Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 13 Maj 2005 20:15
    bryszard
    Poziom 15  

    Witam Problemem jest audi a6 2,5 tdi 96 rok.Za krótko grzeje świece i ciężko pali a jak jest na pół zimny to już katastrofa.I co wy na to?

  • #2 13 Maj 2005 20:29
    jaconen
    Poziom 19  

    zacznijmy od tego na jakim jezdzisz paliwie????

    Dodano po 14 [sekundy]:

    zacznijmy od tego na jakim jezdzisz paliwie????
    z jakiego żródła???

  • #3 13 Maj 2005 21:27
    Adam700
    Poziom 22  

    psuje sie przekaznik zalaczania swiec zarowych

  • #4 13 Maj 2005 22:19
    Doktorr
    Poziom 33  

    Czujnik tęteratury silnika?

  • #5 13 Maj 2005 23:14
    king_a
    Poziom 10  

    zdejmij wtyczke z czujnika temperatury i sprawdz jak bedzie grzac to znaczy ze czujnik jest do wymiany

  • #6 13 Maj 2005 23:37
    staszekk7
    Poziom 18  

    Witam
    Ja proponuje sprawdzić czy grzeją wszystkie swiece

  • #7 14 Maj 2005 13:02
    niwe
    Poziom 15  

    ...nic ci nie pomogę, ale auto masz super !

  • #8 14 Maj 2005 15:55
    bryszard
    Poziom 15  

    Paliwo pierwsza klasa nie jakiś opał czy cośw tym stylu.Objaw jest też taki że kontrolka od świec zapala się na sekunde i gaśnie a ponowne grzanie to gaśnie w mgnieniu oka.Jak jest zimny to moze grzeje sekunde góra dwie.To za mało przeed tem grzał normalne z 10 sekund

  • #9 14 Maj 2005 16:53
    enauto
    Poziom 29  

    Witam

    king_a napisał:
    zdejmij wtyczke z czujnika temperatury i sprawdz jak bedzie grzac to znaczy ze czujnik jest do wymiany


    Czy już to zrobiłeś? Jeżeli zdejmiesz wtyczkę z czujnika i włączysz zapłon kontrolka powinna się swiecić 30-50 sek., jeżeli tak będzie wymień czujnik temp., w przeciwnym przypadku mogą być uszkodzone przewody (trzeba szukać przedewszystkim w komorze silnika) lub przekaźnik.
    Pozdrawiam

  • #10 14 Maj 2005 21:15
    Stanisław Chwalisz
    Spec od samochodów

    Albo silnik do remontu albo pompa do remontu albo wtryski do wymiany,przykra sprawa.

  • #11 15 Maj 2005 07:37
    szekspir
    Poziom 10  

    Ale Stanisław Chwalisz zabłysnełeś! Co ma pompa albo wtryski do czasu grzania świec! Polakom gratulujemy pomysłowości!!

  • #12 15 Maj 2005 08:16
    rotor
    Poziom 10  

    Witam , ja mam taki sam problem post o Cordobie 1,9SDI fakt jest taki iż faktycznie jak zdejmę wtyczke z czyjnika temperatury to grzeje pomiedzy 30-50 s ale u mnie czujnik jest OK , teraz jestem załamany bo sterownik idzie do sprawdzenia

  • #13 15 Maj 2005 09:42
    Stanisław Chwalisz
    Spec od samochodów

    Ja jestem też załamany tym co Wam wmawiają. Sterownik do naprawy?

  • #15 15 Maj 2005 10:56
    enauto
    Poziom 29  

    Witam
    Są dwa czujniki - jeden do "zegarów" drugi do "grzania", lub jeden podwójny.
    Wymień ten "dobry" od grzania na nowy oryginał.
    Pozdrawiam

  • #16 15 Maj 2005 11:01
    bryszard
    Poziom 15  

    Jutro się tym zajmie sprawdzę czujnik a a jak nie to szukam sterownka.Dzięki za info.Dam znac co mi wyszło
    Jeszcze tylko jednasprawazmapujcie mi gdzie jest ten czujnik tem i ewentualnie gdzie jest sterownik tak + - czyli mniej więcej :) :wink:

  • #17 15 Maj 2005 11:03
    rotor
    Poziom 10  

    Już był wymieniony i nic, a stary czujnik jest OK

  • #18 15 Maj 2005 21:38
    kazo79
    Poziom 11  

    Witam, w dobrym stanie TDI nie potrzebuje swiecy do rozruchu w temp. dodatnich, proponował bym zrobić diagnostyke czyli sprawdzić ciśnienie na cylindrach, koncówki wtryskowe, przetłaczanie pompy i początek wtrysku, pozdrawiam

  • #19 16 Maj 2005 00:24
    bryszard
    Poziom 15  

    Nie załąmujcie mnie ten samochód dostaje co najlepsze oleje paliwa i co potrzeba atu taki los i to przy 210 000 km przebiegu oryginalnego.Ale cóż trzeba q...wa żyć i coś z tym zrobić.Pozdro

  • #20 16 Maj 2005 21:47
    kazo79
    Poziom 11  

    Podstawowym parametrem diesla jest ciśnienie, zacznij od diagostyki

  • #21 16 Maj 2005 22:16
    Sławuś
    Poziom 13  

    Witam! Nie załamuj się kolego,dasz radę. Przede wszystkim uzbrój się w około metrowej długości przewód z odizolowanymi końcówkami,conajmniej 2,5mm2 przekroju.Jeden koniec do plusa akumulatora,a drugi do pierwszej świecy żarowej na czas,jaki grzały świece przed awarią,czyli jak piszesz ok.10sekund i proba rozruchu. Oczywiście przewód od przekażnika do świec żarowych odłączony i DOBRZE zaizolowany tam będzie napięcie !!! Jak odpali,znaczy świeczki oki. Możesz też zmierzyć prąd pobierany przez świece,co pozwoli wykluczyć możliwość,że ktoraś nie grzeje. Podłączasz amperomierz w obwłód świec i włączasz grzanie.Sprawna świeca pobiera ok.12 A przy sprawnej baterii. Powodzonka! Melduj proszę o efektach.

  • #22 17 Maj 2005 00:35
    Jan Szymeczko
    Poziom 12  

    Witam
    To wszystko są półśrodki. Można i tak ale po co. A pragnę zasugerować, iż świece podgrzewa się najwyżej 3-5 SEKUND ! ! ( choć bywają świece o czasie grzania 10 sekund i więceji- patrz Mercedes) tyle im starczy. Świece są połączone w szereg, jeśli jedna nie grzeje to w ogóle żadna nie grzeje. Oczywiście Nasz kierowca w ramach oszczędności wymieniał tylko jedna świecę, tę która się przepaliła i zawsze ta "nowa" padała najprędzej. Podgrzewanie świec do przesady z pominięciem przekaźnika czasowego jest próba uruchomienia awaryjnego po to aby dojechać do domu. Radzę kupić wszystkie nowe świece żarowe. Stara świeca, przegrzana, posiada nieo większą oporność od tej nowej i dlatego ta "nowa" o mniejszej oporności pobiera dużo więcej prądu niż te "stare" a co za tym idzie - dostaje szybciej w "łeb". Prosze przy zakupie świec żarowych prosić o tzw szybkie ( 3 sekundowe ). Po wymianie wszystko wróci do normy.

  • #23 17 Maj 2005 10:28
    firdy
    Poziom 21  

    Miałem cos takiego w polo sdi, Po wymianie paska nie została dobrze wyregulowana pompa. Silnik palił dobrze jak był zimny niestety jak był letniawy nie można było go zapalić trzeba było grzać świece na krótko( facet miał przełącznik). Po zmainie paska i regulacji kąta wtrysku wszystko jest ok.
    Pozdrawiam

  • #24 17 Maj 2005 12:45
    Adam700
    Poziom 22  

    STANISŁAW CHWALISZ wczesniej to co napisal to sie nie dziwcie ale byl po imieninach kolegi.

  • #26 18 Maj 2005 02:18
    Sławuś
    Poziom 13  

    Jak mi kolego Szymeczko pokazesz Audi z szeregowo podlaczonymi świecami żarowymi to jestes zuch! A wracajac do istoty problemu to metoda na krotjko pozwoli wykluczyc świece na 100%. pisz kolego,jak Ci idzie i powodzenia.

  • #27 18 Maj 2005 09:04
    firdy
    Poziom 21  

    Ale tdi nie grzeje swiec jak jest ciepły to dlaczego upieracie się zeby je sprawdzać. Jak wczesniej pisali najpierw sprawdz ciśnienie. Nie byłem po imieninach poprostu miałem taki przypadek z paskiem facet też jeździł po mechaniorach i przez przypadek to wyszło.W tym polo lały wtryski może też miało to wpływ ( no i dalej leją ale pali)
    Pozdrawiam

  • #28 05 Cze 2005 16:12
    zbyszek.b
    Poziom 10  

    Witam poprostu sprawdz siece,bo koras z nich jest spalona dla tego ci gasna tak szybko.Ja tak mialem w moim samochodzie .

  • #29 10 Cze 2005 15:02
    Usunięty
  • #30 27 Sie 2005 20:51
    Usunięty
  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty