Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Początkujący -> Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571
Autor
Wiadomość
ricu
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 27
Miasto: Zduńska Wola

Post#1 Post autora tematu 06 Cze 2013 17:07   

Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


Witam tak jak w temacie, wczoraj zajechałem na stację benzynową, zgasiłem silnik, zatankowałem i już nie odpalił, zadzwoniłem do znajomego mechanika, opisałem objawy zalecił, żeby poluzować mocowanie śruby na wtrysku i go kręcić, tak zrobiłem i nie leciało nic ani paliwo ani powietrze, zakręciłem wtrysk poprosiłem znajomego zaholował mnie pod dom, po ok 4 godzinach wieczorem postanowiłem dać mu szansę , zakręciłem i odpalił. Dziś rano zawiozłem syna i żonę do pracy zagrzał się dojechałem pod dom i jak chciałem go po godzinie odpalić już nie chciał. Zdemontowałem sterownik pompy wtryskowej, przeczyściłem styki we wtyczce i gnieździe, otworzyłem sterownik licząc na to że może wytropię zimny lut, ale nic wszystko jak spod igły, więc zakleiłem i przykręciłem z powrotem, była obok sterownika wtyczka, brązowa, do której dochodziły trzy przewody wysunąłem wyczyściłem ( może ktoś z kolegów wie od czego to jest ?? ) optycznie wszystko ok. Po podłączałem wszystko podłączyłem akumulator, za kierownicę i odpalił. Zgasiłem i odpalił znowu i tak z 5 razy. Przejechałem się do miasta i z powrotem zagrzał się i znowu kiszka nie chce odpalić. Postanowiłem sprawdzić błędy wyskoczył jeden 0571 ( 0571 Usterka w układzie tempomatu - uszkodzenie wyłącznika świateł hamowania „A" - taki opis tego błędu znalazłem ) ale ja nie mam tempomatu a światła hamowania działają bez zastrzeżeń. Postanowiłem go "zresetować" odłączyłem akumulator i po podłączeniu okazało się że i tak nie odpalił.
Potrzebuję waszego wsparcia, czy wymiana sterownika pomoże czy nic nie da czy może szukać innego problemu ??

Pozdrawiam Robert
Powrót do góry
   
1078231
Gość





Post#2 06 Cze 2013 17:40   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


ricu napisał:
szukać innego problemu ??

Pozdrawiam Robert

Nie szukaj innego problemu, a szukaj warsztatu.
Żadnych konkretów tez nie podałeś.
Powrót do góry
   
ricu
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 27
Miasto: Zduńska Wola

Post#3 Post autora tematu 06 Cze 2013 17:48   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


a jakich szczegółów potrzebujesz, bo wydawało mi się , że dość dokładnie opisałem problema
Powrót do góry
   
1078231
Gość





Post#4 06 Cze 2013 17:57   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


A np takie, czy pompa ciagnie paliwo, czy skaka obrotomierz, poza tym tam są dwa sterowniki....
Powrót do góry
   
ricu
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 27
Miasto: Zduńska Wola

Post#5 Post autora tematu 07 Cze 2013 11:54   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


Auto naprawiłem po przejściach.

Otóż jak pisałem po nocy odpalił, jak był zimny, jak był gorący czy nawet ciepły nie chciał drgnąć, więc postanowiłem odłączyć czujnik temperatury umiejscowiony przy termostacie. Przekręciłem kluczyk i odpalił, wiatraki na chłodnicy chodziły na maxa, ponowiłem próbę i znowu poszło. Postanowiłem sprawdzić czy wyskoczy jakiś błąd i rzeczywiście wyskoczył 0115 czyli czujnik temperatury ( na rysunku w pliku oznaczony nr 1 ).

Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571

Po ponownym podpięciu starego czujnika nadal kręci jak do tej pory jak jest gorący nie blokuje się. Już zamówiłem czujnik zaraz wymieniam i jadę na komputer zobaczymy co wykaże. Po powrocie się podzielę refleksjami z badania - jeśli moderatorzy pozwolą.

Pozdrawiam Robert
Powrót do góry
   
ricu
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 27
Miasto: Zduńska Wola

Post#6 Post autora tematu 07 Cze 2013 19:13   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


jeśli jeszcze ze mną wytrzymacie i moderatorzy pozwolą, będę kontynuował wątek aż do rozwiązania.

Jak pisałem z rana miałem wymienić czujnik i jechać na badanie komputerowe. Jak rano jeździł i palił na życzenie tak ok 12 nie chciał zaskoczyć i cały czas wskazywał błąd 0115 - czujnik temperatury. Więc poprosiłem znajomego zawiózł mnie do sklepu odebrałem czujnik, podłączyłem i żadnej zmiany, błąd 0115 jak wyskakiwał tak było też po wymianie czujnika. Wróciłem przed komputer i zacząłem intensywnie szukać po forach na jednym poczytałem o przeniesieniu sterownika pompy wtryskowej w chłodniejsze miejsce, na kolejnym o czujniku położenia wału korbowego, że się psuje a na jednym pośród wielu komentarzy było lakoniczne stwierdzenie - ten błąd to czujnik pedału hamulca - więc biorąc pod uwagę pierwszy błąd, który u mnie się wyświetlił 0571 - Usterka w układzie tempomatu - uszkodzenie wyłącznika świateł hamowania „A" - postanowiłem pójść tym tropem i zdemontować czujnik pedału hamulca. Po rozebraniu okazało się że są nadpalone styki powinno być to widoczne na zdjęciu.

Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571 Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571

Po odłączeniu tego czujnika błędy zniknęły, nic się nie wyświetla, auto pali na zawołanie, teraz idę na obiad, po 18 mam jechać w jedno miejsce i będę miał okazję jeszcze go sprawdzić. Postaram się doczyścić powierzchnie styku, jak się uda ok jak nie kupię nowy czujnik. O wynikach będę pisał na bieżąco.

Pozdrawiam Robert

Dodano po 56 [minuty]:

Przed chwilą znowu sprawdziłem i nadal odpala.
Rozebrałem włącznik świateł stopu i rzeczywiście jedna z platynek była nadpalona, nadlałem cyną i zamontuję, jak się sprawdzi ok jak nadal będzie nie tak zamówię nowy włącznik.

Pozdrawiam Robert
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 07 Cze 2013 19:13   





Powrót do góry
   
ricu
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 27
Miasto: Zduńska Wola

Post#7 Post autora tematu 08 Cze 2013 16:43   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


Ok to chyba już koniec mojego postu.

Auto jeździ, bez problemu odpala, nie pojawiają się żadne błędy.

Gdybym sam tego nie doświadczył nigdy bym w to nie uwierzył, że włącznik świateł stopu lub jak kto woli czujnik pedału hamulca może mieć tak dalekosiężny wpływ na sterowanie pompą wtryskową.

Mam nadzieję, że moje doświadczenia w naprawie opla lub vauxhall astra komuś posłużą za inspirację i pomogą w uruchomieniu auta.

Jeszcze jedno spostrzeżenie gdy postanowiłem dobrać się do czujnika pedału hamulca, już po odłączeniu kabla od czujnika auto bez problemu odpaliło.

Po podpięciu naprawionego czujnika pedału hamulca wyskoczył błąd czujnika temperatury, myślałem że będę musiał go wymienić ale postanowiłem poczekać i rzeczywiście po kilku godzinach beż żadnej ingerencji z zewnątrz błąd ten przestał się wyświetlać.

Pozdrawiam Robert
Powrót do góry
   
ricu
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 27
Miasto: Zduńska Wola

Post#8 Post autora tematu 09 Cze 2013 01:41   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


Stwierdzenie chyba w poprzednim komentarzu było chyba prorocze.
Dziś po południu poszedłem do pracy zrobiłem ok. 80 km i nagle podczas jazdy zgasł i nie dało się już go odpalić. Jutro jak ostygnie sprawdzę czy będzie można go odpalić.

Praktycznie pozostały trzy rzeczy - czujnik położenia wału korbowego, sterownik pompy wtryskowej i immobilizer. Czujnik położenia wału wykluczyć najprościej bo trzeba zmierzyć mu rezystancję powinna być ok 600 - 1000 Ohm. Zobaczę jak wymontuję i na pewno napiszę jak było.

Pozdrawiam Robert
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 09 Cze 2013 01:41   





Powrót do góry
   
ricu
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 27
Miasto: Zduńska Wola

Post#9 Post autora tematu 09 Cze 2013 13:31   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


Właśnie wróciłem od Astry, razem z moim 17 letnim synem Konradem wyczyściliśmy zawór ERG bo było najłatwiej 2 godziny i nic nie poprawiło się, ale przynajmniej jest czysty.
Planuję że po naprawieniu auta napiszę książkę "Astra - przypadki kliniczne".

Został czujnik położenia wału korbowego, ale na razie chwila przerwy.
Powrót do góry
   
wk2802
Poziom 10
Poziom 10


Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 45
Miasto: Aleksandrów Łódzki

Post#10 09 Cze 2013 23:18   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


Witaj,
Czujnik wału to chyba nie jest, ponieważ nawet gdy go się odłączy, to jest jeszcze drugi na pompie wtryskowej i komputer bierze z niego sygnał o położeniu.
Pozdrawiam

Dodano po 7 [minuty]:

Jeszcze coś. Podłącz się komputerem, wyłącz przekaźnik pompy (czyli załącz go na stałe) i spróbuj zapalić. Gdy zapali od kopa, to znaczy, że to immo.
Jeżeli nie zapali, sprawdź, czy jest paliwo na wtryskach (czy psikają) i ciśnienie. Wtedy trzeba sprawdzić elektrozawór ciśnienia w pompie.
Miłej zabawy
Powrót do góry
   
Pawel wawa
Poziom 26
Poziom 26


Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 12427
Miasto: Warszawa

Post#11 10 Cze 2013 00:20   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


wk2802 napisał:

Jeszcze coś. Podłącz się komputerem, wyłącz przekaźnik pompy (czyli załącz go na stałe) i spróbuj zapalić. Gdy zapali od kopa, to znaczy, że to immo.
Jeżeli nie zapali, sprawdź, czy jest paliwo na wtryskach (czy psikają) i ciśnienie. Wtedy trzeba sprawdzić elektrozawór ciśnienia w pompie.
Miłej zabawy

Nie mąć Koledze w głowie, jakie immo zgasi silnik w czasie jazdy, normalna i częsta usterka sterownika. Można się bawić w wymiany czujników, przypadki jak widać się nakładają. Już naprawiony i dalej nie odpala. I tak wymieniać w nieskończoność.
Powrót do góry
   
wk2802
Poziom 10
Poziom 10


Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 45
Miasto: Aleksandrów Łódzki

Post#12 10 Cze 2013 09:00   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


Wielkie sorki Ricu, ale to do Pawel wawa -
Akurat z autopsji miałem podobny przypadek i wcale nie był to sterownik.
Ponadto nie jesteś tutaj, aby zarzucać komuś mącenia w głowie, tylko przedstawić konstruktywne rozwiązania problemu, bazując na swoim doświadczeniu i przypadkach z "życia wziętych". Jeżeli nie masz nic konkretnego do przedstawienia na forum, to nie pisz głupot, tylko po to, aby dostać kolejne punkty lub naprawić auto za kasę. Wielki mi Moderator ! Tu spotykają się ludzie, którzy chcą we własnym zakresie rozwiązać problem, a nie podpierać się firmami, które zdzierają kupę kasy za byle gówni..ą diagnozę.
Pozdrawiam
Powrót do góry
   
przem27
Poziom 21
Poziom 21


Dołączył: 25 Cze 2003
Posty: 1228
Miasto: Wa-wa, Radzymin

Post#13 10 Cze 2013 09:15   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


Ale jeśli piszesz coś co nie ma sensu to ktoś Cię upomina po prostu, akurat Paweł nie jednemu tutaj pomógł i to nie za kasę czy punkty, a Ty? To jest forum techniczne więc wróżenia i czy czarnoksięstwa nie uprawiamy.
Co do problemu, to spróbuj spojrzeć w parametry jak nie odpala.
pozdr
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 10 Cze 2013 09:15   





Powrót do góry
   
andrzej20001
Poziom 22
Poziom 22


Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 2097
Miasto: za rogiem

Post#14 10 Cze 2013 09:32   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


Sterownik na pompie wyjmij i napraw.
Powrót do góry
   
ricu
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 27
Miasto: Zduńska Wola

Post#15 Post autora tematu 10 Cze 2013 16:52   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


Pawel wawa napisał:
wk2802 napisał:

Jeszcze coś. Podłącz się komputerem, wyłącz przekaźnik pompy (czyli załącz go na stałe) i spróbuj zapalić. Gdy zapali od kopa, to znaczy, że to immo.
Jeżeli nie zapali, sprawdź, czy jest paliwo na wtryskach (czy psikają) i ciśnienie. Wtedy trzeba sprawdzić elektrozawór ciśnienia w pompie.
Miłej zabawy

Nie mąć Koledze w głowie, jakie immo zgasi silnik w czasie jazdy, normalna i częsta usterka sterownika. Można się bawić w wymiany czujników, przypadki jak widać się nakładają. Już naprawiony i dalej nie odpala. I tak wymieniać w nieskończoność.


ok sorry za immo ale to była sugestia sąsiada, po namyśle wiem że w przypadku immo wystartował by na chwilę i zgasł

Dodano po 7 [minuty]:

Wczoraj wieczorem wyjąłem zawór TCV ( droga przez mękę zwłaszcza jeśli chodzi o odkręcenie śruby pomiędzy zaworem i pompą ) gołym okiem nie widać żeby był nieszczelny ale na wszelki wypadek go zalałem klejem i wyprowadziłem kable

sugestia z forum : http://autokacik.pl/showflat.php?Number=284287612

, za chwilę biorę się za elektrozawór na pompie.

Pozdrawiam

Dodano po 2 [godziny] 20 [minuty]:

ok jutro auto idzie do mechanika na komputer i zobaczymy co on powie
Powrót do góry
   
ricu
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 27
Miasto: Zduńska Wola

Post#16 Post autora tematu 13 Cze 2013 21:56   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


ups ten mechanik był do niczego, usterki nie naprawił, stwierdził że trzeba wymienić pompę wszystko by było ok gdyby nie £100 za pompę i £200 za jej wymianę a auto warte £700 więc skórka nie warta wyprawki jutro wystawię na gumtree tak jak stoi jak zejdzie to ok jak nie to na części, mam go dosyć.

Pozdrawiam Robert
Powrót do góry
   
sputnik1
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 268

Post#17 14 Cze 2013 22:34   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


Jak coś biore od Ciebie turbinę.
Powrót do góry
   
ricu
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 27
Miasto: Zduńska Wola

Post#18 Post autora tematu 15 Cze 2013 00:05   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


sputnik1 napisał:
Jak coś biore od Ciebie turbinę.


a skąd jesteś ??
Powrót do góry
   
przem27
Poziom 21
Poziom 21


Dołączył: 25 Cze 2003
Posty: 1228
Miasto: Wa-wa, Radzymin

Post#19 15 Cze 2013 15:26   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


Jak postępy?
Powrót do góry
   
ricu
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 27
Miasto: Zduńska Wola

Post#20 Post autora tematu 15 Cze 2013 16:10   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


no przelutowałem sterownik, skleiłem i czekam aż silikon zaschnie, założę i napiszę czy pali
Powrót do góry
   
ricu
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 27
Miasto: Zduńska Wola

Post#21 Post autora tematu 17 Cze 2013 17:16   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


ok przyszedł czas na epilog

i jak to w bajkach bywa żyli długo i szczęśliwie - takie piękne zakończenie przydługawej historii

i tak samo jest w moim przypadku tylko, ze astrę sprzedam przy pierwszej okazji

wracając do tematu, astra pali na widok kluczyka - jest ok

przyczyna zgodnie z oczekiwaniami - ZAWÓR SPV - ale zeby go wykręcić trzeba zdjąć zawór ERG i pokombinować ( klucz 38 przycięty ), ale się opłaciło

po wyjęciu i rozebraniu zaworu okazało się, że metalowy element, który powinien poruszać się wewnątrz zaworu zaciął się, po jego mechanicznym wyjęciu u góry były widoczne 2 kanaliki odpowietrzające, które były zapchane syfem, po przeczyszczeniu kanalików i włożeniu metalowego elementu i złożeniu zaworu - auto odpaliło i tak jest do dziś

na tym kończę post

pozdrawiam Robert

życzenia można składać poniżej lub na PW, uważam, że przy odrobinie zaparcia może to zrobić każdy, ja pracuję jako dostawca pizzy, pomagał mi syn który ma 17 lat nie mamy żadnego doświadczenia ani wykształcenia mechanicznego
Powrót do góry
   
dbarmen7459440
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 7
Miasto: Brodnica

Post#22 06 Lut 2014 18:15   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


Witam ja mam podobny problem czytam czytam ale nie widze mojego problemu moja astra pali jak jej sie chce zaczeło sie od uszkodzonego kabla w tylnej klapie roił zwarcie podczas podgrzewania tylnej szyby 4 razy ładowałem aku. potem zablokowała sie stacyjka odpalił i nie szło go zgasic zona zgasiła go odlaczajac aku i duszac silnik bo był ciąge właczony zapłon stacyjke wymienił mi kolega i było dobrze jeden dzień teraz zapala i gasnie jak mu pasuje to chodzi jak nie to gasnie
Powrót do góry
   
ricu
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 27
Miasto: Zduńska Wola

Post#23 Post autora tematu 06 Lut 2014 23:58   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


sprawdź zawór który opisałem, klucz ok. 38 do odkręcenia, największy zawór na pompie wtryskowej, odpowiada za doprowadzenie paliwa do pompy wtryskowej i jednocześnie odpowiada za gaszenie auta, ponieważ diesla gasi się przez odcięcie paliwa, powodzenia
Powrót do góry
   
jędrek 78
Poziom 5
Poziom 5


Dołączył: 13 Lip 2013
Posty: 12
Miasto: tarnobrzeg

Post#24 09 Lut 2014 11:18   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


Witam forumowiczów ,podepnę się pod wasz temat mam podobny problem ale z astrą dti 2,0 rocznik 2004. rano po przestaniu całej nocy nie zapalił , i postanowiłem poszukać okazało się że w filtrze paliwa była woda – nowy filtr odpowietrzenie no i lipa zapalił dopiero po ciągnięciu , zostawiłem go i na drugi dzień też z kluczyka nie gada , sprawdzam filtr a on jest pusty dodam ze po odpaleniu na holu dużo jeździłem a więc myśle że ropę przegoniłem dobrze przez cały układ , dmuchałem też powietrzem w przewód od filtra do baku , pusty filtr jest po przestaniu w garażu całej nocy już dwa razy pali tylko na holu , moje pytanie co może być za przyczyna a morze mieliście podobny problem z góry dzięki.
Powrót do góry
   
dbarmen7459440
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 7
Miasto: Brodnica

Post#25 14 Lut 2014 20:32   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


witam sprwdziłem wszystko co pisaliscie i nic sie nie zmieniło po odpaleniu silnika zaraz gasnie odkryłem przypadkiem ze w kluczykach brakuje tego małego czarnego czujnika od imobilajzera i to bedzie ten powód gaszenia silnika mozna jakos obejsc to zabezpieczenie imobilajzera ?
Powrót do góry
   
ricu
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 27
Miasto: Zduńska Wola

Post#26 Post autora tematu 30 Kwi 2014 09:50   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


Nie immo nie obejdziesz, NO chyba że kupisz cały komplet i wymieniasz cewkę przy kierownicy, sterownik i guziczki w kluczykach
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 30 Kwi 2014 09:50   





Powrót do góry
   
Pawel wawa
Poziom 26
Poziom 26


Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 12427
Miasto: Warszawa

Post#27 01 Maj 2014 16:28   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


Taniej będzie doprogramować nowy transponder.
Powrót do góry
   
ricu
Poziom 8
Poziom 8


Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 27
Miasto: Zduńska Wola

Post#28 Post autora tematu 01 Maj 2014 19:20   

Re: Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571


NO jeśli masz taką możliwość żeby doprogramować transponder to będzie łatwiej i szybciej
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Początkujący -> Opel/Astra/ 1.7 DTI ISUZU - Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0571
Strona 1 z 1
Podobne tematy
Opel Astra G - Kręci nie odpala błąd p0251, p1630 - sterownik pompy isuzu y17dt (7)
Opel Astra II, 17 DTI (Isuzu). Nie dziala wskaznik temp wody (2)
Opel Astra F Isuzu - nie odpala (1)
Opel Astra G 1.7 dti ISUZU - Po wymianie silnika nie ma ładowania brak kontrolek (6)
opel astra f 1.7 td isuzu 95r. nie odpala (9)
Opel astra G 2000r 1,7 DTI isuzu (5)
Opel Astra f 94 r Isuzu DTi alternator (4)
Opel ASTRA II 2.0 dti nie odpala (3)
Opel ASTRA II 2.0 dti nie odpala (4)
Opel Astra 2.0 dti - Opel Astra II nie chce odpalić (8)


Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.08 seconds

elektroda.pl temat RSS 

opony