X

Insignia 1,6 Turbo - Jaka instalacja LPG

pascal11 29 Jan 2014 18:16
  • #1 29 Jan 2014 18:16
    pascal11
    Level 8  
    Helpful post? (0)
    Witam

    Mam pytanie nt. instalacji LPG to Insigii 1,6 Turbo
    Mój znajomy gazownik gdzie montowałem instalacje LPG do Toyoty polecim mi:

    1 PRINS 4 generacji
    2. BRC
    3. STAG


    Czy ktoś może się podzielić doświadczeniami, a może ktoś ma w swoim aucie taka instalację.
  • #2 29 Jan 2014 21:56
    bartek_j
    Level 35  
    Helpful post? (0)
    Jeżeli tam jest wtrysk bezpośredni (a taki chyba właśnie jest) to aktualnie na rynku nie ma sensownego rozwiązania aby to zagazować.
  • #3 30 Jan 2014 17:49
    pszczyna
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    Polecam landi renzo sam zakładałem do Fiat Punto i VW Golf IV jesten z takiej instalacji zadowolony obecnie rozważam montaż do Opel Zafira

    Dodano po 1 [minuty]:

    Sam czyli zleciłem montaż
  • #4 30 Jan 2014 18:09
    bodzior
    Level 16  
    Helpful post? (0)
    Ja bym brał Staga ale elektronika to połowa sukcesu, patrz aby parownik był z zapasem mocy i do tego dobre wtryskiwacze.
  • #5 30 Jan 2014 20:32
    pascal11
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Z tego co mi majster polecil to tylko te trzy firmy.

    Co do bezpośdernich wtryskiwaczy to i Totyta corolla 2002 też ma, a tam mam założuny gaz i dziala bez żadnych zakłuceń.
  • #6 08 Feb 2014 09:53
    zwirek1
    Level 28  
    Helpful post? (0)
    pascal11 wrote:
    Z tego co mi majster polecil to tylko te trzy firmy.

    Co do bezpośdernich wtryskiwaczy to i Totyta corolla 2002 też ma, a tam mam założuny gaz i dziala bez żadnych zakłuceń.


    Witam
    Kolego mylisz wtrysk wielopunktowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa .
    Zapytaj gazownika o instalacje gazową z wtryskiem w fazie ciekłej, zobaczymy co ci odpowie ?
    Pzdr
  • #7 12 Feb 2014 17:12
    sztywny13
    Level 20  
    Helpful post? (0)
    Silnik z pośrednim wtryskiem benzyny. Dodatkowo jest czujnik ciśnienia benzyny z którym nie każdy gazownik może sobie poradzić, więc zapytaj czy wiedzą o tym. BRC sprawdzone i działa OK.
  • #8 12 Feb 2014 18:08
    pascal11
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Dostalem odpowiedz
    STAG 300 Premium 3300,-; BRC SEQUENT 3500,-; PRINS 5000,-
    Jeżeli na listwie paliwowej jest czujnik ciśnienia paliwa, to należy domontować odpowiedni emulator co podniesie koszt o 250-300,-
  • #9 13 Feb 2014 20:31
    pascal11
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    sztywny13 wrote:
    BRC sprawdzone i działa OK.


    Możesz coś więcej napisać o tej inastalacji w insigni
  • #10 14 Feb 2014 15:09
    sztywny13
    Level 20  
    Helpful post? (0)
    Instalka BRC Sequent 24.11. Podzespoły BRC, zbiornik STAKO. Dają 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów i assistance w całej Polsce.
  • #11 14 Feb 2014 15:32
    pascal11
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Myślałem że już ktoś z twoich znajomych ma taką instalację w insignii
  • #12 24 Feb 2014 14:52
    sztywny13
    Level 20  
    Helpful post? (0)
    Niestety nie mam znajomego, który ma taki samochód.
  • #13 24 Feb 2014 15:07
    spocona_pacha
    Level 20  
    Helpful post? (0)
    Hola hola , ten silnik to i bez gazu to niezłą padaka i wysilona jednostka b a r d z o.

    Po zagazowaniu może tego nie strawić. A i sam fakt turbiny wzmaga koszty znacząco jeśli chcesz tym się cieszyć a nie zakładasz gaz żeby poznać dobrze nową trasę , zakład montażu gazu - dom.
  • #14 24 Feb 2014 15:53
    2383750
    Removed  
    Helpful post? (0)
    spocona_pacha wrote:
    Hola hola , ten silnik to i bez gazu to niezłą padaka i wysilona jednostka b a r d z o.
    230Nm/72KM od 2200rpm do 180KM przy 5500rpm bez trzęsawicy i klekotu pod maską. 8.9 sekundy do 100 km/h przy 1500kg nadwoziu i opłatami za 1.6 dm3. A czy taki wysilony ? Ciśnienie efektywne 1,8MPa, gdzie przeciętny średnie diesle z tego modelu to od 2.1-2,5MPa (jeżeli wiesz o co to jest).
    Podsumowując ani to padaka, ani strasznie wysilona jednostka...
  • #15 24 Feb 2014 18:21
    Blicek
    Level 25  
    Helpful post? (+1)
    zbyszekss wrote:

    Podsumowując ani to padaka, ani strasznie wysilona jednostka...

    Tu sobie anegdotke poczytaj...
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=2747729&highlight=insignia+1+6+turbo&sid=770a012af482df3f7a75e035339397d0
  • #16 24 Feb 2014 22:15
    krzysiek8008
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Nie montuj gazu poczytaj dobrze te silniki maja bardzo doza temperaturę spalania są przypadki ze umierały po 100tys , a na gazie???
  • #17 26 Feb 2014 15:28
    pascal11
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    krzysiek8008 wrote:
    Nie montuj gazu poczytaj dobrze te silniki maja bardzo doza temperaturę spalania są przypadki ze umierały po 100tys , a na gazie???





    Tylko w tym sek że przed kupnem tego samochodu dałem nr VIN do gazownika, a on powiedział że nie będzie problemu z instalacją gazu
  • #18 26 Feb 2014 16:56
    spocona_pacha
    Level 20  
    Helpful post? (0)
    Tak gaz będzie działał tylko silnik nie , a to nie broszka gaziarza, podobnie jest z kilkoma innym samochodami.
  • #19 26 Feb 2014 17:51
    krzysiek8008
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Prawie każde auto będzie działać na gazie , tylko pytanie jak długo to nie są konstrukcje z przed 20lat, gazownik bierze kasę za montaż , wiec mówi ze niema problemu , a po jakim czasie silnik wyzionie ducha to nie jego sprawa, pozatym ten silnik to ewolucja standardowego 1,6 którego moc wąchała się w granicach do 100km, ile ma teraz?Samo doładowanie zabija ten silnik a jeszcze gaz, zgon zgon zgon ,czytaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=2747729&highlight=insignia+pewien&sid=be120f0d65276ac65f8eac90b739768a
  • #20 26 Feb 2014 21:48
    pascal11
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Z tego co mi podsylacie to gosciu poprostu mial pecha, to nieznaczy ze wszystkie modele z tym silnikiem beda sie psuc, to moze byc przypadek na tysiac. W 2004 robilem instalacje lpg w serwisie Toyoty, aby nie tracic gwarancji, a byl taki okres ze Toyota montowala lpg, ale szybko sie wycofali z tego. Od tamtej pory kiedy zalozylem u nich instalacje zadnych problemow z Toyota nie mialem i do dzis nie mam. A co za tym idzie Toyota dawala do innej firmy ktora robila instalacje.
  • #21 28 Feb 2014 12:27
    krzysiek8008
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Twoja sprawa co zrobisz , bo to twoje auto i twoja kasa,co do instalacji tylko nie BRC bo to sraka totalna, ja mam w swoim Oplu jakiś tam Stag i nie mam problemu a z 40tys zrobione na nim odpukać i działa super, i dobrego gazownika szukaj nie kowala co zrobi instalacje aby auto się tocylo.
  • #22 28 Feb 2014 14:06
    Blicek
    Level 25  
    Helpful post? (0)
    krzysiek8008 wrote:
    tylko nie BRC bo to sraka totalna

    Nieprawda. Dlaczego tak twierdzisz? Ile przejechałeś na BRC kilometrów?
    Jeżeli auto z którym miałeś złe doświadczenia było wogule "gazowalne", to zapewniam Cię, że problem nie leżał po stronie instalacji.
  • #23 28 Feb 2014 16:20
    alpha01
    Level 21  
    Helpful post? (0)
    Panowie bez jaj,1.6 turbo gazowac?To bez gazu jest niepowodzenie konstruktorow a po zagazowaniu liczba usterek wzrosnie kwadratowo.
  • #24 28 Feb 2014 17:04
    robercik197407
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    zgadza się, benzyniaki na turbinie nie lubią gazu. Ja osobiście polecam staga 300 isa, ładnie się samo ustrojstwo dostosowuje. Sterownik samouczący
  • #25 01 Mar 2014 23:05
    manta
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    Zmień auto i nie rób Sobie krzywdy, czego nie możesz zrozumieć? Że masz silnik który ma problemy z pracą na benzynie? Że nie znając stanu tech. chcesz to zrobić w gazie? Silnik sam w sobie jest problematyczny, a z gazem może być różnie. Stać Cię było na auto, to na paliwo...
  • #26 02 Mar 2014 12:29
    igorelectronics
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    zbyszekss wrote:
    spocona_pacha wrote:
    Hola hola , ten silnik to i bez gazu to niezłą padaka i wysilona jednostka b a r d z o.
    230Nm/72KM od 2200rpm do 180KM przy 5500rpm bez trzęsawicy i klekotu pod maską. 8.9 sekundy do 100 km/h przy 1500kg nadwoziu i opłatami za 1.6 dm3. A czy taki wysilony ? Ciśnienie efektywne 1,8MPa, gdzie przeciętny średnie diesle z tego modelu to od 2.1-2,5MPa (jeżeli wiesz o co to jest).
    Podsumowując ani to padaka, ani strasznie wysilona jednostka...


    Ten silnik na benzynie nie zrobi więcej jak 150000km a po zagazowaniu to podejrzewam że jego trwałość spadnie do 70000km. Totalna porażka inżynierów.
  • #27 02 Mar 2014 12:42
    spocona_pacha
    Level 20  
    Helpful post? (0)
    Czemu, do gwarancji producenckiej dojeździ i szrot, a nie drugie życie na LPG w Tuskolandi.
  • #28 02 Mar 2014 12:58
    decybel91
    Level 38  
    Helpful post? (0)
    http://www.acon.com.pl/pl/nowosci/9-nowy-obd-reader

    Polska intalacja tzw. VI generacji, czyli wtrysk bezpośredni za pomocą fabrycznej instalacji paliwa.
    Dostępna już w sprzedaży lub wkrótce bardziej dostępna.
  • #29 02 Mar 2014 13:34
    robercik197407
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    a jest 6 generacji instalka?

    Dodano po 2 [minuty]:

    Rzeczywiście jest
  • #30 02 Mar 2014 21:03
    decybel91
    Level 38  
    Helpful post? (0)
    Nazwa VI generacji jest dość umowna.
  Search 4 million + Products
Browse Products