Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Insignia 1,6 Turbo - Jaka instalacja LPG

pascal11 29 Sty 2014 18:16
  • #1 29 Sty 2014 18:16
    pascal11
    Poziom 8  

    Witam

    Mam pytanie nt. instalacji LPG to Insigii 1,6 Turbo
    Mój znajomy gazownik gdzie montowałem instalacje LPG do Toyoty polecim mi:

    1 PRINS 4 generacji
    2. BRC
    3. STAG


    Czy ktoś może się podzielić doświadczeniami, a może ktoś ma w swoim aucie taka instalację.

  • #2 29 Sty 2014 21:56
    bartek_j
    Poziom 35  

    Jeżeli tam jest wtrysk bezpośredni (a taki chyba właśnie jest) to aktualnie na rynku nie ma sensownego rozwiązania aby to zagazować.

  • #3 30 Sty 2014 17:49
    pszczyna
    Poziom 14  

    Polecam landi renzo sam zakładałem do Fiat Punto i VW Golf IV jesten z takiej instalacji zadowolony obecnie rozważam montaż do Opel Zafira

    Dodano po 1 [minuty]:

    Sam czyli zleciłem montaż

  • #4 30 Sty 2014 18:09
    bodzior
    Poziom 16  

    Ja bym brał Staga ale elektronika to połowa sukcesu, patrz aby parownik był z zapasem mocy i do tego dobre wtryskiwacze.

  • #5 30 Sty 2014 20:32
    pascal11
    Poziom 8  

    Z tego co mi majster polecil to tylko te trzy firmy.

    Co do bezpośdernich wtryskiwaczy to i Totyta corolla 2002 też ma, a tam mam założuny gaz i dziala bez żadnych zakłuceń.

  • #6 08 Lut 2014 09:53
    zwirek1
    Poziom 29  

    pascal11 napisał:
    Z tego co mi majster polecil to tylko te trzy firmy.

    Co do bezpośdernich wtryskiwaczy to i Totyta corolla 2002 też ma, a tam mam założuny gaz i dziala bez żadnych zakłuceń.


    Witam
    Kolego mylisz wtrysk wielopunktowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa .
    Zapytaj gazownika o instalacje gazową z wtryskiem w fazie ciekłej, zobaczymy co ci odpowie ?
    Pzdr

  • #7 12 Lut 2014 17:12
    sztywny13
    Poziom 20  

    Silnik z pośrednim wtryskiem benzyny. Dodatkowo jest czujnik ciśnienia benzyny z którym nie każdy gazownik może sobie poradzić, więc zapytaj czy wiedzą o tym. BRC sprawdzone i działa OK.

  • #8 12 Lut 2014 18:08
    pascal11
    Poziom 8  

    Dostalem odpowiedz
    STAG 300 Premium 3300,-; BRC SEQUENT 3500,-; PRINS 5000,-
    Jeżeli na listwie paliwowej jest czujnik ciśnienia paliwa, to należy domontować odpowiedni emulator co podniesie koszt o 250-300,-

  • #9 13 Lut 2014 20:31
    pascal11
    Poziom 8  

    sztywny13 napisał:
    BRC sprawdzone i działa OK.


    Możesz coś więcej napisać o tej inastalacji w insigni

  • #10 14 Lut 2014 15:09
    sztywny13
    Poziom 20  

    Instalka BRC Sequent 24.11. Podzespoły BRC, zbiornik STAKO. Dają 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów i assistance w całej Polsce.

  • #11 14 Lut 2014 15:32
    pascal11
    Poziom 8  

    Myślałem że już ktoś z twoich znajomych ma taką instalację w insignii

  • #12 24 Lut 2014 14:52
    sztywny13
    Poziom 20  

    Niestety nie mam znajomego, który ma taki samochód.

  • #13 24 Lut 2014 15:07
    spocona_pacha
    Poziom 20  

    Hola hola , ten silnik to i bez gazu to niezłą padaka i wysilona jednostka b a r d z o.

    Po zagazowaniu może tego nie strawić. A i sam fakt turbiny wzmaga koszty znacząco jeśli chcesz tym się cieszyć a nie zakładasz gaz żeby poznać dobrze nową trasę , zakład montażu gazu - dom.

  • #14 24 Lut 2014 15:53
    2383750
    Usunięty  
  • #16 24 Lut 2014 22:15
    krzysiek8008
    Poziom 9  

    Nie montuj gazu poczytaj dobrze te silniki maja bardzo doza temperaturę spalania są przypadki ze umierały po 100tys , a na gazie???

  • #17 26 Lut 2014 15:28
    pascal11
    Poziom 8  

    krzysiek8008 napisał:
    Nie montuj gazu poczytaj dobrze te silniki maja bardzo doza temperaturę spalania są przypadki ze umierały po 100tys , a na gazie???





    Tylko w tym sek że przed kupnem tego samochodu dałem nr VIN do gazownika, a on powiedział że nie będzie problemu z instalacją gazu

  • #18 26 Lut 2014 16:56
    spocona_pacha
    Poziom 20  

    Tak gaz będzie działał tylko silnik nie , a to nie broszka gaziarza, podobnie jest z kilkoma innym samochodami.

  • #19 26 Lut 2014 17:51
    krzysiek8008
    Poziom 9  

    Prawie każde auto będzie działać na gazie , tylko pytanie jak długo to nie są konstrukcje z przed 20lat, gazownik bierze kasę za montaż , wiec mówi ze niema problemu , a po jakim czasie silnik wyzionie ducha to nie jego sprawa, pozatym ten silnik to ewolucja standardowego 1,6 którego moc wąchała się w granicach do 100km, ile ma teraz?Samo doładowanie zabija ten silnik a jeszcze gaz, zgon zgon zgon ,czytaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.ph...a+pewien&sid=be120f0d65276ac65f8eac90b739768a

  • #20 26 Lut 2014 21:48
    pascal11
    Poziom 8  

    Z tego co mi podsylacie to gosciu poprostu mial pecha, to nieznaczy ze wszystkie modele z tym silnikiem beda sie psuc, to moze byc przypadek na tysiac. W 2004 robilem instalacje lpg w serwisie Toyoty, aby nie tracic gwarancji, a byl taki okres ze Toyota montowala lpg, ale szybko sie wycofali z tego. Od tamtej pory kiedy zalozylem u nich instalacje zadnych problemow z Toyota nie mialem i do dzis nie mam. A co za tym idzie Toyota dawala do innej firmy ktora robila instalacje.

  • #21 28 Lut 2014 12:27
    krzysiek8008
    Poziom 9  

    Twoja sprawa co zrobisz , bo to twoje auto i twoja kasa,co do instalacji tylko nie BRC bo to sraka totalna, ja mam w swoim Oplu jakiś tam Stag i nie mam problemu a z 40tys zrobione na nim odpukać i działa super, i dobrego gazownika szukaj nie kowala co zrobi instalacje aby auto się tocylo.

  • #22 28 Lut 2014 14:06
    Blicek
    Poziom 25  

    krzysiek8008 napisał:
    tylko nie BRC bo to sraka totalna

    Nieprawda. Dlaczego tak twierdzisz? Ile przejechałeś na BRC kilometrów?
    Jeżeli auto z którym miałeś złe doświadczenia było wogule "gazowalne", to zapewniam Cię, że problem nie leżał po stronie instalacji.

  • #23 28 Lut 2014 16:20
    alpha01
    Poziom 21  

    Panowie bez jaj,1.6 turbo gazowac?To bez gazu jest niepowodzenie konstruktorow a po zagazowaniu liczba usterek wzrosnie kwadratowo.

  • #24 28 Lut 2014 17:04
    robercik197407
    Poziom 12  

    zgadza się, benzyniaki na turbinie nie lubią gazu. Ja osobiście polecam staga 300 isa, ładnie się samo ustrojstwo dostosowuje. Sterownik samouczący

  • #25 01 Mar 2014 23:05
    manta
    Moderator Samochody

    Zmień auto i nie rób Sobie krzywdy, czego nie możesz zrozumieć? Że masz silnik który ma problemy z pracą na benzynie? Że nie znając stanu tech. chcesz to zrobić w gazie? Silnik sam w sobie jest problematyczny, a z gazem może być różnie. Stać Cię było na auto, to na paliwo...

  • #26 02 Mar 2014 12:29
    igorelectronics
    Poziom 9  

    zbyszekss napisał:
    spocona_pacha napisał:
    Hola hola , ten silnik to i bez gazu to niezłą padaka i wysilona jednostka b a r d z o.
    230Nm/72KM od 2200rpm do 180KM przy 5500rpm bez trzęsawicy i klekotu pod maską. 8.9 sekundy do 100 km/h przy 1500kg nadwoziu i opłatami za 1.6 dm3. A czy taki wysilony ? Ciśnienie efektywne 1,8MPa, gdzie przeciętny średnie diesle z tego modelu to od 2.1-2,5MPa (jeżeli wiesz o co to jest).
    Podsumowując ani to padaka, ani strasznie wysilona jednostka...


    Ten silnik na benzynie nie zrobi więcej jak 150000km a po zagazowaniu to podejrzewam że jego trwałość spadnie do 70000km. Totalna porażka inżynierów.

  • #27 02 Mar 2014 12:42
    spocona_pacha
    Poziom 20  

    Czemu, do gwarancji producenckiej dojeździ i szrot, a nie drugie życie na LPG w Tuskolandi.

  • #29 02 Mar 2014 13:34
    robercik197407
    Poziom 12  

    a jest 6 generacji instalka?

    Dodano po 2 [minuty]:

    Rzeczywiście jest

  • #30 02 Mar 2014 21:03
    decybel91
    Poziom 38  

    Nazwa VI generacji jest dość umowna.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty