Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Porblem z elektrycznym podgrzewaczem wody.

sir_kukli 06 Maj 2014 10:26 2049 4
  • #1 06 Maj 2014 10:26
    sir_kukli
    Poziom 2  

Witam, mam pewien dziwny problem, z którym nie mogę sobie poradzić. Jako, że jestem laikiem, mam nadzieję, że ktoś z Was może mi wskazać przyczynę problemu.

Otóż mam w łazience podgrzewacz wody Simens 21kW:
    Porblem z elektrycznym podgrzewaczem wody.

Wczoraj kiedy brałem prysznic, nagle zaczęła lecieć tylko zimna woda. Po wyjściu okazało się, że nie działa żadne gniazdko w kuchni, w ani w łazience. Sprawdziłem korki w mieszkaniu, wszystkie włączone, na klatce również. Dopiero dziś rano zauważyłem dziwną zależność. Kiedy odkręcam wodę w kranie w łazience i przepływa ona przez podgrzewacz, to w gniazdkach w łazience i kuchni jest prąd. Co dziwne, woda dalej się nie grzeje.

Czy ktoś z was ma może jakikolwiek pomysł, co może być nie tak, czy od razu wołać fachowca?

Z góry dzięki.
    Pozdrawiam.

• #2 06 Maj 2014 10:31
    ducia
    Poziom 22  

Nie wiem co było pierwsze czy gniazdka w kuchni czy podgrzewacz, ale mi to wygląda na przerwę w N. Zmierz miernikiem jakie masz napięcie w gniazdku w kuchni. A resztę lepiej pozostaw fachowcom i wezwij elektryka.

• #3 06 Maj 2014 10:52
    pol102
    VIP Zasłużony dla elektroda

@ducia, mam wrażenie, że napisałeś post tylko po to, aby autor nie czuł się samotny ze swoim problemem. Czy istotne jest co było pierwsze? Nie specjalnie. Co ma dać pomiar napięcia w gniazdku? Nie specjalnie widzę w tym jakikolwiek sens. Przerwa w N czy może raczej w PEN? Czary z mleka?

Nie mając szklanej kuli przydałoby się trochę informacji o instalacji natomiast cały ten temat powinien zamknąć się w słowach "wezwij elektryka".