Kolego, nie słuchaj bzdur! W tym silniku nie reguluje się zaworów, zajmij się lepiej łańcuszkie.

  • #8 03 Cze 2013 11:25
    superkrawiec
    Poziom 6  

    Jak podjadę na diagnostykę a chłopaki maja profesjonalny sprzęt,nie laptopy czy inne badziewia kieszonkowe to wykaże w czym tkwi problem??
    chciałbym sie upewnić w 100% bo mechaników lichwiarzy nie brakuje a nie mam zamiaru wymieniać pól silnika zanim dojdą do sedna sprawy.

    Dodano po 1 [godziny] 1 [minuty]:

    Mechanik stwierdził że 100% łańcuch,wiec idzie do wymiany.

  • #9 07 Cze 2013 23:23
    superkrawiec
    Poziom 6  

    Rozrząd wymieniony,całkiem inna praca silnika,wszystko wróciło do normy.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty