Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 29 Paź 2013 11:33
    comedy_hut
    Poziom 11  

    Witam,
    Astra 1996r. silnik X16SZR. Auto jeździło na obrotach 1400-1500 i po uszczelnieniu dolotu powietrza obroty spadły... na 2 tygodnie. Później wzrosły na 1500, po paru dniach na 1700 teraz jest już 2000. Wymrugane błędy:

    1503 - nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera (to nie wiem skąd??)
    0505 - usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego
    0115 - czujnik temperatury silnika

    silniczek krokowy podmieniony i nic się nie zmieniło. Czujnik temperatury jest ok, dla pewności podmieniony. Nie mam na podmiankę sensor map, po odpięciu wężyka od czujnika na chwilę obroty spadają, ale nie wiem czy dalej tam szukać? Trochę kończą mi się pomysły, więc będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam!

  • #2 29 Paź 2013 11:35
    andrzej20001
    Poziom 40  

    Zmień uszczelke pod korpusem.

  • #3 29 Paź 2013 11:35
    2326652
    Usunięty  
  • #4 29 Paź 2013 13:14
    comedy_hut
    Poziom 11  

    andrzej20001 napisał:
    Zmień uszczelke pod korpusem.


    masz na myśli uszczelkę samego wtrysku czy całego układu wtryskowego (ta poniżej silnika krokowego)?

    Opel Astra F 1.6 8V - wysokie obroty silnika - ciągle rosną

  • Pomocny post
    #5 29 Paź 2013 13:23
    andrzej20001
    Poziom 40  

    nr.22

  • #6 08 Gru 2013 18:49
    voyager1981
    Poziom 1  

    Witam dziekuję za poradę u mnie to była ta uszczelka!
    wszystkie problemy zniknęły obroty sie ustabilizowały nawet kontrolka jeck przestała swiecic

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty