Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Monitory studyjne - kilka pytań

exec15 15 Wrz 2014 20:00 843 4
  • #1 15 Wrz 2014 20:00
    exec15
    Poziom 7  

Witam, mam zamiar kupić sobie " monitory studyjne " M-Audio Studiophile BX5 D2., wiem nie są one z górnej półki ale czytałem o nich dobre opinie, a pozatym mam ograniczony budżet.. I moje pytanie to jakim sposobem mam je podłączyć ( jestem zielony w tych sprawach ). Czy mam kupić nową karte dzwiękową ? ( mam zintegrowaną z płytą głowną ) czy kupić i karte dzw i interface np. taki M-Audio M-Track 2, nie wiem jakim sposobem je podłączyć i jakimi kablami, dlatego proszę o pomoc . Pozdrawiam :)

• #2 16 Wrz 2014 22:46
    exec15
    Poziom 7  

pomoże ktoś ?

• #3 18 Wrz 2014 08:04
    Szewc Amarantowy
    Poziom 15  

Jeśli kolumienki mają tylko stać i ładnie wyglądać, nie musisz kupować. Zrobisz przejściówkę i tyle.
    Jeśli mają na siebie zarabiać (tzn. chcesz na nich pracować z dźwiękiem) to tak, wymagana będzie karta dźwiękowa z prawdziwego zdarzenia.

• #4 06 Paź 2014 01:11
    dominator8
    Poziom 20  

Witam. Sprawa jest prosta.

1) Nie musisz zmieniać karty muzycznej.
    2) Idziesz do sklepu muzycznego, kupujesz przewód dwużyłowy z ekranem, wtyk XLR 3-pin oraz mały jack stereofoniczny.
    3) Jeśli chodzi o sposób montażu przewodu to myślę, że informacja zawarta w lewym górnym rogu na wzmacniaczu wyczerpuje temat. W razie gdybyś miał jednak wątpliwości to daj znać.

Monitory studyjne - kilka pytań

• #5 07 Paź 2014 21:37
    Szewc Amarantowy
    Poziom 15