Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

chiński quad 4t - Regulacja zaworów

kacperski5450 12 Sie 2013 19:21
  • #1 12 Sie 2013 19:21
    kacperski5450
    Poziom 11  

    Siema. Jadąc sobie moim quadem 110cc coś nagle się stało. Prawdopodobnie coś z zaworami jest nie tak, bo quad nie chce odpalić i ma słabą kompresję. Wykluczam tu fakt popękania pierścieni;). Więc jest tutaj osoba, która jest mi w stanie pomóc w regulacji zaworów w chińskim (na tabliczce jest napisane MADE IN GERMANY no ale wiadomo, że to chinol ;D) quadzie 110cc ? :)

  • #2 12 Sie 2013 19:27
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Więc jedź do jakiegoś szamana, niech odprawi czary. W Mozambiku nie powinno być trudności ze znalezieniem jakiegoś...
    Sprawdziłeś, czy zawory się w ogóle zamykają? Czy nie są podparte? Ile w tej chwili wynosi luz na nich? Kompresja jak sprawdzana? odkręciłeś świecę i sprawdziłeś, czy przypadkiem w cylindrze nie ma jakiś kawałków metalu? COKOLWIEK?

  • #3 12 Sie 2013 20:54
    kacperski5450
    Poziom 11  

    Na początku myślałem, że to korba pękła, bo coś tak stukało w silniku no ale po odkręceniu świecy zauważyłem, że kompresja jest ale bardzo słaba. Jutro przyjrzę się dokładnie silnikowi, bo teraz u mnie burza jest, a garaż (blaszak) jest parenaście metrów od domu :).

    Dodano po 1 [godziny] 17 [minuty]:








    To view this video please enable JavaScript, and consider upgrading to a web browser that
    supports HTML5 video





    Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany

  • #4 12 Sie 2013 21:32
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    No i co z tego? Wiemy, jak wygląda głowica, wałek, krzywki... Ty masz pomierzyć luzy, skok, sprawdzić ustawienie rozrządu.
    Iskra sprawdzona? Paliwo dochodzi? Podlałeś trochę paliwa do gardzieli silnika i spróbowałeś odpalić?
    Bo ja na razie, marnie ci diagnostyka idzie...

  • #5 12 Sie 2013 21:38
    kacperski5450
    Poziom 11  

    Dodałem też wideo na którym słychać jak coś głośno stuka. Po jaki gwint mam lać paliwa, sprawdzać iskre skoro praktycznie prawie nie ma kompresji ?!?! Jechałem sobie nim nagle zgasł i nie chciał odpalić, stracił wtedy kompresje. Nigdy nie zajmowałem się 4 suwami, zawsze miałem do czynienia z 2t... Możesz mi jakoś "jaśniej" wytłumaczyć od czego mam zacząć ? Wymontować silnik z ramy ?

  • #6 12 Sie 2013 21:40
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    kacperski5450 napisał:
    Po jaki gwint mam lać paliwa, sprawdzać iskrę

    Skoro wiesz lepiej, to po co pytasz?

  • #7 12 Sie 2013 21:47
    kacperski5450
    Poziom 11  

    Dobrze dobrze... dosyć późno jest więc jutro to zrobię ...

  • #8 12 Sie 2013 21:57
    39006
    Usunięty  
  • #9 12 Sie 2013 22:12
    kacperski5450
    Poziom 11  

    Okej, muszę skołować szczelinomierz i zabieram się za pracę. Ile może kosztować taki szczelinomierz ?

  • #10 12 Sie 2013 22:22
    39006
    Usunięty  
  • #11 12 Sie 2013 22:25
    kacperski5450
    Poziom 11  

    Akurat dzisiaj sprawdzałem łańcuszek i był bardzo naciągnięty :)

  • #12 12 Sie 2013 22:25
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Dalej nie wiemy, jak zmierzona kompresja. A te głośne stuki wróżą raczej coś głębiej. Zawory tak nie cykają.

  • #13 12 Sie 2013 22:29
    kacperski5450
    Poziom 11  

    No właśnie się zastanawiam co to może być ... Jednak to chyba coś ze skrzynią albo z korbą ( dźwięk wydobywa się ze skrzyni okolice korbowodu ) . Jak wbijam wsteczny to koła się blokują, trzeba podnieść quada, rozpędzić się i gwałtownie upuścić go aby skrzynia się odblokowała. Miałem nadzieje, że to zawory ale chyba jednak coś poważniejszego ;(.

  • #14 12 Sie 2013 22:29
    39006
    Usunięty  
  • #15 12 Sie 2013 22:32
    kacperski5450
    Poziom 11  

    Kompresja jest bardzo słaba, bo jak lekko przytkam palcem to nie ma w ogóle ciśnienia.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Tak świeca cała ale dosyć ciężko się ją wykręcało ( wcześniej przed usterką normalne wykręcałem ale teraz dosyć opornie to szło ) ale na tej elektrodzie bocznej ( czy jak to tam się nazywa) były dosyć głębokie rysy ( nie przesadnie głębokie no ale nie były takie "zwyczajne" )

  • #16 12 Sie 2013 22:34
    39006
    Usunięty  
  • #17 12 Sie 2013 22:41
    kacperski5450
    Poziom 11  

    Rycho T Z tą skrzynią biegów chodziło mi o te stukanie, a nie o kompresję :)

  • #19 13 Sie 2013 20:48
    kacperski5450
    Poziom 11  

    Więc tak dzisiaj wyciągnąłem silnik z ramy, ustawiłem ten znak SD naprzeciw tego nadlewu w głowicy, a magneto ustawiłem na T. Ten dolny zawór miał luzy, a górny siedział sztywno. Czy tak powinno być ?

  • #21 13 Sie 2013 20:56
    kacperski5450
    Poziom 11  

    Tak myślałem ... Ale brak luzu górnego zaworu może być przyczyną braku kompresji ;] ?

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty