Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Uszkodzona kolumna WHARFEDALE DIAMOND 8.3

norbi7807 28 Maj 2014 22:04 1491 4
  • #1 28 Maj 2014 22:04
    norbi7807
    Poziom 8  

Witam. Z góry przepraszam za nie profesjonalny opis ale jestem zielony w tym temacie. Mam pewien problem z kolumnami WHARFEDALE DIAMOND 8.3 które kupiłem ostatnio na allegro. Nie działa jedna kolumna. To znaczy działa ale ledwo co się z niej wydobywa dźwięk (nie działa główny głośnik, tylko ten malutki u góry ledwo co).
    Sprzedający twierdzi że były sprawne. Paczka dotarła na oko w porządku, więc nie zgłaszałem problemów. Po otwarciu zauważyłem wgniecenie na jednej z kolumn. Uszkodzenie mogło powstać w wyniku upadku paczki (więc zakładam że głośnik nie jest spalony? Co może być przyczyną nie działającej kolumny? Czy w ogóle da się coś takiego naprawić i jaki może być koszt naprawy? Proszę o pomoc.

Uszkodzona kolumna WHARFEDALE DIAMOND 8.3 Uszkodzona kolumna WHARFEDALE DIAMOND 8.3

• Pomocny post
    #2 29 Maj 2014 05:37
    wkj
    Poziom 34  

Paczka musiała być źle zabezpieczona, trzeba było wezwać kuriera i sporządzić protokół szkody, zawsze trochę grosza by zwrócili.
    Przyczyn niegrającego głośnika może być kilka:
    - w wyniku uderzenia coś stało się ze zwrotnicą, musiał być zajrzeć do wnętrza kolumny,
    - coś nie tak z kablami, slaby lut plus uderzenie i przerwa w obwodzie gotowa,
    - coś stało się z głośnikiem, urwana lica, urwane przyłącze lub rzecz najgorsza urwana połowa układu magnetycznego klinuje cewkę głośnika.

Jeżeli nie czujesz się na siłach to masz w swojej miejscowości sporo fachowców, jednym z nich (szukaj na allegro usera o nicku "DSPEAKER") zna się bdb na rzeczy.

• #3 29 Maj 2014 20:04
    norbi7807
    Poziom 8