Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Nie działa przedni panel audio

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Komputery Serwis -> Komputery Hardware -> Nie działa przedni panel audio
Autor
Wiadomość
magnum_vw
Poziom 2
Poziom 2

Miasto: Rzeszów

Post#1 Post autora tematu 24 Sty 2014 18:39   

Witam.
Mam mianowicie następujący problem, jak w temacie nie działa mi przedni panel audio w obudowie ATX, moja płyta główna to Asus P5VD2-VM/S. Teraz mam obecnie system operacyjny windows 7 professional, a jeśli to jest potrzebne to mam biosa ami. Jestem ogólnie laikiem co do komputerów, ale podaje te parametry na nadanie pomysłów na rozwiązanie problemu. Wyczytałem na forum o programie realtek, ale po wielokrotnym ściąganiu, oraz instalowaniu, niestety nie działa. Nie wiem dlaczego. Proszę was o pomoc w rozwiązaniu problemu. Z góry dziękuje.
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 24 Sty 2014 18:39   

Powrót do góry

matthew0507
Poziom 7
Poziom 7

Miasto: B-B

Post#2 24 Sty 2014 18:43   

Re: Nie działa przedni panel audio

Odkręć boczną obudowę i zobacz czy kabelki wychodzące z panelu są podpięte. Może być też tak, że coś nie łączy w samych gniazdach. Działa ci audio jak podepniesz do tyłu?
Powrót do góry

magnum_vw
Poziom 2
Poziom 2

Post#3 Post autora tematu 24 Sty 2014 18:47