Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Trzeszczenie głośnika wysokotonowego

Dzikixd 26 Maj 2014 20:08 987 5
  • #1 26 Maj 2014 20:08
    Dzikixd
    Poziom 2  

Cześć, ostatnio w moim głośniku spalił się głośnik wysokotonowy typu MONACOR MPT-177, wymieniłem go na nowy i na pierwszej imprezie na której zagrałem zaczęło się dziać coś dziwnego zaczął trzeszczeć lecz nie przy odkręcaniu wysokich tonów na wzmacniaczu lecz niskich po prostu trzeszczy do rytmu basu. Głośniki składane były dawno temu są aktywne, a woofer w nim zamontowany to VOICE KRAFT VK 150 WO 400W. Jaki może być powód czegoś takiego? Z góry przepraszam za brak profesjonalizmu lecz jestem laikiem

• #2 26 Maj 2014 20:37
    telecaster1951
    Moderator Akustyka

Dzikixd napisał:
    Cześć, ostatnio w moim głośniku spalił się głośnik wysokotonowy
    Jak głośnik w głośniku?
    Dzikixd napisał:
    MONACOR MPT-177
    Jakim cudem spaliłeś głośnik piezoelektryczny?
    Dzikixd napisał:
    zaczęło się dziać coś dziwnego zaczął trzeszczeć lecz nie przy odkręcaniu wysokich tonów na wzmacniaczu lecz niskich po prostu trzeszczy do rytmu basu.
    To jest nic dziwnego czy niespotykanego. Tak wygląda przester. Niskie na korektorze w dół, głośność w dół. I pamiętać o zasadzie "gramy poniżej zera".
    Dzikixd napisał:
    woofer w nim zamontowany to VOICE KRAFT VK 150 WO 400W
    Taaa...
    Dzikixd napisał:
    Z góry przepraszam za brak profesjonalizmu lecz jestem laikiem
    I jako laik w dziedzinie audio nagłaśniasz imprezy?

• #3 26 Maj 2014 20:42
    398216
    Usunięty  
  • #4 26 Maj 2014 20:47
    telecaster1951
    Moderator Akustyka

dj-MatyAS napisał:

Może nie cud i nie coś niespotykanego, a raczej pęknięty kryształ piezzo daje takie oznaki.