Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telewizor 32 calowy dla rodziców. Jaki wybrać?

koprywa 21 Lis 2014 23:08 720 6
  • #1 21 Lis 2014 23:08
    koprywa
    Poziom 10  

Witam wszystkich...
    W temacie telewizorów jestem raczej laikiem.
    Na rynku jest tego wszystkiego tyle, że trudno się połapać.

Szukam telewizora dla moich rodziców i w związku z powyższym bardzo proszę o wskazanie mi jakiś konkretnych modeli.

Pytanie zadaję na forum bo w sklepie wiadomo, będą mnie namawiali na kupno tego co aktualnie chcą sprzedać i żadnej obiektywnej porady nie uzyskam.

Wymagania jakie stawiam:
    1. 32 cale
    2. odświeżanie 100 MHz
    3. wejście USB (by móc oglądać zdjęcia)
    4. full HD
    5. łatwa obsługa pilota (starsze osoby)
    6. tani (chociaż raczej wolę jakiś markowy niż noname)

Rodzice nie potrzebują żadnych dodatkowych bajerów typu internet, smart itp...

Z góry ślicznie dziękuję i pozdrawiam...

Dodano po 59 [minuty]:

Ja wiem, że to banalne pytanie ale... może jednak ktoś... coś... :D

• #2 21 Lis 2014 23:29
    jacekRCA
    Poziom 25  

Obejrzyj te trzy koniecznie: Sony KDL-32W706, LG 32LB650 i Samsung UE32H6200. Masz jakieś ograniczenia budżetowe? Co do odświeżania to przy 32 wystarczy też 50 albo 60. Natomiast w sklepie to jak będziesz to musisz już wiedzieć mniej więcej co szukasz i obejrzeć konkretne modele, np te co wymieniłem.

• #3 21 Lis 2014 23:39
    koprywa
    Poziom 10  

Dzięki za szybką reakcję...

Przepraszam, nie napisałem o kosztach. Zdecydowanie jak najtańszy. Oczywiście nie chodzi by to było badziewie. Widziałem np. na allegro takie do 1000 zł ale czy to ma sens?

Jako laik, biorąc pod uwagę tych kilka parametrów + cenę "wpadł mi w oko" Samsung UE32H5000... no ale jak zawsze jest to ale...