Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Toyota Yaris 1.0 - duże spalanie na benzynie

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Instalacje Gazowe -> Toyota Yaris 1.0 - duże spalanie na benzynie
Autor
Wiadomość
laskowik95
Poziom 6
Poziom 6

Post#1 Post autora tematu 20 Lut 2014 19:31   

Toyota Yaris 1.0 - duże spalanie na benzynie

Witam. Chciałbym zapytać czy duże spalanie benzyny może być spowodowane złym ustawieniem komputera/silnika? (nie znam się na tym). Mianowicie mam zamiar wymontować instalację gazową (ważność butli się kończy itp.) Od tygodnia nie jeżdżę na gazie i zauważyłem, że spalanie benzyny jest duże jak na taki silnik (8,5l/100km) a gazu palił tak około 8l/100km więc co się dzieje? trzeba ustawić silnik do benzyny czy jakaś awaria? Mój styl jazdy się nie zmienił.
z góry dzięki za odp:)
Powrót do góry

robokop
Poziom 26
Poziom 26

Miasto: Płońsk/Warszawa

Post#2 20 Lut 2014 19:59   

Re: Toyota Yaris 1.0 - duże spalanie na benzynie

Silnik jest podniszczony gazem i tyle. Nic tam się nie ustawia. Pełna diagnostyka, z pomiarem cisnienia sprężania, analizą spalin itd.
Powrót do góry

laskowik95
Poziom 6
Poziom 6

Post#3 Post autora tematu 20 Lut 2014 20:22   

Czyli mam rozumieć, że tak już będzie palił?
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 20 Lut 2014 20:22   

Powrót do góry

robokop
Poziom 26
Poziom 26

Miasto: Płońsk/Warszawa

Post#4 20 Lut 2014 20:49   

Jesli nic z nim nie zrobisz, to pewnie tak.
Powrót do góry

laskowik95
Poziom 6
Poziom 6

Post#5 Post autora tematu 20 Lut 2014 21:14