Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telewizor do 1200 zł 32 cale do Cyfrowego Polsatu

pezot11 09 Lut 2014 21:59 999 3
  • #1 09 Lut 2014 21:59
    pezot11
    Poziom 6  

    Witam
    Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Samsung 40f6320 i teraz pora na zakup dla rodziców.

    1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? ≈22m²
    2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? 2,5m-3m
    3. Ile osób zasiada przed telewizorem? zazwyczaj 2, ale bywa, że 3-4.
    4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu? na wprost
    5. Telewizor ma stać czy ma wisieć? stać
    6. Jak słońce świeci w pokoju? do 12-13 nasłoneczniony. Okno jest z boku.
    7. Jaki masz obecnie telewizor? Stary sony kineskopowy
    8. Co chcemy aby telewizor posiadał? smart tv, Internet, , USB - multimedia, U
    9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora? cyfrowy polsat w HD ok 25 kanałów HD reszta SD
    10 Jakie urządzenia? dekoder polsatu
    11. Ile godzin dziennie ma pracować telewizor? średnio ok. 5 godzin dziennie
    12. Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą? nie mam zdania
    13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? filmy fabularne, programy przyrodnicze, DISCOVERY, animal planet itp
    14. Czy zamierzasz serfować po internecie? myslę że rodzicie się przekonają do smart TV, chodzi o seriale na tvnplayer, ipli, tvp.vod
    15. Czy zamierzasz grać w gry - jeśli tak to ile % dziennie? nie
    16. Preferencje co do marki? samsung
    17. Preferencje co do wielkości? min 32 cale, na wiecej nie ma kasy
    18. Co Cię denerwuje w telewizorach?
    19. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień? wieczorami
    20. Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup? 1000-1200
    21. Czy telewizor ma mieć 3D - nie

    Poszukuję 32 calowego telewizora do cyfrowego polsatu, odległość od tv będzie ok 2,5-3 metry. Wiem, że sporo ale to i tak będzie spory skok z 20 cali kineskopowych. Cyfrowy polsat - w hd ok 25 programów. Fajnie by było mieć SmartTV, rodzice myślę, że by się przekonali do tych wszystkich playerów typu tvnplayer, tvp.vod, ipla itd. Ważna też jest możliwość odtwarzania filmów z usb lub hdd.
    Proszę o pomoc w wyborze. Czytałem kilka tematów z tego forum ale część osób chciała tv do konsol albo do kompa a mi zależy żeby był do cyfrowego polsatu, miał smartTV (chociaż z tym może być ciężko w tej cenie) i odtwarzał multimedia z usb (z napisami).

    Osobiście jestem przekonany do samsunga 32f5300, serię wyżej mam sam (f6320) od paru dni i śmiga świetnie.
    Ma może ktoś jakieś inne propozycje>

    Myślałem w sumie też o jakimś telewizorze w HD, ponieważ sygnał będzie z polsatu i odległość też znaczna. Co Wy na to? Sprawdziłoby się to czy lepiej się nie ładować w HD i wybrać FullHD?

  • #2 10 Lut 2014 06:40
    jacekko0
    Poziom 31  

    Proponuję Samsung UE32F5300.

  • #3 10 Lut 2014 17:18
    pezot11
    Poziom 6  

    Hej dzięki za odpowiedź.
    Znalazłem jeszcze coś takiego: LG 32LN5400. Razem z Samsungiem jest mniej więcej w tej samej cenie. Może będzie lepszym rozwiązaniem?
    Czy w tej cenie to już nie ma zbyt dużej różnicy?
    Ogólnie coraz większe mam wątpliwości czy na tym FullHD nie będzie lipnie wyglądał obraz SD z cyfrowego polsatu. Chociaż z drugiej strony odległość ok 2,5-3 metry powinna "pomóc" jeśli skalowanie nie było by najlpesze.
    Co o tym myślicie?

    PS
    piszę teraz o samsungu F5000 ponieważ zdecydowałem, że nie będziemy dopłacać do Smarta mając dekoder z CP z iplą po kablu sieciowym.
    To zdaje się wystarczy a 150-200 zł w kieszeni zostanie.

 
Promocja -20%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
tme