Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zwrotnica trójdrożna do głośników STX

krilans 05 Mar 2014 09:41 1311 8
  • #1 05 Mar 2014 09:41
    krilans
    Poziom 10  

Witam,

Chciałbym prosić Was jako ekspertów o rady, części bądź konkretne informację.

Na samym początku chciałbym uprzedzić, że jestem laikiem w tych tematach, dlatego proszę o wyrozumiałość. Wiem też, że na forum jest bardzo dużo różnych informacji, które na pewno odpowiedziały by mi na część moich pytań, ale chciałbym złożyć wszystko w jednym miejscu i dowiedzieć się samych konkretnych informacji pod mój problem.

Jakiś czas temu dostałem od znajomego zestaw głośników: (x2)
    Niskotonowy: GDN-27-150-8-SS
    Średniotonowy: GDM-14-100-8-SS
    Wysokotonowy: GDWT-8-150-8-PJ

1.Czy ktoś z Was mógłby powiedzieć mi jaką najlepiej stworzyć obudowę dla takiej kolumny (zestawu głośników). Chodzi mi o wymiary, pojemność, grubość ścian, materiał.

a drugie pytanie to:
    2. Jaką najlepiej wykorzystać zwrotnicę dla takich głośników? Czy istnieją gotowe zwrotnice które można by było tutaj wykorzystać? jeśli tak to prosił bym o podanie nazwy/producenta czy innych info.

Kolumny wykorzystywane były by w domu, na potrzeby kina domowego, bądź małej domówki. W pokoju od 12 do 25 m2.
    Zasilane były by amplitunerem o mocy 100W na kanał.

Czy jeszcze jeszcze jakieś info potrzebne, aby odpowiedzieć na te pytania?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Mam nadzieję, że jako eksperci pomożecie mi z tym problemem.

Pozdrawiam
    Michał

• #2 07 Mar 2014 11:36
    krilans
    Poziom 10  

ponawiam pytanie.
    Czy ktoś mógłby mi doradzić w sprawie zwrotnic?

Pozdrawiam
    Michał

• #3 07 Mar 2014 12:20
    Pawel S.
    Poziom 39  

krilans napisał: