Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki TV do 2300 zł ok 40"

klobukos 24 Lis 2013 22:04 1305 4
  • #1 24 Lis 2013 22:04
    klobukos
    Poziom 11  

Witam

Poszukuję odbiornika do kwoty 2300zł. Zastanawiałem się nad Samsungiem UE40F6320. Miałem okazję testować go osobiście kilka godzin. Spodobała mi się jakość obrazu przy filmach w FullHD. 3D działało ok, chociaż przy konwersji z 2d do 3d moim zdaniem (jestem laikiem), dynamiczne sceny w filmach nie były konwertowane; za to np scenerie bardziej statyczne lesie mimo zbieżności kolorów - idealnie oddawały głębię. Pierwszy raz miałem styczność z SmartTV, było tam kilka fajnych aplikacji.
    TV planuję kupić w sklepie stacjonarnym (połowa gotówką, połowa raty), na chwilę obecną ten Samsung kosztuje 2100zł. Do tego voucher na 52 premiery w apce Samsunga przez VOD
    Czy ten tv ma jakieś znane wam wady? Czy może lepiej sprawdziłby mi się inny model?

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor?
    5x5m
    2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora?
    sofa ok 4m, czasami krzesła przy stole 2-3m
    3. Ile osób zasiada przed telewizorem?
    zazwyczaj 2
    4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu?
    Zazwyczaj sofa (na wprost), czasem siedząc przy stole - bokiem
    5. Telewizor ma stać czy ma wisieć?
    stać na komodzie wys. ok 80cm
    6. Jak słońce świeci w pokoju?
    większość czasu zasłonięte rolety
    7. Jaki masz obecnie telewizor?
    Samsung LE26A451C1
    8. Co chcemy aby telewizor posiadał?
    DLNA, Odtwarzanie z USB, nagrywanie na USB, FullHD. Nie potrzebuję WiFi - router stoi obok.
    9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora?
    Cyfrowy, w tym 20 kanałów FullHD
    10 .Jakie urządzenia?