Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Jaka Karta Graficzna do gier

gleade 20 Cze 2013 19:43
  • #1 20 Cze 2013 19:43
    gleade
    Poziom 15  

    Hej.
    Mam zamiar sobie ulepszyc mój pięcioletni komputer, dlatego piszę do Was abyście doradzili mi, jaką kartę graficzną musiałbym kupić do 420zł do grania.

    Płyta główna: AsRock 760GM-GS3
    Procesor: AMD Phenom II X4 960T
    4GB RAM

  • #2 20 Cze 2013 19:48
    ŁukiSzczecin
    Poziom 26  

    gleade napisał:
    jaką kartę graficzną musiałbym kupić do 420zł do grania.


    A obecnie posiadasz?
    Marka i model zasilacza to ?

  • #3 20 Cze 2013 19:53
    gleade
    Poziom 15  

    Mam od kolegi sobie kupić Fortona 550W

  • #5 20 Cze 2013 20:26
    gleade
    Poziom 15  

    Dokładnie to nie wiem jaki on ma zasilacz.

  • #7 20 Cze 2013 21:12
    gleade
    Poziom 15  

    Mam tylko swój xD, moj zasilacz jest za slaby: Deer, model: DR-C400ATX, Total output:
    MAX400W

  • #9 20 Cze 2013 21:25
    krapciok
    Poziom 13  

    Gtx 650ti bo masz cztery rdzenie. To jest max. Zasilacze podal kolega wariato.

  • #10 20 Cze 2013 21:30
    gleade
    Poziom 15  

    Nie wiedzialem ze trzymam w kompie zlom, a karta jaka i od kogo?

    Dodano po 2 [minuty]:

    A ja mam farta uzywam tego zasilacza ponad 4 lata i dziala 0.o

  • #12 20 Cze 2013 21:38
    gleade
    Poziom 15  

    To moze byc Gainward za 440, moglbys podac linki do zasilacza i karty?

  • #14 20 Cze 2013 21:56
    2253779
    Usunięty  
  • #15 20 Cze 2013 21:59
    krapciok
    Poziom 13  

    Lord_Krecitsqa napisał:
    Kolego nie zgadzam się z Tobą że 650Ti to max. Kupiłem niedawno GB 770 wf3 i śmiga ~10% wolniej niż na I7
    (włożyłem w stare LGA 775)
    Więc to bzdury że nie wykorzysta lepszej od 650Ti.

    Dodano po 1 [minuty]:

    A już na 1000% odradzam zakupy jakiejkolwiek 128bit karty.
    Najmniej 256. 384 byłoby w ogóle super.


    Ale powiedz mi po co tracić to 10%? Oczywiście można tam włożyć GTX titana ale po co? A po drugie podaj mi jakąś kartę z szyną 384 bit w cenie 420zł?

  • #16 20 Cze 2013 22:07
    2253779
    Usunięty  
  • #17 20 Cze 2013 22:11
    krapciok
    Poziom 13  

    No nie gadaj! Ja myślałem że wystarczy i5 3350p żeby wycisnąć wszystko z GTX 660ti.
    Po godzinie. Co działoby się po dwóch, trzech nie wiesz. A dokupowałeś jakieś chłodzenie? Bo nie sadze że zostawiłes amdowskie.

  • #18 20 Cze 2013 22:18
    2253779
    Usunięty  
  • #19 20 Cze 2013 22:51
    wariato
    Poziom 43  

    krapciok napisał:
    http://m.kurtmedia.pl/product-pol-304739-GeForce-CUDA-GTX650-2GB-DDR5-PCI-E-128BIT-DVI-mHDMI-BOX-Pandaren-Monk-Game-coupon.html - karta. Jest gainward za 438zł ale ma wersje 1GB.

    Podałeś zwykłego gtx650 który ledwo radzi sobie z nowymi grami. http://www.kurtmedia.pl/product-pol-239463-Gainward-GeForce-GTX-650Ti-1GB-DDR5-128-Bit-.html

    GTX460 to w zasadzie wydajność 650Ti.

  • #20 20 Cze 2013 23:07
    2253779
    Usunięty  
  • #22 21 Cze 2013 06:24
    gleade
    Poziom 15  

    Spoko może być używana aby była do gier i do 420zł

  • #24 21 Cze 2013 14:38
    gleade
    Poziom 15  

    Którą bardziej sie oplaca?

    Dodano po 1 [minuty]:

    A beda pasowac do mojej plyty glownej?

  • #26 21 Cze 2013 18:05
    gleade
    Poziom 15  

    Dzieki, a która lepsza?

  • #27 21 Cze 2013 20:42
    krapciok
    Poziom 13  

    Gtx 560 bo podany hd6950 jest w wersji xfx'a. Xfx robi najgorsze autorskie wersje GPU.

  • #28 21 Cze 2013 21:47
    gleade
    Poziom 15  

    Ok, to jednak wezme gtx 560, ale to juz jest przestarzala karta

  • #29 21 Cze 2013 22:16
    zieloczek100
    Poziom 38  

    krapciok napisał:
    Gtx 560 bo podany hd6950 jest w wersji xfx'a. Xfx robi najgorsze autorskie wersje GPU.


    Chyba Ty jesteś najgorszy z możliwych ...

    Dodano po 3 [minuty]:

    GTX 560 będzie słabszy od HD6950, szukaj kart na gwarancji.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty