X

jak sprawdzic numer seryjny tel ?

21 May 2005 18:27 MAmatacz1
  • #1 21 May 2005 18:27
    matacz1
    Level 16  
    Helpful post? (0)
    witam
    chodzi mi o to ze w poznaniu oddalem tel do serwisu nokie6100 po zalaniu
    niewlanczala.
    odebralem ja po 2 tygodniach i powiedziano mi ze nieda sie juz nic zrobic.
    po rozebraniu tel w domu stwierdzilem ze, albo debile z serwisu wymienil mi plyte glowna telefonu, lub probowali grzac pewne uklady gdyz uem w tej noki jest podlany klejem a zauwazylem ze z pod niego wywalilo kilka kulek.
    Jak sprawdzic czy faktycznie to moja plyta? tzn numer imei tylko nie sugerujac sie naklejka ?
    a nastepne czy posiadajac sita te z allegro A i B zrobie kulki na uem'ie i njak sie pozbyc kleju?
    z gry dzieki i p[ozdrawiam
  • #2 21 May 2005 19:48
    Xrzychu
    Level 15  
    Helpful post? (-1)
    hej wpisz - *#06# i wyświetli Ci się imei

    Pozdrawiam
  • #3 21 May 2005 20:19
    Techar
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    Xrzychu wrote:
    hej wpisz - *#06# i wyświetli Ci się imei

    Pozdrawiam


    Z tego co czytam to telefon się nie włancza. TAK
    Więc "Xrzychu" jak telefon sie nie włancza to ta metoda nie da efektu.
  • #4 22 May 2005 09:50
    matacz1
    Level 16  
    Topic author Helpful post? (0)
    witam!
    wlasnie telefon sie nie wlancza i nie reaguje na nic, jak sprawdzic mimo to ze jest to moja plyta glowna, i czy dostane odpowiedz na pytania zadane na poczatku tego postu?
    dszieki i pozdrawiam
  • #5 22 May 2005 10:36
    macek
    Level 24  
    Helpful post? (0)
    Musial bys postawic ten telefon to najprosciej. Moze udalo by sie przelozyc uem do innego i tam zczytac imei ale to jest bez sensu szkoda czasu i zachodu
  • #6 22 May 2005 11:26
    djroman
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    Z tego co mi wiadomo jeszcze nie wynalezli rozpuszczalnika do tego kleju. Prawdopodobnie tym klejem jest zywica polimerowa a weddlug specjalnistow jej sie nier do niczym rozpuscic, wiec wymiana jakich kolwiek klejonych ukladow moze stanowic problem.
  • #7 22 May 2005 21:39
    Xrzychu
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    Sorki Techar jakoś przeoczyłem ze się nie włącza
  • #8 22 May 2005 23:56
    kameleon5
    Level 21  
    Helpful post? (0)
    przeoczyłem..... dobre-:) nijak nie sprawdzisz chyba że zakrystia w Nokii Ci pomoże być może próbowali go postawić i skończyli się na kleju......
  • #9 23 May 2005 11:16
    matacz1
    Level 16  
    Topic author Helpful post? (0)
    witam
    gdzies widzialem specjalny plyn do rozpuszczania takich klejow bodajze
    www.magboss.pl lecz niewiem czy jest sens wydawac 120 zl za 10ml tego specyfiku gdyz watpie zeby rozpuscil zywice, czy ktos juz uzywal tego wynalazka?
    dzieki i pozdrawiam

Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products