Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki telewizor 3D pokój 23 m

MXM2014 26 Gru 2014 19:27 573 1
  • #1 26 Gru 2014 19:27
    MXM2014
    Poziom 2  

Witam wszystkich jestem nowy i zielony w temacie, chciałbym prosić o pomoc w wyborze telewizora do pokoju mojego pokoju.
    Wstępnie zainteresowałem się 3 modelami :Philips 47PFH6309 Philips 47PFS7109 oraz Philips 47PFS7509, ceny: 2300, 2700 i 3300 PLN oraz Toshiba 47L7453 za 3200 PLN
    Biorąc pod uwagę ceny to Philips 47PFS7109 wydaje się najrozsądniejszą propozycją.
    I teraz mam pytanie czy warto dopłacić ok 500 Pln do 7509 czy Toshiby i jeżeli tak to do którego ?
    No i czy dobrze kombinuje z tymi wyborem i może coś będzie lepiej pasowało ? Albo może
    Philips 47PFH6309 będzie najlepszy i najtańszy zarazem ? Ogólnie jestem laikiem i chciałem wydać na telewizor 2000 PLN, ale po analizie własnej stwierdziłem że trochę dołożę na lepszy sprzęt. Czytając wszystko co jest w internecie można oszaleć
    Proszę o pomoc.

1.Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? 5 x4,5
    2.Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? 3,5 - 3,7 m
    3.Ile osób zasiada przed telewizorem? 2
    4.Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu ? przodem
    5.Telewizor ma stać czy ma wisieć? stać
    6.Jak słońce świeci w pokoju? TV będzie stać bokiem do okien
    7.Jaki masz obecnie telewizor? 32 cale 3 lata Toshiba
    8.Co chcemy aby telewizor posiadał? jak najlepszą jakość i płynność obrazu, smart tv
    9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora? DVBT + filmy z internetu.
    10.Jakie urządzenia? Potencjalnie jakieś głośniki, a le nie wiem jeszcze jakie (ewentulanie proszę o sugestie w tym temacie).
    11.Ile godzin dziennie ma pracować telewizor? ~5