Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



telefon na abonament w PLUS GSM


  Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> GSM -> GSM Serwis ->telefon na abonament w PLUS GSM Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu 
AutorSchowaj lewą kolumnę Wiadomość
lukas_legia
Poziom 11
Poziom 11


Dołączył: 06 Sty 2005
Posty: 78
Miasto: LW

lukas_legia
Poziom 11
Post#1 Post autora tematu 07 Mar 2005 17:51   

telefon na abonament w PLUS GSM


mam telefon na abonament w plusie no i mam darmowe minuty no i mój problem polega na tym ze bym chcial jakos te minuty kontrolowac sprawdzac ile mam jeszcze darmowych minut, z gory dzieki

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Google


Google Adsense


Google


Powrót do góry
KRapicki
Poziom 20
Poziom 20


Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 868

KRapicki
Poziom 20
Post#2 07 Mar 2005 18:04   

telefon na abonament w PLUS GSM


Witam.

Miałem ten sam problem. Niestety nie ma na to sposobu Sad. Telefon nie posiada takiej opcji. Jedynie możesz sprawdzać na rachunku ile masz minut i resetować liczniki minut co miesiąc w telefonie. Po odjęciu wyjdzie Ci ile wykorzystałeś Wink. Niestety innego sposobu nie ma, dzwoniło o to aż do plusa, tak się wkurzyłem Smile.

Pozdrawiam KRapicki.

Czy wiadomość jest pomocna? + -1 -
Powrót do góry
Google


Google Adsense


Google


Powrót do góry
Kolba44
Poziom 13
Poziom 13


Dołączył: 13 Mar 2004
Posty: 147
Miasto: MALBORK

Kolba44
Poziom 13
Post#3 07 Mar 2005 18:41   

telefon na abonament w PLUS GSM


no to sie mylisz.mozna sprawdzic ile ma sie minut badz pakietu do wykorzystania wysylajac smsa (0.29gr ktory jest doliczany dodatkowo - nie jest wykorzystywany z darmowych sms) o tresci P pod numer 2580 i otrzymasz wiadomosc zwrotna z limitem do wykorzystania. jesli wyslemy smsa o tresci N pod 2580 przyjdzie wiadomosc ile mamy wykorzystane ponad abonament i jesli przy sumie jest jakas kwota zn ze o ta kwote przekroczylismy juz abonament. drugi sposob na sprawdzenie ile zostalo darmowych minut to htpps://ssl.plusgsm.pl/ebok/index wpisujesz swoj nr telefonu i plus kod z pierwszej faktury i sie logujesz w zakladce TELEFON jest opcja wykorzystanie pakietow i tam masz informacje na temat pozostalego limitu.
pozdrawiam
kolba44

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Google


Google Adsense


Google


Powrót do góry
KRapicki
Poziom 20
Poziom 20


Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 868

KRapicki
Poziom 20
Post#4 07 Mar 2005 18:48   

telefon na abonament w PLUS GSM


Zwracam honor Wink Ale hamy z tego BOK-u w plusie.

TRZA ICH W MORDE LOĆ SmileSmileSmile

Pozdrawiam KRapicki.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Google


Google Adsense


Google


Powrót do góry
PAWLOO1989
Poziom 18
Poziom 18


Dołączył: 30 Mar 2004
Posty: 459
Miasto: Pionki :)

PAWLOO1989
Poziom 18
Post#5 07 Mar 2005 21:20   

telefon na abonament w PLUS GSM


No wysłałem im sms'a o treści P na numer 2580 i dostałem takie coś.
"Pak.kwot. 20PLN,
32,66 pln" Co oznacza to drugie. Bo pakiet mam 20zł czyli brutto 24,40 na wykorzystani, a co to jest 32,66?

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
bony78
Zasłużony dla elektroda
Zasłużony dla elektroda


Dołączył: 20 Sie 2004
Posty: 565
Miasto: ok.Gorzów

bony78
Zasłużony dla elektroda
Post#6 07 Mar 2005 21:26   

Re: telefon na abonament w PLUS GSM


zadzwon! na 2580 i wcisnij 2 jak chesz uslyszec ile ci pozostalo lub 1 ile masz ponad limit

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Google


Google Adsense


Google


Powrót do góry
lukas_legia
Poziom 11
Poziom 11


Dołączył: 06 Sty 2005
Posty: 78
Miasto: LW

lukas_legia
Poziom 11
Post#7 Post autora tematu 07 Mar 2005 23:21   

Re: telefon na abonament w PLUS GSM


ok spoko dzieki

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu     Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> GSM -> GSM Serwis -> telefon na abonament w PLUS GSM
Strona 1 z 1
Podobne tematy
Nowy telefon z Plus na abonament lub doładowania. (3)
Zasięg w Samsungu X450. Telefon działa tylko w Plus GSM. (3)
Abonament plus>play przedluzenie (5)
Telefon na abonament , jaki wybrać? (9)
jaki telefon za złotówke na abonament (13)
Telefon na abonament i rachunek szczegółowy. (1)
Nowy telefon w plusie na abonament (3)
Jaki telefon wybrac do 500zł? Abonament 50 zł (7)
Jaki telefon wybrać. Orange abonament. (8)
Orange, jaki abonament, telefon wybrać? (26)



Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Kontakt

Page generation time: 0.048 seconds

elektroda.pl temat RSS