Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Brak dzwieku w windows xp

MariuszMaxK. 16 Gru 2013 22:02
  • #1 16 Gru 2013 22:02
    MariuszMaxK.
    Poziom 5  

    Witam ,posiadam laptop IMB Lenovo R61 i ostatnio po wyciszeniu dzwieku nie bylem w stanie go przywrocic. Podczas proby przesuwania suwaka na monitorze lub wciskania guzika ktorym podgłaśniam dzwiek system sie zawieszał. Wszedlem do panelu sterowania i tam udalo mi sie zwiekszyc dzwiek recznie, niestety wczoraj znow sie zapomnialem i wyciszylem komputer i teraz zadna proba podglośnienia nie daje rezultatu. Za kazdym razem system sie zawiesza i musze go restartowac. Czy ktos wie jak mozna rozwiazac ten problem i co moze byc jego przyczyną ?

  • Pomocny post
    #2 16 Gru 2013 22:28
    captain4
    Poziom 24  

    Zdeinstaluj sterowniki i zainstaluj na nowo po restarcie.

  • #3 17 Gru 2013 12:53
    MariuszMaxK.
    Poziom 5  

    Mógłbyś mi podpowiedzieć, gdzie mogę znaleźć sterowniki dźwięku ?

  • #5 17 Gru 2013 13:05
    MariuszMaxK.
    Poziom 5  

    W menedzerze urzadzen nie znalazłem karty dzwiekowej wiec jest pewnie ona wpieta w plytę główną. Ze wszystkich innych rzeczy jakie mogly mi sie z tym skojarzyc to są to:
    Kontrolery wideo,dzwieku gier:
    --- soundmax integrated digital hd audio;
    ---starsze sterowniki audio;
    oraz:
    Inne urządzenia:
    ---urządzenie modemowe na magistrali High Definition Audio (Jest przy nim żółty znak zapytania);

    Czy powinienem reinstalowac wszystkie 3 czy tylko jeden z nich ?

  • Pomocny post
    #6 17 Gru 2013 13:07
    sPeRaCz.PL
    Poziom 42  

    MariuszMaxK. napisał:
    soundmax integrated digital hd audio

  • #7 17 Gru 2013 13:48
    MariuszMaxK.
    Poziom 5  

    Dzieki bardzo za pomoc. Mam nadzieje ze ta zamiana cos da :)

    Dodano po 39 [minuty]:

    Witam ,wykonalem reinstalacje sterownika i zmienilo sie to ,że suwaki dzwieku sa ustawione teraz na maxymalna głośność lecz dzwieku nie ma nadal i gdy probuje je przestawic to system zawiesza sie tak jak poprzednio. Kurcze tak mnie to wkurza .... Macie moze jakies pomysły czym jest to powodowane i jak przywrócic wszystko do porządku ?

  • #8 17 Gru 2013 14:04
    mati211p
    Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych

    Wstaw screen z CrystalDiskInfo, możesz też spróbować przywracania systemu do czasu kiedy wszystko było ok.

  • #10 17 Gru 2013 18:48
    sPeRaCz.PL
    Poziom 42  

    O to, ale zamieść całe okno, a nie fragment.

  • Pomocny post
    #12 17 Gru 2013 19:12
    sPeRaCz.PL
    Poziom 42  

    Dysk ma problem z niestabilnymi sektorami. Należałoby wykonać zerowanie.
    Aczkolwiek plik (sterownik) może się w nim znajdować i powodować "zwiechy" systemu.

  • #13 17 Gru 2013 19:25
    MariuszMaxK.
    Poziom 5  

    Czyli masz na mysli zeby zrobic formata ? A jesli nie to mozesz wyjasnic o co Ci chodziło ?

  • #14 17 Gru 2013 19:42
    sPeRaCz.PL
    Poziom 42  

    Nie format, lecz zerowanie.
    Zerowanie usuwa wszystko z dysku, więc zabezpiecz się kopią zapasową. Procedurę tę można wykonać w dowolnej dystrybucji linuksa bądź MHDD (nie będę opisywał szczegółowo, gdyż na forum wielokrotnie ten temat był już poruszany)

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty