Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

2.0 tdi vw bmp - olej w paliwie

dmlody11 23 Lis 2013 23:28
  • #1 23 Lis 2013 23:28
    dmlody11
    Poziom 8  

    Witam mam problem z odpaleniem auta jak postoi nawet przy +15C wypil olej padlo na pompe vacum olej w paliwie uzywka na szrocie -wypompowanie paliwa bez plukania zbiornika tyle co pompka do 0-nadal problem z paleniem( dodam glowica robiona. uszczelki pompek. pierscienie.synchronizacja na 0.0 .paliwa nie cofa)ktos ma madre sugestie.Dodam nie moge zalogowac 01dawki startowej logi moge dodac.

  • #2 27 Lis 2013 13:00
    dmlody11
    Poziom 8  

    Witam. Dzis wymienilem pompe vacum na szrocie pompa bosch z literka C olej z silnika dostal sie do paliwa w zbiorniku.Ma ktos jakies pomysly-czy trafilem znow na kiepska pompe,czy jest jakas inna przyczyna przedostania sie oleju?Dodam nie przybywa oleju w silniku.Ok puki co dzis zmienilem i zobacze

  • #3 27 Lis 2013 13:54
    Waldemar z Kaszub
    Poziom 27  

    dmlody11 napisał:
    Witam. Dzis wymienilem pompe vacum na szrocie pompa bosch z literka C olej z silnika dostal sie do paliwa w zbiorniku


    Jesteś pewny, ze to nowy olej? Może z poprzedniego zassania kolorek pozostał ?
    Jedynym punktem przejścia oleju do paliwa jest głowica i pompa dająca zbyt niskie ciśnienie paliwa. Musiałbyś zrobić jej pomiar, ale jak silnik nie pracuje to marnie to widzę.

  • #4 27 Lis 2013 15:32
    dmlody11
    Poziom 8  

    Witam auto odpalilem zalalem nowe paliwo i odpala-a co do koloru to jestem powny,ze to powtorka(trzecia wymiana pompy)co bedzie teraz dam znac za kilka dni.

  • #5 03 Gru 2013 19:59
    dmlody11
    Poziom 8  

    I mam dzis wymienilem olej bo zmieniona pompa puscila paliwo do oleju.Widze,ze na tych szrotach to same scierwa maja.Zalozylem kolejna jak cos nie tak to kupie nowa-juz rece opadaja.

  • #6 04 Paź 2014 22:51
    dmlody11
    Poziom 8  

    Witam glowica po kapitalce(nowe zawory,gniazda,uszczelki) nowy walek,szklanki,uszczelniacze pompek-wszystko ustawione.Dla pewnosci pierscienie wymienione.
    Auto poskladane i olej w zbiorniku wiec nowa vacum(nic) jakies rady vcds 0 bledow wtryski super norma zaplon na "0" dymi niebiesko i strasznie smierdzi.[/i]

  • #7 05 Paź 2014 02:03
    Jackall
    Poziom 23  

    Ciągle te pompy wymieniasz, a uszczelkę nową założyłeś chociaż?

  • #8 05 Paź 2014 10:00
    dmlody11
    Poziom 8  

    Tak -co za pytanie.Dodam,ze turbina byla regenerowana nie powinno nigdzie puszczac.

  • #9 05 Paź 2014 11:47
    domex32
    Moderator Samochody

    Zdemontuj pompowtryski i skontroluj jak wyglądają uszczelniacze, bo to idzie albo tak, albo masz pękniętą głowicę.

    Szczerze nie spotkałem się z tym aby tandem-pompa mieszała olej z paliwem, dwie konstrukcje, połączone tylko napędem a kanały daleko.

  • #10 05 Paź 2014 12:02
    dmlody11
    Poziom 8  

    Uszczelniacze wymienialem nic to nie pomoglo. Glowica byla na regeneracji i powiedzieli mi ze jest szczelna. Remont robilem z uwagi na wyrzucanie plynu chlodniczego zbiormiczkiem. A co powiesz na podpieranie zaworow? Moze cisnienie oleju zbyt wysokie lub niskie.

  • #11 05 Paź 2014 19:38
    toku74
    Poziom 30  

    Z tego co kojarzę to pompki mocowane u Ciebie są jednym dociskiem. Taki sam problem występuje w 1,9 TDI PD. Wyciera się gniazdo pompowtryskiwacza. Niestety jak za bardzo się wytrze to żadne uszczelki nie pomogą. Wyciera się pomiędzy o'ringami - obejrzyj dokładnie. Nowa głowica może być potrzebna
    W

  • #12 05 Paź 2014 19:50
    dmlody11
    Poziom 8  

    Raczej by oleju przybywalo w takiej sytuacji a mi ubywa w oczach-z ta sruba to tak jest 1strona .A co powiesz o zaworach, lub pompie oleju?

  • #13 05 Paź 2014 20:22
    domex32
    Moderator Samochody

    dmlody11 napisał:
    A co powiesz o zaworach, lub pompie oleju?


    To zdecyduj się w końcu, gdzie ten olej się podziewa, czy jest mieszany z paliwem, czy śmierdzi z wydechu olejem i kopci na niebiesko.

  • #14 05 Paź 2014 21:51
    dmlody11
    Poziom 8  

    Pisze z tel.wybaczcie wszyscy.
    A Tobie powiedzialem nie wypowiadaj sie bezmyslnie.

  • #15 05 Paź 2014 22:06
    domex32
    Moderator Samochody

    Ja pisze bezmyślnie?

    Chłopie łykasz jak pelikan, to że jest szczelna znaczy że nie pęknięta, ze gazy spalinowe biły przez wypaloną uszczelkę a nie pękniętą głowice.

    dmlody11 napisał:
    powiedzieli mi ze jest szczelna


    A Ty nie potrafisz nawet odpowiedzieć na tak proste pytanie czy kopci czy nie.

    Wcale nie muszę się więcej udzielać w tym temacie.

  • #16 05 Paź 2014 22:22
    dmlody11
    Poziom 8  

    Ok.plyn mi sadzil zbiorniczkiem-po naprawie do tej pory stoi poziom.Kwestia tego po naprakie ( czytaj posty kopci) pali olej potrafie poznac - turbina zregenerowana i wszystko co pisalem-wiec raczej wykluczam.

    Moderowany przez Pawel wawa:

    A co to za bełkot? Jeszcze jeden taki post i dostaniesz ostrzeżenie.
    3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.

  • #17 13 Paź 2014 07:13
    dmlody11
    Poziom 8  

    Usterka usunieta od 500 km brak dymka i stan oleju sie nie zmienia opisze z kompa usterke jak ktos ciekawy.

  • #18 14 Paź 2014 22:10
    bajergdynia
    Poziom 15  

    Opisuj, opisuj..........

  • #19 15 Paź 2014 12:54
    dmlody11
    Poziom 8  

    Witam wszystkich i dziękuje za sugestie.
    Pompa oleju okazała się sprawna-jednak warto było się jej przyjrzeć,napęd wałka(ośka)była wytarta ok.1cm(obeszło się bez wymiany-założyłem odwrotnie)

    2.0 tdi vw bmp - olej w paliwie

  • #21 15 Paź 2014 13:26
    dmlody11
    Poziom 8  

    W moim przypadku usterką okazał się hydropopychacz podpierał zawór-widoczne przytarcie na krzywce wałka w martwym polu(nawet 2szt.)
    Dodam był wymieniony cały komplet firmy "INA"

  • #22 15 Paź 2014 13:31
    dmlody11
    Poziom 8  

    Mile widziane sugestie i opinie.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty