X

VW golf 3 1.9 TDI 1996 - pompa wtryskowa i immobilaizer

mateusz063 16 Jul 2013 19:02
  • #1 16 Jul 2013 19:02
    mateusz063
    Level 10  
    Helpful post? (+1)
    Witam mam taki problem kupiłem pompe wtryskową do golfa zawiozłem auto do mechanika i powiedział mi że mam immobilaizer w pompie no i po wymianie pompy musi skasować kody od immobilaizera bo nie mam kluczyka do niego i auto nie odpali jest możliwość wyciągnięcia immobilaizera całkowicie jak rozwiązać ten problem?
    Jak skasuje kody od immobilaizera to auto będzie chodziło
  • #2 16 Jul 2013 19:21
    trans-serwis
    Level 39  
    Helpful post? (0)
    Jeżeli to jest pompa od samochodu jak w tytule to mechanik opowiada ci bzdury. Zakładasz pompę i odpalassz i jeździsz.
  • #3 16 Jul 2013 22:08
    mateusz063
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    chodzi o to że ja mam w aucie immobilaizer podłączony do pompy?
  • #4 16 Jul 2013 22:43
    michal200848
    Level 22  
    Helpful post? (0)
    A jaka pompa lucasa czy bosch ?
  • #5 17 Jul 2013 07:50
    mateusz063
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    bosch o tych samych numerach co mam teraz zalożoną końcówka numeru to 994
  • #6 17 Jul 2013 08:13
    benyy1
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    w tej pompie nie ma żadnego immo tak jak kolega wyżej napisał zakładasz i odpalasz
  • #7 17 Jul 2013 08:21
    mateusz063
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (-1)
    to czemu mi mechanik tak powiedział że w mojej pompie w aucie jest immo i nie mam kluczyka i po zalożeniu innej tej co kupiłem auto nie odpali musi kody z immo skasować a w moim kluczyku do odpalania auta jest latarka nie ma tego podłużnego prostokącika od immol.
    Na desce rozdzielczej koło radia jest czerwona dioda jak przekręce kluczy to ona raz mrugnie
  • #8 17 Jul 2013 09:23
    trans-serwis
    Level 39  
    Helpful post? (+1)
    mateusz063 wrote:
    to czemu mi mechanik tak powiedział że w mojej pompie w aucie jest immo
    bo
    trans-serwis wrote:
    mechanik opowiada ci bzdury.
  • #9 17 Jul 2013 09:35
    mateusz063
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    BOSCH

    0460 404 994

    510

    028 130 109h

    470 973 843

    taki mam numer pompy wtryskowej

    Dodano po 2 [minuty]:

    zamontowanej w aucie
  • #10 17 Jul 2013 09:36
    Jabcok20
    Level 18  
    Helpful post? (0)
    po numerze pompy czyli 404 to pompa 10mm więc na pewno tdi, po zmianie pompy nie trzeba ściągać immo bo to nie ma nic do rzeczy.
  • #11 17 Jul 2013 10:16
    mateusz063
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    A immo jest wbudowane do pompy bo mechanik powiedział że po zmianie pompy nie odpali auta bo nie mam kluczyka z immo
  • #12 17 Jul 2013 12:44
    Zloty60
    Level 21  
    Helpful post? (0)
    Zmień go i niech nie psuje powietrza.
    Mechanik podświadomie daje do zrozumienia ,że nie ma o tym pojęcia i/lub nie chce mu się tym zajmować.
    Jak wyżej.Jeśli jest immo to nie w pompie i nie ma znaczenia przy Twojej przypadłości.

    Kabaret mi się jeden przypomniał ... skecz o tym jak odczytywać rozmowę starych znajomych (kobiety i mężczyzny) przy spotkaniu po latach :

    K : Fajnie mieszkasz ? (czytaj: "zaproś mnie do domu"!)
    M : Tak sobie ,z teściami ! (czytaj : "nie zaprosze cię"!)

    :)


    Albo jest inaczej.
    Ty nie masz TDI tylko TD i kupiłeś pompę od TDI i mechanik zobaczył kable od nastawnika (w jego słowniku to imobilajzer ) i jest problem, bo gdzie toto podłączyć :)

    Teoretyzujemy na odległość :)
  • #13 17 Jul 2013 13:17
    mateusz063
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    Ja kupiłem pompe o takich samych numerach to gdzie ten immo jest podłączony?
  • #14 17 Jul 2013 13:45
    Zloty60
    Level 21  
    Helpful post? (0)
    Czytasz ze zrozumieniem posty powyżej ?
    Tam jest odpowiedź.
  • #15 17 Jul 2013 13:54
    mateusz063
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    tak ze zrozumieniem czytam tylko nie wiem czemu mi takie rzeczy mechanik mówi.
    Czyli jak rozumiem wystarczy starą pompe wyciągnąć nową założyć ustawić kąty wtrysku i jeździć trzeba coś jeszcze robić z nią

    Dodano po 1 [minuty]:

    jeszcze jedno mam pytanie do czego jest podpięty immo?
  • #16 17 Jul 2013 14:00
    ladamaniac
    Level 36  
    Helpful post? (0)
    Daj zdjęcie pompy. Zobaczymy.
  • #17 17 Jul 2013 14:06
    mateusz063
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    http://tablica.pl/oferta/wv-golf-1-9tdi-pompa-wtryskowa-CID5-ID34iL3.html#7774cf5774

    pompe kupiłem taką i taką chcę założyć z tego ogłoszenia
  • #18 17 Jul 2013 14:10
    koleś kit
    Level 16  
    Helpful post? (0)
    Kuźwa że jeszcze takie paproki dziś są.Weź chłopie jedź do kogoś kto ma pojęcie.To proste auto jest.
  • #19 17 Jul 2013 14:12
    mateusz063
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    tylko że ja nie mam do kogo już jechać napiszcie prosze co mam zrobić z tą pompą zadzwonie do mechanika i co mu powiedzieć
  • #20 17 Jul 2013 14:17
    koleś kit
    Level 16  
    Helpful post? (0)
    Montować ustawić rozrząd jeździć.Można potem skorygować np TDI graph.
  • #21 17 Jul 2013 14:42
    ladamaniac
    Level 36  
    Helpful post? (0)
    W tej pompie nie ma żadnego immo. Zakładać, ustawić na blokady ewentualnie na czujnik, odpalić, zagrzać i sprawdzić jakims vagopodobnym sprzętem początek wtrysku.
  • #22 17 Jul 2013 14:50
    mateusz063
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    to dobrze bo w kluczyku mam latarkę a nie ma prostokącika czarnego małego czemu?
  • #23 17 Jul 2013 14:55
    ladamaniac
    Level 36  
    Helpful post? (0)
    Ostatni rocznik bez immo? Te z latarką też miały immo. Zdejmij w wolnej chwili osłonę kolumny kierowniczej i zobacz, czy masz czarny pierścień wokół stacyjki z kawałkiem przewodu.
  • #24 17 Jul 2013 14:56
    koleś kit
    Level 16  
    Helpful post? (0)
    Bo może ktoś już ktoś wywalił to śmiszne zabezpieczenie.Każdy normalny mechanik se z tym radzi.Szukasz dziury w całym.
  • #25 17 Jul 2013 16:59
    mateusz063
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    Panowie słuchajcie są dwa rodzaje pompy w moim jest jakiś elektroniczny pedał czy coś i jest immo podpięte pod pompe.

    A w tym drugim rodzaju jest linka od gazu czy jakoś tak i w tym rodzaju nie jest immo podpięte pod pompe co wy na to.

    Ja mam nowszą wersje
  • #26 17 Jul 2013 18:13
    trans-serwis
    Level 39  
    Helpful post? (0)
    mateusz063 wrote:
    Panowie słuchajcie są dwa rodzaje pompy w moim jest jakiś elektroniczny pedał czy coś i jest immo podpięte pod pompe.
    Czego ty jeszcze nie rozumiesz. Obojętne czy masz immo czy nie masz immo to mechanik ma zamontować pompę w odpowiedni sposób, ustawić ją jak nalezy i odpalić samochód. Jeżeli jest immo to nic nie trzeba przy nim robić.

    Dodano po 1 [minuty]:

    mateusz063 wrote:
    Panowie słuchajcie są dwa rodzaje pompy w moim jest jakiś elektroniczny pedał
    W każdym TDI jest elektroniczny pedał.
  • #27 17 Jul 2013 19:21
    ladamaniac
    Level 36  
    Helpful post? (0)
    W tej pompie nigdy nie było immo. Nieważne, czy stara pompa z nastawnikem potencjometrycznym, czy indukcyjnym. W środku nie masz żadnej elektroniki. Ale skoro twój mechanik widzi ten immobiliser, to albo poległ na ustawieniu, albo co gorsza już coś spier.......ił.
    :D Zresztą możesz do każdego z nas podesłać tą pompę i za stówkę zrobimy ci to immo do przyuczenia. Zakładasz i jest OK :D
    Czuje już kosz w pobliżu.
  • #28 17 Jul 2013 20:04
    T5
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    ladamaniac wrote:
    Zresztą możesz do każdego z nas podesłać tą pompę i za stówkę zrobimy ci to immo do przyuczenia.
    Stówkę plus vat ;)
  • #29 17 Jul 2013 21:57
    mateusz063
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    dzięki za wszystkie odpowiedz mam prośbe nie wrzucajcie tego do kosza chociaż do soboty prosze ta nowa pompa jeszcze nie jest zamontowana w sobote lub piątek będe wiedział wszystko to napisze
  • #30 17 Jul 2013 22:12
    T5
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    Ale mechanika zmień koniecznie.
  Search 4 million + Products
Browse Products