X

Golf 4 1,9 tdi - wymiana uszczelki pod głowicą

21 Mar 2014 20:32 MImiły07
  • #1 21 Mar 2014 20:32
    miły07
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Witam.
    Nadszedł moment, w którym muszę wymienić uszczelkę pod głowicą.
    Jeśli będzie widać przedmuch, głowica idzie tylko do planowania.
    Auto będzie robił mechanik ale części kupuję ja, więc chciałbym Was się poradzić co przydało by się od razu wymienić oprócz tej uszczelki pod głowicę i uszczelek kolektorów.
    Wiem, że powinno się wymieniać od razu śruby mocujące głowicę, ale czy jest to konieczne, bo znam wiele osób, które tego nie robiły i nic się nie dzieje.
    Jaką uszczelkę najlepiej kupić?
    Jeśli teraz mam z dwoma dziurami, taką samą czy grubszą?
    No i chciałbym wiedzieć czy wymienia się coś jeszcze, może jakieś oringi? Dodam, że auto nie brało oleju a przebieg około 330tys.
  • #2 21 Mar 2014 20:40
    misiek-888
    Level 33  
    Helpful post? (+1)
    Zmuszony będziesz wymienić uszczelniacze zaworowe, bo do planowania należy rozpiąć zawory. Przy okazji sprawdź prowadnice zaworowe , rzadko są dobre.
  • #3 21 Mar 2014 22:14
    miły07
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    czyli uszczelniacze zaworowe kupie od razu a co do prowadnic to jeszcze się zobaczy. A jaką grubość uszczelki i markę proponujecie ?
  • #4 21 Mar 2014 22:25
    robokop
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    miły07 wrote:
    czyli uszczelniacze zaworowe kupie od razu a co do prowadnic to jeszcze się zobaczy. A jaką grubość uszczelki i markę proponujecie ?

    Taką, jaka będzie potrzebna. Zdajesz sobie sprawę z tego, że pytasz o rzeczy na których zupełnie się nie znasz? Skoro to mechanik ma wymieniać, to jego zmartwieniem będzie dobranie stosownej grubości uszczelki. To nie choinka zapachowa, że możesz wybrać sobie taką, jak się Tobie podoba.
  • #5 21 Mar 2014 23:31
    miły07
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    Może i nie znam się na tym, ale staram się to ogarnąć więc sorry za głupie pytania. Parę uszczelek pod głowicą wymieniłem, ale w silnikach gdzie było to prostsze, przynajmniej z mojego punktu widzenia. Tutaj nie chce podejmować się tego, wiec zrobi to mechanik. Tylko jak napisałem wcześniej, ja kupuje wszystko co potrzebne i to przed rozebraniem auta, bo zależy mi na czasie i nie będę czekał na sprowadzenie części. Wiec jaką grubość uszczelki proponujecie? Teraz mam z dwoma dziurami mechanik powiedział żeby kupić grubszą, ale wyczytałem że jeśli nie rusza się dołu to zostaje uszczelka taka sama jak była, bo grubość uszczelki dobiera się do wysokości wystawania tłoków ponad kadłub a ta jest taka sama. Więc teraz nie wiem i mam nadzieje że coś poradzicie.
  • #6 22 Mar 2014 00:06
    robokop
    Moderator Samochody
    Helpful post? (-1)
    Jeśli splanuje głowicę bez pogłębienia gniazd zaworów, to będzie potrzebna grubsza. Zamykam.
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products