Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Nie mogę otworzyć pliku .docx

szulfik 12 Wrz 2013 21:23
  • #1 12 Wrz 2013 21:23
    szulfik
    Poziom 5  

    Witam,

    Gdy chcę otworzyć plik .docx wyskakuje mi komunikat " Nie można otworzyć pliku Open Office XML ponieważ są problemy z jego zawartością" . Gdy klikne "OK" w tym komunikacie, pojawia się kolejne okno z komunikatem "Program Word odnalazł w dokumencie zawartość której nie można odczytać. Czy chcesz odzyskać zawartość tego dokumentu? Jeśli dokument pochodzi z zaufanego źródła, kliknij przycisk Tak" Po kliknięciu Tak pojawia się znowu pierwszy komunikat, gdzie wybieram znowu OK i wtedy znika to okno ale żaden dokument nie został otwarty w Wordzie.
    Mało tego, żaden plik .docx znajdujący się na komputerze nie chce się otworzyć, pojawiają się identyczne jak wyżej komuniakty.
    Bardzo zależy mi na tym pliku ponieważ jest to praca licencjacka niestety....
    Każda pomoc mile widziana :-)

  • #2 12 Wrz 2013 22:54
    staś pytalski
    Poziom 30  

    To w jakim programie została napisana praca?
    Masz open office, czy masz pakiet office.

  • #4 13 Wrz 2013 19:42
    szulfik
    Poziom 5  

    staś pytalski napisał:
    To w jakim programie została napisana praca?
    Masz open office, czy masz pakiet office.


    Praca została napisana w Office 2007

    mall_pall napisał:
    Zapoznaj się z tym:

    http://formaty.livre.pl/docx/


    Niestety konwertowanie nic nie daje.

  • #5 13 Wrz 2013 19:47
    jankolo
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Daj na forum (jako załącznik) któryś z tych plików.

  • #7 13 Wrz 2013 19:58
    sebastian6743
    Poziom 9  

    Mam często takie problemy z przesyłaniem plików w szkole Office 2003 na w domu 2007. Zawsze usuwałem jak była końcówka .docx to usuwałem 'x' i zostawało .doc i zawsze dokument mi otwiera. To na 99% jest ten problem spróbuj.

  • #8 13 Wrz 2013 20:02
    szulfik
    Poziom 5  

    Proszę. Jest to oryginalny plik. Wszystkie próby naprawy robiłem na kopiach.

    sebastian6743 napisał:
    Mam często takie problemy z przesyłaniem plików w szkole Office 2003 na w domu 2007. Zawsze usuwałem jak była końcówka .docx to usuwałem 'x' i zostawało .doc i zawsze dokument mi otwiera. To na 99% jest ten problem spróbuj.


    Zrobiłem tak na samym początku. Nie pomogło.

  • #10 13 Wrz 2013 20:18
    szulfik
    Poziom 5  

    Robert B napisał:
    Nawet naprawić się nie da. Fatalnie uszkodzony.


    Czyli nic z tego nie będzie?
    Trzeba pisać nową pracę? :|

  • #12 13 Wrz 2013 20:43
    Januszf777
    Poziom 26  

    A nie masz jakiejś kopi zapasowej? Może poprzedniej wersji? Przecież Word normalnie sam tworzy kopie, chyba,że wyłączyłeś tą opcję.

  • #13 13 Wrz 2013 20:47
    szulfik
    Poziom 5  

    A gdzie taką kopię znaleźć?
    Chciałem jeszcze dodać, że wszystkie pliki .docx na komputerze mi się nie otwierają :| Z .doc nie ma najmniejszego problemu

  • #14 13 Wrz 2013 21:09
    sebastian6743
    Poziom 9  

    Rozdział 1
    Przesłanki i założenia technologii informatycznych w logistyce............5
    1.1. Istota informacji w podejmowaniu decyzji.
    1.2. Zintegrowane systemy informatyczne (ZSI).
    1.3. Zastosowanie systemów informatycznych w zarządzaniu logistycznym.

    Rozdział 2
    Typy międzynarodowych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie logistyczne............21
    2.1. Charakterystyka grupy MRP/MRP II.
    2.2. Charakterystyka grupy ERP/ERP II.
    2.3. Charakterystyka grupy SCM, CRM, WMS.

    Rozdział 3
    Wdrożenie systemu informatycznego klasy ERP do przedsiębiorstwa - charakterystyka procesu............35
    3.1. Cele i oczekiwania wobec wdrożenia systemów.
    3.2. Proces przygotowania przedsiębiorstwa i wdrożenia odpowiedniego systemu informatycznego.
    3.3. Korzyści wynikające z wdrożenia systemu informatycznego oraz perspektywy dla rozwoju przedsiębiorstwa logistycznego.

    Zakończenie............47
    Bibliografia.
    Wykaz artykułów.
    Wykaz rysunków............51


    Proces wdrażania i eksploatacji jest realizowany przez bezpośrednich użytkow-ników, natomiast informatycy, zarówno z firmy użytkownika, jak i z firmy ofe-rującej oprogramowanie, świadczą pomoc wdrożeniową. Pomoc ta obejmuje in-formowanie (edukacja, treningi) o możliwościach funkcjonalnych pakietu, wprowadzanie zmian do kodu źródłowego lub parametrów, tak by system reali-zował w wymagany sposób funkcje wybrane przez użytkownika, doradztwo w zakresie strategii wdrażania oraz zapewniają obsługę techniczną i bezpieczeń-stwo danych (w poprzednich tradycyjnych rozwiązaniach systemy były wdraża-ne głównie przez informatyków i już wówczas były to rozwiązania złe; obecnie, Rozdział 5 152
    chociażby ze względu na złożoność funkcjonalną systemów, podejście takie skazane jest na niepowodzenie).
    ?? System informatyczny jest tylko narzędziem do osiągnięcia celów, które muszą być określone jasno i w sposób mierzalny.
    Jest też wiele innych przesłanek uzasadniających stosowanie typowych (standar-dowych, powielarnych, uniwersalnych) pakietów do wspomagania zarządzania:
    1. Zastosowanie pakietu dedykowanego do zarządzania utrwala większość wad występujących w dotychczasowych rozwiązaniach danej organizacji.
    2. Koszty budowy i rozwoju zaawansowanego funkcjonalnie pakietu są – w skali jednego użytkownika – bardzo duże; wymagane są wysokie kwalifikacje realizatorów, duże są koszty narzędzi i krótkie cykle życia technologii oraz samych pakietów.
    3. Kosztowne jest zatrudnienie, doskonalenie zawodowe i utrzymywanie w go-towości do świadczenia usług realizatorów takich systemów.
    4. Dynamika otoczenia organizacji i procesów wewnętrznych, w tym zmiana formalnoprawnych warunków funkcjonowania, wymaga częstych modyfikacji użyt-kowanych pakietów.
    5. Budowa pakietu, doskonalenie i świadczenie usług wdrożeniowych oraz konsul-tacyjnych dla jego użytkowników nie wynikają (na ogół) z misji jego użytkowników.
    6. Systemy standardowe oferowane na rynku cechuje szeroki zakres funkcjonal-ny i duże zaawansowanie techniczne. Systemy te w około 80÷90% zaspokajają po-trzeby użytkowników. Specyficzne wymagania są realizowane w wyniku rozbudowy i modyfikacji pakietu. Dostawca systemu zapewnia jego rozwój i niezależność od twórców indywidualnych.
    7. Systemy standardowe zapewniają skalowalność funkcjonalną, techniczną i kosztową (zakupu, modyfikacji, wdrożenia, eksploatacji i rozbudowy) oraz umożli-wiają migrację aplikacji w nowe środowiska programowe i sprzętowe.
    8. Systemy te, z uwagi na ich cechy, są niezależne od wymagań branżowych i na ogół uwzględniają wymagania (standardy) międzynarodowe.
    9. Twórca i dostawca aplikacji odpowiadają za jej jakość. Jest to istotne ze względu na znaczne koszty osiągania i utrzymania odpowiedniej jakości pakietu.
    10. Możliwość korzystania ze wsparcia doświadczonych konsultantów w procesie wdrożenia i eksploatacji oraz dostęp do odpowiedniej dokumentacji systemu i szkoleń zmniejsza ryzyko niepowodzenia tego przedsięwzięcia.
    11. W systemach standardowych zaimplementowane są przemyślane rozwiązania w zakresie technik zarządzania, procedur organizacyjnych i struktur danych, zapew-niających korzystanie z najlepszej wiedzy i doświadczeń praktycznych.
    Istotną cechą współczesnych systemów jest więc ich uniwersalność, szeroki zakres obsługiwanych dziedzin zarządzania, elastyczność11 i łatwość dostosowania do określonych celów.

    Na razie tyle znalazłem i dalej robię ale nie wiem czy się uda /

    Akapit z wulgaryzmami usunąłem - nie pasuje on za bardzo do pracy, a i jego zamieszczenie tutaj jest nie do końca na miejscu - regulamin 3.1.6/3.1.7
    [dt1]

  • #15 13 Wrz 2013 21:14
    linuks
    Spec od komputerów

    Jakieś resztki tekstu się uchowały w tym pliku. To jakaś praca o technologi informatycznej w logistyce. Spis treści jest i początek.
    Pozdrawiam.
    Dokładnie jest ten tekst co wyżej mnie kolega ubiegł :)

  • #16 13 Wrz 2013 21:17
    szulfik
    Poziom 5  

    Najśmieszniejsze jest to, że nigdy tego nie było w oryginalnym pliku. Pierwsza część to tekst z jakiejś strony internetowej którą sobie zapisałem w zakładkach. Następne pierdoły jak zauważyliście nie są w ogóle związane z pracą. Już to wcześniej widziałem.
    PS. nie czytajcie tego bo nie wiadomo czy się śmiać czy płakać

  • #17 13 Wrz 2013 22:46
    mall_pall
    Poziom 15  

    SysTools Docx Repair Tool lub OfficeFix może któryś z tych programów sobie z tym poradzi.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty