X

DSL, Comtrend VI-3223U, zdalne logowanie nie działa prawidłowo

18 Sep 2013 20:36 TU-TUROK-
  • #1 18 Sep 2013 20:36
    -TUROK-
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    Czy wie ktoś w czym jest problem przy zdalnym logowaniu na konto user z wana ?
    z LAN'a można się logować bez problemu po adresie http://10.0.0.1 https://10.0.0.1
    oraz tak samo po adresie publicznym który został przyznany przez orange do usługi DSL ..

    niestety każda próba zalogowania się na konto user w modemie Comtrend VI-3223U
    z poza sieci lokalnej kończy się fiaskiem .. oczywiście po adresie https://x.x.x.x
    (publicznym adresie przyznanym przez orange) wyskakuje okienko logowania ale
    niestety nie pozwala się zalogować tylko odrzuca i czyści okienko do ponownego
    wprowadzania loginu oraz hasła ..
    może jest jakaś inna metoda logowania z poza sieci lokalnej na ten modem ?

    z modemem CellPipe który ma dosyć podobną konfigurację nie ma problemu z
    logowaniem z poza sieci lokalnej na konto user .. ten problem występuje chyba
    tylko w modemie Comtrend VI-3223U .. jestem ciekaw czy tylko u mnie czy
    to jednak problem globalny .. na infolinii po 2 dniach walki z tematem poddali się kiedy
    nie pomogła nawet wymiana modemu na nowy .. zaproponowali mi właśnie CellPipe
    ale to odpada bo to modem na niższe prędkości a po za tym co dla mnie jest istotne
    nie posiada on portów pod usługę VoIP na której mi zależy ..
  • #2 31 Oct 2014 15:53
    dziabaq
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    To znaczy że modem Celpipe ma błąd w firmware. Nie powinno się zostawiać strony konfiguracyjnej routera, otwartej od strony WAN gdyż można się nabawić bardzo przykrych konsekwencji ( np. zamiana ustawień DNS )

    Jeżeli zależy ci na stałym IP a nie na adresie lokalnym, przydzielanym z DHCP Comtrend, to w swoim routerze, jako WAN ustaw Static IP i wpisz dane które otrzymałeś na papierze razem z modemem.

    Publiczny adres IP
    Maska
    Brama domyślna.
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products