Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

seat cordoba 1,6 schemat podłoczenia chlodnicy aparat zapłonowy wsuwki

smloty 21 Maj 2014 10:34 3024 20
  • #1 21 Maj 2014 10:34
    smloty
    Poziom 8  

    Witam potrzebuje schematu od czego jest każda wystająca wsuwka obok aparatu zapłonowego. Prawdopodobnie podłącza się pod moduł. U mnie w module jest wyjście na dwa przewody a w aparacie zapłonowym są 3 wsuwki na przewód. Interesuje mnie schemat dokładnie od czego jest każda wsuwka. czego dokładnie jest. Silnik jest od Seata cordoba 1.6 a rama i pozostałe części są od poloneza. jeszcze potrzebuje schematu podłączenia przewodów od wody jak ktoś ma taki samochód to może pomoże zdjęciami z góry dziękuje i pozdrawiam seat cordoba 1,6 schemat podłoczenia chlodnicy aparat zapłonowy wsuwki

  • #2 21 Maj 2014 13:12
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Ale w ogóle wiesz co robisz? Chcesz czujnik z aparatu podłączyć bezpośrednio do cewki Poloneza? Poproś kogoś, kto się zna by Ci temat ogarnął. Jak nie, sam popatrz na schemat oryginalnego podłączenia.

  • #3 22 Maj 2014 17:00
    smloty
    Poziom 8  

    źle się wyraziłem miał być moduł przecież pod cewkę się nie da tego podłączyć

  • Pomocny post
    #4 22 Maj 2014 19:38
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Chcesz zielony, dwużyłowy przewód z modułu zapłonowego podłączyć pod ten aparat? Tak prusto nie będzie. Zauważ różnicę w budowie obu aparatów.

  • #5 22 Maj 2014 20:16
    smloty
    Poziom 8  

    To jak radzisz? Bo bym juz użył tego poldka ale nie wiem jak podłączyć to bo myslałem ze to 4 cylindrowy i poldek cztery cylindrowy to powino byc to samo, wszystko podłączyłem miałem sie zabierac juz za to a tu patrze *** i nie wiem co robic.

  • Pomocny post
    #6 22 Maj 2014 20:58
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Tam pewnie miałeś przerywacz a tu czujnik Halla.
    Żeby czujnik zadziałał to musi mieć zasilanie (2 wsuwki) i sygnał wychodzący (1 wsuwka).

  • Pomocny post
    #7 22 Maj 2014 21:06
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Tylko zasilanie może być 12 lub 5V. Teraz nie sprawdzę. Pisze z telefonu. A i tak ten sygnał wypadało by dopasować. Kolega miał aparat bez przerywacza, tylko z modułem.

  • #8 22 Maj 2014 21:49
    smloty
    Poziom 8  

    to jak by było najlepiej żebym zrobił ?

  • #9 22 Maj 2014 22:12
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Założyć cewkę z wbudowanym modułem tak jak jest w Cordobie.
    Ten aparat powinien być zasilany z ECU i do niego też powinien iść sygnał z aparatu.
    ECU steruje cewką.

  • #10 23 Maj 2014 08:58
    smloty
    Poziom 8  

    To musze jednak kupić moduł od cordoba ale instalacji nie będę musiał całej przerabiać

  • Pomocny post
    #11 23 Maj 2014 09:45
    carrot
    Moderator Samochody

    W tym aparacie jest czujnik halla, w polonezie cewka (czujnik indukcyjny), teoretycznie można by założyć moduł tsz z golfa mk II, ale twój aparat zapłonowy nie posiada ani odśrodkowego, ani podciśnieniowego regulatora kwz, więc efekt będzie mizerny

  • Pomocny post
    #12 23 Maj 2014 11:46
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Tam lepiej zastosować CAŁE sterowanie silnika jak w oryginale. Minimum to sterowanie zapłonem. Roboty przy tym niezbyt wiele.

  • #13 23 Maj 2014 15:55
    smloty
    Poziom 8  

    A jak kupię cewkę i moduł od Cordoby to czyli normalnie będe mógł podłączyć to zamiast tamtego?

  • #14 24 Maj 2014 01:30
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Nie. Wsadź sterownik, tam jest kilka przewodów do podłączenia. Inaczej silnik zagada, natomiast jazda, to będzie koszmar.

  • #15 24 Maj 2014 10:39
    smloty
    Poziom 8  

    http://allegro.pl/seat-cordoba-93-99r-modul-komputer-sterownik-i4245973388.html oo to chodzi a bys mogł jakos wytłumaczyc jak to wszystko podłaczyc najlepszy by był schemat jak podłaczyc ten sterownik i po kolei co mam zrobic bo w koncu nie wiem czy bedzie dobry ta cewka z poloneza z modułem czy nie bo cewka od cordoby wyglada jokos inaczej http://allegro.pl/seat-cordoba-93-99r-1-6-cewka-zaplonowa-i4246321128.html wychodziło by jak ta cewke odrazu bezposrednio podłaczało sie pod aparat i moze wtedy juz by była iskra.Wiesz co tylko ten silnik był na wtrysku a ja wywalam cały wtrysk i dorobiłem swój kolektor i bedzie gaznikowy od poloneza .

  • Pomocny post
    #16 24 Maj 2014 11:33
    carrot
    Moderator Samochody

    Jak założyłeś gaźnik, to zamontuj aparat zapłonowy z silnika gaźnikowego VW, będzie miał regulatory wyprzedzenia zapłonu, np z silnika MH. Do tego moduł zapłonowy TSZ-H, Link
    Pozostaje jeszcze problem pompy paliwa, chyba, że zasilisz gaźnik grawitacyjnie

  • #17 24 Maj 2014 12:00
    smloty
    Poziom 8  

    A z instalacją gazowa będzie chodził normalnie

  • #19 30 Maj 2014 22:32
    smloty
    Poziom 8  

    witam powie mi ktoś jak odpalić ten silnik żeby chodził na gazie j/w kolektor dostał zmieniony na gaźnikowy z poloneza czy mozna podłaczyc jakas ten silnik bez podłaczenia czujnika halla ?

  • Pomocny post
    #20 31 Maj 2014 08:50
    carrot
    Moderator Samochody

    Ty masz aparat zapłonowy na wałku rozrządu (jak na zdj. w 1 poście), czy w bloku silnika ?. Ten od passata będzie pasował tylko w tym drugim przypadku
    Moduł od poloneza nie będzie współpracował z czujnikiem halla, musisz gdzieś zdobyć moduł tsz (golf mk II, passat b2 i inne vw z lat 80)

  • #21 31 Maj 2014 15:27
    smloty
    Poziom 8  

    w bloku silnika mam a możesz dać link do aukcji z tym modułem bo nie mogę go znaleźć a aparat muszę kupywac gaznikowy jeszcze tamten nie kupiłem wyzej co pisałem czy wystarczy tylko ten moduł

 
Promocja -20%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
tme