Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TV LED czy PLAZMA Sony czy Samsung

cinek99 16 Mar 2014 12:34 6258 22
  • #1 16 Mar 2014 12:34
    cinek99
    Poziom 10  

    Witam.Chce kupic telewizor do 2 500zl.Marka, ktora mnie interesuje to Samsung i Sony.Jaka jest roznica miedzy PLAZMA a LED.W internecie troche tego jest ale tak do konca to sie nie dowiedzialem co bedzie lepsze.Odleglosc miedzy telewizorem a miejscem z ktorego bede go ogladal to 3 metry.Dzieki za odpowiedzi.POZDRAWIAM.

  • #3 18 Mar 2014 21:04
    cinek99
    Poziom 10  

    Z astanawiam sie nad TV LED.No wiec;
    Pomieszczenie 3,50m szer. 4m dl.
    Od ekranu siedze jakies 3m.
    Dwie osoby przed telewizorem.
    Przewaznie zasiadam na wprost do telewizora.
    TV ma stac na wysokosci 60 cm.
    Slonce w pokoju swieci do poludnia,i raczej malo naswietlony jest.
    Obecnie posiadam TV SAMSUNG.Jest to jeszcze Tv z kineskopem.Ma 10 lat.
    No chcialbym aby posiadal jak najlepszy obraz.
    Podlonczone bede mial pod niego DVD z blurey SONY i posiadam neostrade z telewizja wiec posiadam tuner SAMSUNG Model;SMT-H6106.No i podlonczone przewodem HDMI.
    Dziennie mysle ze 3 do 4 godzin maksymalnie bede ogladal a czasami i mniej.
    Hmmm..Matryca chyba nie ma znaczenia dla mnie.
    Najczesciej ogladam DISCOVERY no i muzyczne czasami filmy.
    Internet nie jest konieczny w TV.
    Nie posiadam konsoli i raczej nie bede gral w gry na TV.
    Firma jaka by mnie interesowala to SONY lub SAMSUNG.
    Wielkosc mysle ,ze max 40 cali.
    Wiecej ogladam telewizje wieczorami.
    Cena jaka chcialbym przeznaczyc to 2 500zl.
    Chcialbym aby mialo funkcje 3D.A czy aktywne czy pasywne?Nie bardzo sie w tym orientuje.
    Ktory TV bylby lepszy LED czy PLAZMA?

    Regulamin p.3.1.13. Proszę poprawić pisownię! [P.]

  • #4 19 Mar 2014 09:03
    LOCOLOCO
    sprzedawca - konsultant

    Lepsza byłaby plazma do tych warunków.
    Jeszcze raz - Sony nie produkuje plazm.
    A wybór pada na Panasonica 42st60. Nie wiem tylko czy dostaniesz jeszcze ten telewizor.
    Z telewizorów LCD z matrycą natywna 100 Hz jest też tylko Panasonic w modelu 42Et60 :
    http://www.hdtv.com.pl/forum/panasonic/95385-...-czyli-model-ktory-powinienes-zapamietac.html

  • #5 19 Mar 2014 17:33
    Mylagos
    Poziom 19  

    Jeśli chcesz coś od Sony to rozważ model 42W705B. Zapewni obraz na naprawdę dobrym poziomie, jak na telewizor LCD. Zebrał on naprawdę dobrą opinię na hdtvtest.co.uk
    http://www.hdtvtest.co.uk/news/kdl42w705b-201402233639.htm
    Pozwoliłem sobie przetłumaczyć fragment podsumowania:
    "Posiada głęboką czerń, głównie dokładne odwzorowanie kolorów, gamę 2.4, a przede wszystkim rekordowy czas reakcji podczas gier, KDL-42W705 powinien być hitem wśród miłośników filmów i gier, którzy nie potrzebują 3D."

  • #6 19 Mar 2014 17:49
    mario7361
    Poziom 5  

    Mam plazmę od sześciu lat i żaden lcd nie pokarze takich kolorów jak plazma właśnie ,dla odmiany dla syna kupiłem rok temu lcd led i niestety kolory nie są tak realistyczne.Tych różnic nie zauważa się od razu a już na pewno nie w sklepie ha ha ...Podchodzić do tego należy z dystansem Moje osobiste zdanie pada na plazmę ...mam Panasonic Viera jedyny minus to zużycie energii ,acz kolwiek
    plazmy też posiadają opcję oszczędności energii.
    GDY BĘDĘ ZMIENIAŁ TELEWIZOR ZNOWU KUPIĘ PLAZMĘ
    ]]]]]]]Każdy chwali to co ma ]]]]]]]]] w moim przypadku mam to i to

  • #8 19 Mar 2014 20:34
    cinek99
    Poziom 10  

    Czyli jednak Panasonic bedzie lepszy od Samsunga.

  • #10 19 Mar 2014 20:47
    mario7361
    Poziom 5  

    No jednak Panasonic ale zrobisz jak chcesz Twoje pieniądze:D :D :D :D :D :D :D

  • #11 19 Mar 2014 21:15
    cinek99
    Poziom 10  

    Bylem przekonany do Samsunga.Ale nie jestem na bierzaco z nowosciami wiec wole sie poradzic.Ok bede mial na uwadze Panasonica.Plazme.Dzieki wielkie za pomoc .Pozdrawiam,

  • #13 22 Mar 2014 19:24
    cinek99
    Poziom 10  

    No to chyba sie nie zalapie bo chcialem kupic TV tak za miesiac.

  • #15 22 Mar 2014 22:25
    cinek99
    Poziom 10  

    Jakas inna opcja niz Panasonic?

    Dodano po 1 [godziny]:

    Slyszalem ,ze Plazmy sa gorsze od TV Led.Plazma pobiera wiecej pradu,to ok.Szybko sie wypalaja i sa jakies smugi i nie wyswietla sie w niektorych miejscach obraz.Osoba ,ktora mi to mowila posiada telewizor Daewoo.Czy tak jest?

  • #18 15 Sty 2015 11:46
    grubs
    Poziom 32  

    To prawda ale ma też wady u mnie po 2 latach pojawiają się pierwsze paski.
    Niestety - plazma Samsung.

Szybka odpowiedź lub zadaj pytanie
Dziękuję Ci. Ta wiadomość oczekuje na moderatora.
 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME