Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

poszykuję schematu silnika wsk 125

spoczo 09 Maj 2005 23:50
  • #1 09 Maj 2005 23:50
    spoczo
    Poziom 14  

    Witam!
    poszukuję schematu silnika motoru wsk 125, czyli silnik S01-Z3 lub S01-Z3a Lux, proszę o szybkie podesłanie, mój problem z silniekiem polega na tym iż "nie ma 3", 2 wyskakuje, a kopka nie wraca:/ mysle ze dzięki schematowi naprawie, a przy okazji prosze o wskazówki
    pozdrawiam

  • #2 10 Maj 2005 00:19
    sinad
    Poziom 11  

    Czesc to ze jak to nazwałeś "kopka" nie wraca to wina spreżyny, ktora jest umocowana na walku startera, problem moze polegac na tym, że albo jest ona peknięta lub moze wyleciała z umocowania, o ile dobrze pamietam to w jednym punkcje zamocowana jest do karteru a w drugim do połksieżyca i tam właśnie się lubi urywac lub wypadac z podfezowania. Jesli chodzi "trójke" to podejrzewam że nie obejdzie sie bez połowienia silnika, byc moze wodzik, lub ktorys z trybów juz nie domaga (jak bedziesz mial na wierzchu skrzynie to usterka powinna byc widoczna). W razie problemów pytaj, pozdrawiam.

  • #3 10 Maj 2005 15:51
    spoczo
    Poziom 14  

    siema
    no fajnie ze oferujesz swoja pomoc, bo mam pytanie moze i banalne... ale co do motorow dopiero sie ucze:) jak zdjac zembatkę zdawcza(ta ktora daje naped na tylnie kolo ze strony magneta, co do kopki to sprezyna wyskoczyla juz jest gut :)

  • #4 10 Maj 2005 15:57
    sinad
    Poziom 11  

    Zebatka jest przykrecona do walka zdawczego nakretka, z reguły nakretka jest zabezpieczona przed odkreceniem przez blaszke, ktora jest zagieta po jednym boku nakretki. Odginasz to zabezpieczenie i odkrecasz :)

  • #5 13 Maj 2005 14:14
    spoczo
    Poziom 14  

    no tak latwo powiedziec, ale jak zablokowac, zklinowac kolo zebate albo wałek na ktorym jest zeby odkrecic ?

  • #6 13 Maj 2005 14:19
    sinad
    Poziom 11  

    Mozna to zrobic dwiema szkolami:
    1) Gdy masz lancuch zalorzony blokujesz tylne kolo (cos miedzy szprychy, lub pomiedzy lancuch a zebatke)
    2) Gdy silnik juz na stole, to wlacz jedynke i zaklinuj podobie jak wyzej lancuszek sprzeglowy

  • #7 01 Sie 2005 13:46
    spoczo
    Poziom 14  

    Siemka
    mam kolejny problem musze wymienić łożyska na wale (te w prawym karterze) jak to zrobic obecnie stoje w martwym punkcie tzn. wedlug instrukcji do wsk wybilem wewnetrzne łożysko, zdjołem pierścień i dalej nie wiem jak wyciągnąć zewnętrzne łożysko w prawym karterze, dodam że w karterze znajduje się jeszcze nie wyciągnieta tuleja i simering i owe zewnetrzne lożysko

  • #8 03 Gru 2005 17:30
    Grzesiek175
    Poziom 2  

    zdejmij symering pod nim będzie cyngiel, zabezbieczenie przed wypadnięciem łożyska zdejmij je i wybij łożysko z drugiej strony.pozdro.

  • #11 21 Lis 2006 10:04
    HakerPL1
    Poziom 13  

    Jak chcesz ją troche ulepszyć to zajżyj tu:


    http://www.polmot.skip.pl/index.php?mode=article&submode=view&id=11

  • #12 31 Maj 2007 10:16
    MAroo123
    Poziom 2  

    Hej.
    MAm problem z skrzynia.Wiecie co moglo pujsc bo niechce mi zaden bieg wskoczyc. Odpalac odpali ale nie wzuce biegu;/ PRosze o pomoc
    DZieki ;]

  • #13 07 Cze 2007 21:34
    darek549
    Poziom 9  

    Cześć, miałem kiedyś podobny problem u mnie odkręciły się dwie śruby trzymające urządzenie zmieniające biegi(nie wiem jak sie to nazywa) niestety musiałem rozpołowić silnik, myśle, że w tym przypadku też bez tego się nie obejdzie. Pozdrawiam i życze powodzenia.

  • #14 09 Lut 2008 21:02
    koza1991
    Poziom 1  

    hej! ja zrobiłem sobie wsk elegancko, buta miała niezłego, kierownice z rąk wydzierała, ale nic z tego bo mi tarcze sprzęgłowe spaliło:-(
    a jak mieć buta przy wsk-ce powiem wam kiedy indziej

  • #15 27 Lut 2008 19:30
    Treville
    Poziom 9  

    Cześć,od nie dawna jestem szczęśliwym posiadaczem motocykla wsk 125 cross, mam jednak problem ze skrzynią biegów.Ostatnio w czasie jazdy wyskoczyła mi trójka i wszedł luz, następnie dalej wrzuciłem trójkę i wrociłem do domu, po zgaszeniu silnika i wrzuceniu luzu chciałem wprowadzić ją do garażu lecz co kilka metrów blokowało mi się tylne koło.Wszystkie biegi wchodzą tylko zębatka co jakiś czas się zatrzymuje co jest bardzo nie bezpieczne podzczas jazdy.Wyciągłem już silnik z ramy, i mam zamiar zabrać się za naprawę ale nie mam zielonego pojęcia co mogło się popsuć, może macie jakieś sugestie? ja podejrzewam że jeden z zębów trybu się ułamał i blokuje cała skrzynie a wy jak myślicie??...liczę na waszą pomoc...chciałbym jeszcze jakiś schemat naprawy...krok po kroku jak rozebrac i naprawić tę skrzynie...pozdrawiam motórzystów;)

  • #16 13 Lut 2009 17:05
    koro125
    Poziom 1  

    a nie miałeś czasami luzu pomiędzy 2 a 3 ?? mnie czasami jak wejdze ten luz jak coś kombinuje z popychu czy coś , i o tym zapomne to na nim właśnei się tak blokuje skrzynia .

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty