Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

automatyczne oświetlenie ogrodowe - prośba o konsultację schematu

tomix 23 Lip 2013 12:05 2757 6
  • #1 23 Lip 2013 12:05
    tomix
    Poziom 16  

Witam,

może na wstępie napiszę, że co prawda x lat temu skończyłem technikum elektroniczne ale z zawodu jestem programistą ;) Niemniej jednak coś tam pojmuję. Chciałbym prosić kolegów o rzucenie okiem na schemat, który dziś mozolnie w paincie przerysowałem z A4 :D - planuję zrobić oświetlenie ogrodowe, a że niedawno nabyłem bramę automatyczną chciałbym to ze sobą połączyć. Żeby wszystko było "koszerne" wymyśliłem schemat oparty na osprzęcie z FiF. Dla mnie jest on poprawny, a dla Was?
    Zastanawiam się (może niepotrzebnie) nad wrzuceniem RCBO przed cały układ, problem w tym, że posiadam instalację TN-C... Chciałbym, żeby było bezpiecznie, a obudowy lamp ogrodowych są aluminiowe, wszystko zasilane ~230V.

Podaję linki do użytych akcesoriów:
    PSI-02: http://www.fif.com.pl/produkt/917/920
    BIS-413: http://www.fif.com.pl/produkt/242/256
    PK-3P24V: http://www.fif.com.pl/produkt/916/918
    AZ-112: http://www.fif.com.pl/produkt/258/183

automatyczne oświetlenie ogrodowe - prośba o konsultację schematu

• #2 23 Lip 2013 18:41
    mmario32
    Poziom 14  

Nie za bardzo rozumiem jak to ma działać. Jak otwierasz bramę ma się zapalać światło?

• #4 23 Lip 2013 20:17
    tomix
    Poziom 16  

Cytat:
    Nie za bardzo rozumiem jak to ma działać. Jak otwierasz bramę ma się zapalać światło?