X

Nie działa przedni panel audio

magnum_vw 24 Jan 2014 17:39
  • #1 24 Jan 2014 17:39
    magnum_vw
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    Witam.
    Mam mianowicie następujący problem, jak w temacie nie działa mi przedni panel audio w obudowie ATX, moja płyta główna to Asus P5VD2-VM/S. Teraz mam obecnie system operacyjny windows 7 professional, a jeśli to jest potrzebne to mam biosa ami. Jestem ogólnie laikiem co do komputerów, ale podaje te parametry na nadanie pomysłów na rozwiązanie problemu. Wyczytałem na forum o programie realtek, ale po wielokrotnym ściąganiu, oraz instalowaniu, niestety nie działa. Nie wiem dlaczego. Proszę was o pomoc w rozwiązaniu problemu. Z góry dziękuje.
  • #2 24 Jan 2014 17:43
    matthew0507
    Level 7  
    Helpful post? (0)
    Odkręć boczną obudowę i zobacz czy kabelki wychodzące z panelu są podpięte. Może być też tak, że coś nie łączy w samych gniazdach. Działa ci audio jak podepniesz do tyłu?
  • #3 24 Jan 2014 17:47
    magnum_vw
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    Tak, jeśli chodzi o kable wszystko jest dobrze podpięte, (raczej frontowa :P) Ale jest dobrze podpięta. Podłączyłem kostkę audio do oznaczenia na płycie AAFP, Czyli dobrze. A druga sprawa jest taka, że mam drugą starą obudowę. I na próbę podłączyłem do tej płyty główniej i też nie działo. Czytałem na forach trochę, że to trzeba jakoś programowo zrobić. A szczerze powiem mało się na tym znam.
  • #4 24 Jan 2014 18:00
    myszka20
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Proszę spróbować tego: Menadżer Realtek HD Audio -> Głośniki -> ustawienia złącza (wygląda to jak windowsowy folder pod zawansowane ustawienia Audio) -> wyłącz wykrywanie panelu przedniego.
  • #5 24 Jan 2014 18:06
    magnum_vw
    Level 2