Forum elektroda.pl

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Przyłącze prądu - dodatkowe opłaty - jakie

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Elektryka Instalacje i Sieci -> Przyłącze prądu - dodatkowe opłaty - jakie
Autor
Wiadomość
stalowianin
Poziom 1
Poziom 1

Miasto: Stalowa Wola

Post#1 Post autora tematu 06 Lis 2013 22:35   

Przyłącze prądu - dodatkowe opłaty - jakie

Witam serdecznie. Jestem na tym Forum nowicjuszem.Przeglądałem różne posty ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Złożyłem do RE wniosek o wydanie warunków przyłącza energetycznego do działki budowlanej.Otrzymałem dwie decyzje jedna z warunkami przyłącza energii do celów budowlanych, druga o przyłączu prądu do budynku mieszkalnego. Po konsultacji ze znajomym elektrykiem zasugerował abym wybrał tą drugą opcje. W umowie o przyłączenie do sieci dystrybucyjnej określony został termin wykonania przyłącza przez RE oraz termin montażu układu pomiarowo rozliczeniowego.Warunkiem wykonania tego drugiego było przedłożenie w RE pozwolenia na budowę. Ze względów rodzinnych plany budowy przesuną się w czasie. Aktualnie przyłącze wraz ze skrzynka zostało wykonane kablem podziemnym i otrzymałem fakturę do opłacenia.Pracownik wydający fakturę zapytał czy mam pozwolenie na budowę, po otrzymaniu negatywnej odpowiedzi stwierdził, że w takim razie będę płacił odsetki za każdy dzień. Ponieważ w chwili odbierania faktury miałem co innego na głowie nie przyszło mi na myśl zapytać o jakie odsetki chodzi.Może ktoś wyjaśni mi bliżej tą sprawę. Drugie pytanie, posiadam na działce garaż jakie mam teraz podjąć działania w celu doprowadzenia prądu do garażu. Pozdrawiam. Adam
Powrót do góry

Google

Google Adsense