Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



poszykuję schematu silnika wsk 125


  Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> Samochody Serwis -> Samochody Szukam ->poszykuję schematu silnika wsk 125 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu 
AutorSchowaj lewą kolumnę Wiadomość
spoczo
Poziom 14
Poziom 14


Dołączył: 04 Kwi 2003
Posty: 153

spoczo
Poziom 14
Post#1 Post autora tematu 09 Maj 2005 23:50   

poszykuję schematu silnika wsk 125


Witam!
poszukuję schematu silnika motoru wsk 125, czyli silnik S01-Z3 lub S01-Z3a Lux, proszę o szybkie podesłanie, mój problem z silniekiem polega na tym iż "nie ma 3", 2 wyskakuje, a kopka nie wraca:/ mysle ze dzięki schematowi naprawie, a przy okazji prosze o wskazówki
pozdrawiam

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry



Google Adsense



Post# 09 Maj 2005 23:50   



Powrót do góry
sinad
Poziom 9
Poziom 9


Dołączył: 26 Lis 2003
Posty: 44

sinad
Poziom 9
Post#2 10 Maj 2005 00:19   

Re: poszykuję schematu silnika wsk 125


Czesc to ze jak to nazwałeś "kopka" nie wraca to wina spreżyny, ktora jest umocowana na walku startera, problem moze polegac na tym, że albo jest ona peknięta lub moze wyleciała z umocowania, o ile dobrze pamietam to w jednym punkcje zamocowana jest do karteru a w drugim do połksieżyca i tam właśnie się lubi urywac lub wypadac z podfezowania. Jesli chodzi "trójke" to podejrzewam że nie obejdzie sie bez połowienia silnika, byc moze wodzik, lub ktorys z trybów juz nie domaga (jak bedziesz mial na wierzchu skrzynie to usterka powinna byc widoczna). W razie problemów pytaj, pozdrawiam.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry



Google Adsense



Post# 10 Maj 2005 00:19   



Powrót do góry
spoczo
Poziom 14
Poziom 14


Dołączył: 04 Kwi 2003
Posty: 153

spoczo
Poziom 14
Post#3 Post autora tematu 10 Maj 2005 15:51   

Re: poszykuję schematu silnika wsk 125


siema
no fajnie ze oferujesz swoja pomoc, bo mam pytanie moze i banalne... ale co do motorow dopiero sie ucze:) jak zdjac zembatkę zdawcza(ta ktora daje naped na tylnie kolo ze strony magneta, co do kopki to sprezyna wyskoczyla juz jest gut Smile

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
sinad
Poziom 9
Poziom 9


Dołączył: 26 Lis 2003
Posty: 44

sinad
Poziom 9
Post#4 10 Maj 2005 15:57   

Re: poszykuję schematu silnika wsk 125


Zebatka jest przykrecona do walka zdawczego nakretka, z reguły nakretka jest zabezpieczona przed odkreceniem przez blaszke, ktora jest zagieta po jednym boku nakretki. Odginasz to zabezpieczenie i odkrecasz Smile

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
spoczo
Poziom 14
Poziom 14


Dołączył: 04 Kwi 2003
Posty: 153

spoczo
Poziom 14
Post#5 Post autora tematu 13 Maj 2005 14:14   

Re: poszykuję schematu silnika wsk 125


no tak latwo powiedziec, ale jak zablokowac, zklinowac kolo zebate albo wałek na ktorym jest zeby odkrecic ?

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
sinad
Poziom 9
Poziom 9


Dołączył: 26 Lis 2003
Posty: 44

sinad
Poziom 9
Post#6 13 Maj 2005 14:19   

Re: poszykuję schematu silnika wsk 125


Mozna to zrobic dwiema szkolami:
1) Gdy masz lancuch zalorzony blokujesz tylne kolo (cos miedzy szprychy, lub pomiedzy lancuch a zebatke)
2) Gdy silnik juz na stole, to wlacz jedynke i zaklinuj podobie jak wyzej lancuszek sprzeglowy

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
spoczo
Poziom 14
Poziom 14


Dołączył: 04 Kwi 2003
Posty: 153

spoczo
Poziom 14
Post#7 Post autora tematu 01 Sie 2005 13:46   

Re: poszykuję schematu silnika wsk 125


Siemka
mam kolejny problem musze wymienić łożyska na wale (te w prawym karterze) jak to zrobic obecnie stoje w martwym punkcie tzn. wedlug instrukcji do wsk wybilem wewnetrzne łożysko, zdjołem pierścień i dalej nie wiem jak wyciągnąć zewnętrzne łożysko w prawym karterze, dodam że w karterze znajduje się jeszcze nie wyciągnieta tuleja i simering i owe zewnetrzne lożysko

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Grzesiek175
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 2
Miasto: przemysl

Grzesiek175
Poziom 2
Post#8 03 Gru 2005 17:30   

Re: poszykuję schematu silnika wsk 125


zdejmij symering pod nim będzie cyngiel, zabezbieczenie przed wypadnięciem łożyska zdejmij je i wybij łożysko z drugiej strony.pozdro.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Grzegorz230V
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 253

Grzegorz230V
Poziom 15
Post#9 02 Lip 2006 09:31   

Re: poszykuję schematu silnika wsk 125


Schemat silnika znajduje się na stronie www.wsk.hk.pl w dziale schematy.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
jozefg
Zasłużony dla elektroda
Zasłużony dla elektroda


Dołączył: 01 Sty 2003
Posty: 5471
Miasto: Olsztyn

jozefg
Zasłużony dla elektroda
Post#10 02 Lip 2006 09:51   

poszykuję schematu silnika wsk 125


Tu też coś jest: http://wskonline.fora.pl/

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry



Google Adsense



Post# 02 Lip 2006 09:51   



Powrót do góry
HakerPL1
Poziom 12
Poziom 12


Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 106
Miasto: Busko-Zdrój

HakerPL1
Poziom 12
Post#11 21 Lis 2006 10:04   

Re: poszykuję schematu silnika wsk 125


Jak chcesz ją troche ulepszyć to zajżyj tu:


http://www.polmot.skip.pl/index.php?mode=article&submode=view&id=11

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
MAroo123
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 4
Miasto: hajnówka

MAroo123
Poziom 2
Post#12 31 Maj 2007 10:16   

Re: poszykuję schematu silnika wsk 125


Hej.
MAm problem z skrzynia.Wiecie co moglo pujsc bo niechce mi zaden bieg wskoczyc. Odpalac odpali ale nie wzuce biegu;/ PRosze o pomoc
DZieki ;]

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry



Google Adsense



Post# 31 Maj 2007 10:16   



Powrót do góry
darek549
Poziom 6
Poziom 6


Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 16
Miasto: Kraków

darek549
Poziom 6
Post#13 07 Cze 2007 21:34   

Re: poszykuję schematu silnika wsk 125


Cześć, miałem kiedyś podobny problem u mnie odkręciły się dwie śruby trzymające urządzenie zmieniające biegi(nie wiem jak sie to nazywa) niestety musiałem rozpołowić silnik, myśle, że w tym przypadku też bez tego się nie obejdzie. Pozdrawiam i życze powodzenia.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
koza1991
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1
Miasto: juda

koza1991
Poziom 1
Post#14 09 Lut 2008 21:02   

Re: poszykuję schematu silnika wsk 125


hej! ja zrobiłem sobie wsk elegancko, buta miała niezłego, kierownice z rąk wydzierała, ale nic z tego bo mi tarcze sprzęgłowe spaliłoSad
a jak mieć buta przy wsk-ce powiem wam kiedy indziej

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry



Google Adsense



Post# 09 Lut 2008 21:02   



Powrót do góry
Treville
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 7
Miasto: Rzeszów

Treville
Poziom 3
Post#15 27 Lut 2008 19:30   

Re: poszykuję schematu silnika wsk 125


Cześć,od nie dawna jestem szczęśliwym posiadaczem motocykla wsk 125 cross, mam jednak problem ze skrzynią biegów.Ostatnio w czasie jazdy wyskoczyła mi trójka i wszedł luz, następnie dalej wrzuciłem trójkę i wrociłem do domu, po zgaszeniu silnika i wrzuceniu luzu chciałem wprowadzić ją do garażu lecz co kilka metrów blokowało mi się tylne koło.Wszystkie biegi wchodzą tylko zębatka co jakiś czas się zatrzymuje co jest bardzo nie bezpieczne podzczas jazdy.Wyciągłem już silnik z ramy, i mam zamiar zabrać się za naprawę ale nie mam zielonego pojęcia co mogło się popsuć, może macie jakieś sugestie? ja podejrzewam że jeden z zębów trybu się ułamał i blokuje cała skrzynie a wy jak myślicie??...liczę na waszą pomoc...chciałbym jeszcze jakiś schemat naprawy...krok po kroku jak rozebrac i naprawić tę skrzynie...pozdrawiam motórzystówWink

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
koro125
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 1

koro125
Poziom 1
Post#16 13 Lut 2009 17:05   

Re: poszykuję schematu silnika wsk 125


a nie miałeś czasami luzu pomiędzy 2 a 3 ?? mnie czasami jak wejdze ten luz jak coś kombinuje z popychu czy coś , i o tym zapomne to na nim właśnei się tak blokuje skrzynia .

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu     Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> Samochody Serwis -> Samochody Szukam -> poszykuję schematu silnika wsk 125
Strona 1 z 1
Podobne tematy
Rama WSK 175-jest możliwość zamontowania silnika od WSK 125? (1)
wsk 125 - Głośne zgrzytanie skrzyni i sprzęgło ciągnie wsk 125 (13)
wsk 125 - Biegi nie chca wchodzic wsk 125 (6)
Tuning silnika wsk 125 (27)
Remont generalny silnika WSK 125 (3)
wsk 125 - wentylator trabant 6v do wsk 125 chłodzenie (14)
Szukam schematu WSK 125 (7)
remont wsk 125 poprawa mocy silnika (18)
wsk 125 kłopot z instalacją i pracą silnika (10)
Wsk zmiana silnika z 125 na 175 ccm (3)



Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Kontakt

Page generation time: 0.043 seconds

elektroda.pl temat RSS