Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TV ponad 40 cali do gier i filmów/seriali, bez bajerów

qba182 17 Gru 2013 15:34 1824 6
  • #1 17 Gru 2013 15:34
    qba182
    Poziom 2  

Witam forumowiczów,
    Jeśli chodzi o TV jestem zupełnym nowicjuszem (jedynie czytałem poradniki w sieci i kilka postów na forum), także bardzo proszę o pomoc w wyborze. Jedziemy:

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? ok 20m2
    2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? 2-2,7m
    3. Ile osób zasiada przed telewizorem? 1 albo 2
    4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu? na wprost
    5. Telewizor ma stać czy ma wisieć? wisieć
    6. Jak słońce świeci w pokoju? okno zachodnie, po prawej stronie telewizora, mogę szczelnie zasłaniać na czas korzystania z TV
    7. Jaki masz obecnie telewizor? nie mam, tylko stary monitor LCD 21 cali
    8. Co chcemy aby telewizor posiadał? ma godzić w sobie niski imput lag (gry) i dobry obraz do filmów/seriali. Ew. 10% na internet
    9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora? HDMI x2. Nie będę podłączał kablówki ani TV
    10 .Jakie urządzenia? mac mini, PS3, w przyszłości nowsza konsola i może inny komputer
    11. Ile godzin dziennie ma pracować telewizor? max 4 godziny dziennie
    12. Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą? nie wiem, jaka jest różnica?
    13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? Filmy i seriale w full HD, może blu-ray w przyszłości
    14. Czy zamierzasz serfować po internecie? Tak nie więcej niż 10% czasu
    15. Czy zamierzasz grać w gry - jeśli tak to ile % dziennie? Tak, PS3, ok 40-50%, potem PS4
    16. Preferencje co do marki? brak