X

2.0 tdi vw bmp - olej w paliwie

dmlody11 23 Nov 2013 23:28
  • #1 23 Nov 2013 23:28
    dmlody11
    Level 8  
    Helpful post? (0)
    Witam mam problem z odpaleniem auta jak postoi nawet przy +15C wypil olej padlo na pompe vacum olej w paliwie uzywka na szrocie -wypompowanie paliwa bez plukania zbiornika tyle co pompka do 0-nadal problem z paleniem( dodam glowica robiona. uszczelki pompek. pierscienie.synchronizacja na 0.0 .paliwa nie cofa)ktos ma madre sugestie.Dodam nie moge zalogowac 01dawki startowej logi moge dodac.
  • #2 27 Nov 2013 13:00
    dmlody11
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Witam. Dzis wymienilem pompe vacum na szrocie pompa bosch z literka C olej z silnika dostal sie do paliwa w zbiorniku.Ma ktos jakies pomysly-czy trafilem znow na kiepska pompe,czy jest jakas inna przyczyna przedostania sie oleju?Dodam nie przybywa oleju w silniku.Ok puki co dzis zmienilem i zobacze
  • #3 27 Nov 2013 13:54
    Waldemar z Kaszub
    Level 24  
    Helpful post? (0)
    dmlody11 wrote:
    Witam. Dzis wymienilem pompe vacum na szrocie pompa bosch z literka C olej z silnika dostal sie do paliwa w zbiorniku


    Jesteś pewny, ze to nowy olej? Może z poprzedniego zassania kolorek pozostał ?
    Jedynym punktem przejścia oleju do paliwa jest głowica i pompa dająca zbyt niskie ciśnienie paliwa. Musiałbyś zrobić jej pomiar, ale jak silnik nie pracuje to marnie to widzę.
  • #4 27 Nov 2013 15:32
    dmlody11
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Witam auto odpalilem zalalem nowe paliwo i odpala-a co do koloru to jestem powny,ze to powtorka(trzecia wymiana pompy)co bedzie teraz dam znac za kilka dni.
  • #5 03 Dec 2013 19:59
    dmlody11
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    I mam dzis wymienilem olej bo zmieniona pompa puscila paliwo do oleju.Widze,ze na tych szrotach to same scierwa maja.Zalozylem kolejna jak cos nie tak to kupie nowa-juz rece opadaja.
  • #6 04 Oct 2014 22:51
    dmlody11
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Witam glowica po kapitalce(nowe zawory,gniazda,uszczelki) nowy walek,szklanki,uszczelniacze pompek-wszystko ustawione.Dla pewnosci pierscienie wymienione.
    Auto poskladane i olej w zbiorniku wiec nowa vacum(nic) jakies rady vcds 0 bledow wtryski super norma zaplon na "0" dymi niebiesko i strasznie smierdzi.[/i]
  • #7 05 Oct 2014 02:03
    Jackall
    Level 22  
    Helpful post? (0)
    Ciągle te pompy wymieniasz, a uszczelkę nową założyłeś chociaż?
  • #8 05 Oct 2014 10:00
    dmlody11
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Tak -co za pytanie.Dodam,ze turbina byla regenerowana nie powinno nigdzie puszczac.
  • #9 05 Oct 2014 11:47
    domex32
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    Zdemontuj pompowtryski i skontroluj jak wyglądają uszczelniacze, bo to idzie albo tak, albo masz pękniętą głowicę.

    Szczerze nie spotkałem się z tym aby tandem-pompa mieszała olej z paliwem, dwie konstrukcje, połączone tylko napędem a kanały daleko.
  • #10 05 Oct 2014 12:02
    dmlody11
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Uszczelniacze wymienialem nic to nie pomoglo. Glowica byla na regeneracji i powiedzieli mi ze jest szczelna. Remont robilem z uwagi na wyrzucanie plynu chlodniczego zbiormiczkiem. A co powiesz na podpieranie zaworow? Moze cisnienie oleju zbyt wysokie lub niskie.
  • #11 05 Oct 2014 19:38
    toku74
    Level 30  
    Helpful post? (0)
    Z tego co kojarzę to pompki mocowane u Ciebie są jednym dociskiem. Taki sam problem występuje w 1,9 TDI PD. Wyciera się gniazdo pompowtryskiwacza. Niestety jak za bardzo się wytrze to żadne uszczelki nie pomogą. Wyciera się pomiędzy o'ringami - obejrzyj dokładnie. Nowa głowica może być potrzebna
    W
  • #12 05 Oct 2014 19:50
    dmlody11
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (+2)
    Raczej by oleju przybywalo w takiej sytuacji a mi ubywa w oczach-z ta sruba to tak jest 1strona .A co powiesz o zaworach, lub pompie oleju?
  • #13 05 Oct 2014 20:22
    domex32
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    dmlody11 wrote:
    A co powiesz o zaworach, lub pompie oleju?


    To zdecyduj się w końcu, gdzie ten olej się podziewa, czy jest mieszany z paliwem, czy śmierdzi z wydechu olejem i kopci na niebiesko.
  • #14 05 Oct 2014 21:51
    dmlody11
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Pisze z tel.wybaczcie wszyscy.
    A Tobie powiedzialem nie wypowiadaj sie bezmyslnie.
  • #15 05 Oct 2014 22:06
    domex32
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    Ja pisze bezmyślnie?

    Chłopie łykasz jak pelikan, to że jest szczelna znaczy że nie pęknięta, ze gazy spalinowe biły przez wypaloną uszczelkę a nie pękniętą głowice.

    dmlody11 wrote:
    powiedzieli mi ze jest szczelna


    A Ty nie potrafisz nawet odpowiedzieć na tak proste pytanie czy kopci czy nie.

    Wcale nie muszę się więcej udzielać w tym temacie.
  • #16 05 Oct 2014 22:22
    dmlody11
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Ok.plyn mi sadzil zbiorniczkiem-po naprawie do tej pory stoi poziom.Kwestia tego po naprakie ( czytaj posty kopci) pali olej potrafie poznac - turbina zregenerowana i wszystko co pisalem-wiec raczej wykluczam.

    Moderated By Pawel wawa:

    A co to za bełkot? Jeszcze jeden taki post i dostaniesz ostrzeżenie.
    3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.

  • #17 13 Oct 2014 07:13
    dmlody11
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (+1)
    Usterka usunieta od 500 km brak dymka i stan oleju sie nie zmienia opisze z kompa usterke jak ktos ciekawy.
  • #18 14 Oct 2014 22:10
    bajergdynia
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    Opisuj, opisuj..........
  • #19 15 Oct 2014 12:54
    dmlody11
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Witam wszystkich i dziękuje za sugestie.
    Pompa oleju okazała się sprawna-jednak warto było się jej przyjrzeć,napęd wałka(ośka)była wytarta ok.1cm(obeszło się bez wymiany-założyłem odwrotnie) 2.0 tdi vw bmp - olej w paliwie
  • #20 15 Oct 2014 13:04
    dmlody11
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Warto sprawdzić stan pompy i wyeliminować przyszłą usterkę.Zaworek zwrotny okazał się sprawny-umieszczony w zaznaczonym elemencie.
  • #21 15 Oct 2014 13:26
    dmlody11
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    W moim przypadku usterką okazał się hydropopychacz podpierał zawór-widoczne przytarcie na krzywce wałka w martwym polu(nawet 2szt.)
    Dodam był wymieniony cały komplet firmy "INA"
  • #22 15 Oct 2014 13:31
    dmlody11
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Mile widziane sugestie i opinie.
  Search 4 million + Products
Browse Products