Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 24 Lis 2013 18:53
    kossa93
    Poziom 10  

    Witam,

    Mam takie pytanie, może ktoś się orientuje i w ostatnim czasie, niedawno zmieniał u siebie Internet z Orange freedom na Neostradę od TP? Chodzi mi po jakim czasie mieliście przełączenie i czy/kiedy nie było dostępu do sieci, przez jaki czas?
    Umowę podpisywałem po 11 listopada, ale w umowie była data z 24.10.13r. i sprawdziłem też na moim koncie na orange.pl i widnieje tam nr. zamówienia i data przyjęcia: 24.10, status: w realizacji. W salonie powiedziano mi, że 25 listopada ma podobno nastąpić to przełączenie. Jak sądzicie? Miał ktoś ostatnio płynne przejście w tych usługach, jak to wygląda?

  • #2 24 Lis 2013 19:01
    Wojte1199
    Poziom 17  

    Po wizycie kuriera i podpisaniu nowej umowy około 2 tyg później głos w słuchawce poinformował że należy zresetować router gdyż nastąpiło przełączenie. Żadnej informacji o rejestracji i zdobyciu nowego hasła. Dbają o klientów!!!

  • #3 24 Lis 2013 19:04
    krzych66
    Poziom 27  

    Jak router przestanie się logować to znaczy,że jesteś w neostradzie w tedy trzeba zarejestrować usługe w celu otrzymania hasła do neo i skonfigurować odpowiednio router.Płynne przejście to względne określenie zostaną zmienione ustawienia portu a reszta należy do ciebie.

  • #4 24 Lis 2013 19:42
    kossa93
    Poziom 10  

    Ok, ale jak sądzicie kiedy to może nastąpić? Umowa podpisana 12.11, choć data na papierze to 24.10. Na koncie w orange.pl też widnieje tam nr. zamówienia i data przyjęcia: 24.10, status: w realizacji. Czyli jutro mogą odłączyć Orange freedom... Może wiecie w jakich godzinach to najczęściej występuje ,np. z rana?
    Aha, jeszcze jedna rzecz; na umowie widniej tylko login do neostrady. Powiedziano mi, że należy wejść na https://www.orange.pl/slr/pl/rejestracja i tam uzyska się hasło. Tylko pytanie czy można to zrobić teraz, gdy mam dostęp do sieci, czy potem? Tylko czy wtedy połączę się z tą stroną, gdy nie będę miał loginu i hasła do neostrady?

  • #5 24 Lis 2013 19:57
    andk1eltd
    Poziom 35  

    Strona do rejestracji służy - jak sama nazwa wskazuje - do rejestracji usługi i uzyskania hasła. Po przełączeniu nie połączysz się z żadną inną stroną.
    Termin realizacji podłączenia jest określony w umowie. Później ty masz 30 dni na rejestrację; umowa (opłaty) liczy się od dnia uzyskania hasła.
    Oprócz utraty sesji w routerze po przełączeniu powinieneś otrzymać z automatu SMS-a o gotowości usługi do rejestracji. SMS przychodzi na numer kontaktowy podany w zamówieniu (może być stacjonarny, wtedy przychodzi SMS głosowy).

  • #6 25 Lis 2013 21:04
    kossa93
    Poziom 10  

    Prawda to, że po podpisaniu umowy mają 10 dni normalnych/roboczych na podłączenie/zmianę orange freedom->neostrada? Czy ma to się tylko w Neostradzie przy zwiększaniu prędkości?

  • #7 25 Lis 2013 21:21
    andk1eltd
    Poziom 35  

    Termin jest zależny tylko i wyłącznie od terminu wygaśnięcia starej umowy. "Okienko" na fizyczne przełączenie ma bodajże 4 godziny robocze, w tym czasie monterzy muszą zmienić port na DSLAM. W tym czasie dostajesz wcześniej wspomnianego przeze mnie SMS-a i masz 30 dni na rejestrację. Jesteś traktowany jak "nowy", masz nowy login i hasło.

  • #8 26 Lis 2013 14:25
    kossa93
    Poziom 10  

    Wszystko ok, tylko tutaj jest trochę inna sytuacja. Termin zakończenia starej umowy jest w lutym 2014r., a teraz w Orange jest możliwość zawarcia nowej umowy o neostrade w trakcie trwania umowy na Orange freedom i nie trzeba czekać do wygaśnięcia starej umowy. Podobno od 1 stycznia całkowicie wyłączają freedom, tym co teraz mają. Na stronie Orange w Orange online w zakładce "Stan zamówień i zleceń" (coś takiego się nazywa) jest właśnie to zamówienie o Neostradę z nr. zamówienia datą 24.10, "w realizacji". W salonie mówiono, że przełączenie będzie ok. 25.11 (tak należy się spodziewać), tzn. że w tym tygodniu może być przełączenie?
    Dzisiaj minęło 2 tyg. od podpisania umowy, choć tak jak mówiłem data w umowie jest 24.10(został wcześniej wydrukowana, czy coś takiego).

  • #9 26 Lis 2013 16:18
    Ath1984
    Poziom 10  

    Zwykle jest tak jak napisał andk1eltd, dla pewności możesz skontaktować się z infolinią pod numerem 800500005.

  • #10 26 Lis 2013 20:58
    andk1eltd
    Poziom 35  

    kossa93 napisał:
    Dzisiaj minęło 2 tyg. od podpisania umowy, choć tak jak mówiłem data w umowie jest 24.10(został wcześniej wydrukowana, czy coś takiego).

    W którym miejscu ta data? Data umowy a data rozpoczęcia świadczenia usługi to różne daty. Ta pierwsza to tylko data sporządzenia umowy i nic więcej.

  • #11 26 Lis 2013 22:01
    kossa93
    Poziom 10  

    andk1eltd napisał:
    kossa93 napisał:
    Dzisiaj minęło 2 tyg. od podpisania umowy, choć tak jak mówiłem data w umowie jest 24.10(został wcześniej wydrukowana, czy coś takiego).

    W którym miejscu ta data? Data umowy a data rozpoczęcia świadczenia usługi to różne daty. Ta pierwsza to tylko data sporządzenia umowy i nic więcej.
    Jest to data zawarcia umowy, tam gdzie podpis na ostatniej stronie.

  • #12 26 Lis 2013 22:26
    andk1eltd
    Poziom 35  

    No to poszukaj w umowie od kiedy ona obowiązuje. Być może trzeba będzie też zajrzeć do regulaminu świadczenia usługi neostrada (nie regulaminu promocji).

  • #13 26 Lis 2013 22:40
    kossa93
    Poziom 10  

    Nigdzie nie jest dokładnie napisane od kiedy, jest tylko:" Świadczenie usługi rozpoczyna się, pod warunkiem istnienia możliwości technicznych oraz po dokonaniu przez abonenta rejestracji." Rozumiem, że zaczyna obowiązywać, gdy dokonam rejestracji uzyskam hasło itp. Ale nie jest podane kiedy nastąpi podłączenie. A nie wydaje mi się, że mam czekać raczej do końca lutego, bo to byłby bezsens...

  • #14 26 Lis 2013 23:04
    andk1eltd
    Poziom 35  

    Cytat:
    Dział IV. Odpowiedzialność
    § 11
    1. Z tytułu nierozpoczęcia świadczenia Usługi w terminie 30 dni od zawarcia Umowy, za każdy dzień przekroczenia tego terminu, do momentu rozpoczęcia
    świadczenia Usługi albo wygaśnięcia Umowy, jeżeli nierozpoczęcie świadczenia usługi nastąpiło z przyczyn leżących po stronie TP, Abonentowi
    przysługuje uprawnienie do żądania kary umownej w wysokości 1/30 miesięcznych opłat abonamentowych, za Usługę oraz za utrzymanie Łącza.

    To jest cytat z "regulaminu świadczenia usługi neostrada". Dzwoń na infolinię i powołaj się na to.

  • #15 26 Lis 2013 23:27
    kossa93
    Poziom 10  

    Dobra, jutro maila jakiegoś ewentualnie podeślę czy coś i zobaczę jak to wygląda. Bo w sumie to na logike, biorąc datę zawarcia umowy i jeśli tego się trzymać to miesiąc minął.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty