Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 16 Lip 2013 19:02
    mateusz063
    Poziom 10  

    Witam mam taki problem kupiłem pompe wtryskową do golfa zawiozłem auto do mechanika i powiedział mi że mam immobilaizer w pompie no i po wymianie pompy musi skasować kody od immobilaizera bo nie mam kluczyka do niego i auto nie odpali jest możliwość wyciągnięcia immobilaizera całkowicie jak rozwiązać ten problem?
    Jak skasuje kody od immobilaizera to auto będzie chodziło

  • #2 16 Lip 2013 19:21
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Jeżeli to jest pompa od samochodu jak w tytule to mechanik opowiada ci bzdury. Zakładasz pompę i odpalassz i jeździsz.

  • #3 16 Lip 2013 22:08
    mateusz063
    Poziom 10  

    chodzi o to że ja mam w aucie immobilaizer podłączony do pompy?

  • #4 16 Lip 2013 22:43
    michal200848
    Poziom 22  

    A jaka pompa lucasa czy bosch ?

  • #5 17 Lip 2013 07:50
    mateusz063
    Poziom 10  

    bosch o tych samych numerach co mam teraz zalożoną końcówka numeru to 994

  • #6 17 Lip 2013 08:13
    benyy1
    Poziom 17  

    w tej pompie nie ma żadnego immo tak jak kolega wyżej napisał zakładasz i odpalasz

  • #7 17 Lip 2013 08:21
    mateusz063
    Poziom 10  

    to czemu mi mechanik tak powiedział że w mojej pompie w aucie jest immo i nie mam kluczyka i po zalożeniu innej tej co kupiłem auto nie odpali musi kody z immo skasować a w moim kluczyku do odpalania auta jest latarka nie ma tego podłużnego prostokącika od immol.
    Na desce rozdzielczej koło radia jest czerwona dioda jak przekręce kluczy to ona raz mrugnie

  • #8 17 Lip 2013 09:23
    trans-serwis
    Poziom 39  

    mateusz063 napisał:
    to czemu mi mechanik tak powiedział że w mojej pompie w aucie jest immo
    bo
    trans-serwis napisał:
    mechanik opowiada ci bzdury.

  • #9 17 Lip 2013 09:35
    mateusz063
    Poziom 10  

    BOSCH

    0460 404 994

    510

    028 130 109h

    470 973 843

    taki mam numer pompy wtryskowej

    Dodano po 2 [minuty]:

    zamontowanej w aucie

  • #10 17 Lip 2013 09:36
    Jabcok20
    Poziom 18  

    po numerze pompy czyli 404 to pompa 10mm więc na pewno tdi, po zmianie pompy nie trzeba ściągać immo bo to nie ma nic do rzeczy.

  • #11 17 Lip 2013 10:16
    mateusz063
    Poziom 10  

    A immo jest wbudowane do pompy bo mechanik powiedział że po zmianie pompy nie odpali auta bo nie mam kluczyka z immo

  • #12 17 Lip 2013 12:44
    Zloty60
    Poziom 21  

    Zmień go i niech nie psuje powietrza.
    Mechanik podświadomie daje do zrozumienia ,że nie ma o tym pojęcia i/lub nie chce mu się tym zajmować.
    Jak wyżej.Jeśli jest immo to nie w pompie i nie ma znaczenia przy Twojej przypadłości.

    Kabaret mi się jeden przypomniał ... skecz o tym jak odczytywać rozmowę starych znajomych (kobiety i mężczyzny) przy spotkaniu po latach :

    K : Fajnie mieszkasz ? (czytaj: "zaproś mnie do domu"!)
    M : Tak sobie ,z teściami ! (czytaj : "nie zaprosze cię"!)

    :)


    Albo jest inaczej.
    Ty nie masz TDI tylko TD i kupiłeś pompę od TDI i mechanik zobaczył kable od nastawnika (w jego słowniku to imobilajzer ) i jest problem, bo gdzie toto podłączyć :)

    Teoretyzujemy na odległość :)

  • #13 17 Lip 2013 13:17
    mateusz063
    Poziom 10  

    Ja kupiłem pompe o takich samych numerach to gdzie ten immo jest podłączony?

  • #14 17 Lip 2013 13:45
    Zloty60
    Poziom 21  

    Czytasz ze zrozumieniem posty powyżej ?
    Tam jest odpowiedź.

  • #15 17 Lip 2013 13:54
    mateusz063
    Poziom 10  

    tak ze zrozumieniem czytam tylko nie wiem czemu mi takie rzeczy mechanik mówi.
    Czyli jak rozumiem wystarczy starą pompe wyciągnąć nową założyć ustawić kąty wtrysku i jeździć trzeba coś jeszcze robić z nią

    Dodano po 1 [minuty]:

    jeszcze jedno mam pytanie do czego jest podpięty immo?

  • #18 17 Lip 2013 14:10
    koleś kit
    Poziom 16  

    Kuźwa że jeszcze takie paproki dziś są.Weź chłopie jedź do kogoś kto ma pojęcie.To proste auto jest.

  • #19 17 Lip 2013 14:12
    mateusz063
    Poziom 10  

    tylko że ja nie mam do kogo już jechać napiszcie prosze co mam zrobić z tą pompą zadzwonie do mechanika i co mu powiedzieć

  • #20 17 Lip 2013 14:17
    koleś kit
    Poziom 16  

    Montować ustawić rozrząd jeździć.Można potem skorygować np TDI graph.

  • #21 17 Lip 2013 14:42
    ladamaniac
    Poziom 36  

    W tej pompie nie ma żadnego immo. Zakładać, ustawić na blokady ewentualnie na czujnik, odpalić, zagrzać i sprawdzić jakims vagopodobnym sprzętem początek wtrysku.

  • #22 17 Lip 2013 14:50
    mateusz063
    Poziom 10  

    to dobrze bo w kluczyku mam latarkę a nie ma prostokącika czarnego małego czemu?

  • #23 17 Lip 2013 14:55
    ladamaniac
    Poziom 36  

    Ostatni rocznik bez immo? Te z latarką też miały immo. Zdejmij w wolnej chwili osłonę kolumny kierowniczej i zobacz, czy masz czarny pierścień wokół stacyjki z kawałkiem przewodu.

  • #24 17 Lip 2013 14:56
    koleś kit
    Poziom 16  

    Bo może ktoś już ktoś wywalił to śmiszne zabezpieczenie.Każdy normalny mechanik se z tym radzi.Szukasz dziury w całym.

  • #25 17 Lip 2013 16:59
    mateusz063
    Poziom 10  

    Panowie słuchajcie są dwa rodzaje pompy w moim jest jakiś elektroniczny pedał czy coś i jest immo podpięte pod pompe.

    A w tym drugim rodzaju jest linka od gazu czy jakoś tak i w tym rodzaju nie jest immo podpięte pod pompe co wy na to.

    Ja mam nowszą wersje

  • #26 17 Lip 2013 18:13
    trans-serwis
    Poziom 39  

    mateusz063 napisał:
    Panowie słuchajcie są dwa rodzaje pompy w moim jest jakiś elektroniczny pedał czy coś i jest immo podpięte pod pompe.
    Czego ty jeszcze nie rozumiesz. Obojętne czy masz immo czy nie masz immo to mechanik ma zamontować pompę w odpowiedni sposób, ustawić ją jak nalezy i odpalić samochód. Jeżeli jest immo to nic nie trzeba przy nim robić.

    Dodano po 1 [minuty]:

    mateusz063 napisał:
    Panowie słuchajcie są dwa rodzaje pompy w moim jest jakiś elektroniczny pedał
    W każdym TDI jest elektroniczny pedał.

  • #27 17 Lip 2013 19:21
    ladamaniac
    Poziom 36  

    W tej pompie nigdy nie było immo. Nieważne, czy stara pompa z nastawnikem potencjometrycznym, czy indukcyjnym. W środku nie masz żadnej elektroniki. Ale skoro twój mechanik widzi ten immobiliser, to albo poległ na ustawieniu, albo co gorsza już coś spier.......ił.
    :D Zresztą możesz do każdego z nas podesłać tą pompę i za stówkę zrobimy ci to immo do przyuczenia. Zakładasz i jest OK :D
    Czuje już kosz w pobliżu.

  • #28 17 Lip 2013 20:04
    T5
    Moderator Samochody

    ladamaniac napisał:
    Zresztą możesz do każdego z nas podesłać tą pompę i za stówkę zrobimy ci to immo do przyuczenia.
    Stówkę plus vat ;)

  • #29 17 Lip 2013 21:57
    mateusz063
    Poziom 10  

    dzięki za wszystkie odpowiedz mam prośbe nie wrzucajcie tego do kosza chociaż do soboty prosze ta nowa pompa jeszcze nie jest zamontowana w sobote lub piątek będe wiedział wszystko to napisze

  • #30 17 Lip 2013 22:12
    T5
    Moderator Samochody

    Ale mechanika zmień koniecznie.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty