Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyj±tek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że ogl±dasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Acer Aspire 5737Z - Pro¶ba o sprawdzenie logów FRST, po starcie zwis na 5 minut

Adam-T 11 Maj 2015 21:06 648 8
  • #1 11 Maj 2015 21:06
    Adam-T
    Poziom 37  

    Witam.
    Proszę o sprawdzenie logów FRST.
    Laptop już sędziwy z równie sędziwym (dawno zainstalowanym) Windowsem 7.
    Objawy: po uruchomieniu, a uruchamia się długo, po kilkunastu minutach następuje zwis systemu na jakie¶ 5 minut i to jest najbardziej irytuj±ce. Poza działaj±cym kursorem myszki na ekranie nic nie można zrobić. W tym czasie dysk cały czas co¶ mieli. Problem ten mam już od bardzo dawna (jak nie od zawsze). Nie ustaliłem co go tak zamula a jako¶ nie mam czasu, żeby postawić nowy system. Muszę (a wła¶ciwie chciałbym) z nim "doci±gn±ć" do wakacji, wtedy będę miał więcej czasu i mniej będę korzystał z komputera to postawie na nowo system.
    Dodatkowo zał±czam screena z CrystalDyskInfo, bo co¶ mi się wydaję, że dysk kończy żywota. DoradĽcie co¶ czy jeszcze jest co ratować (system, dysk) do wakacji, czy jak najszybciej zgrać co się da i rozgl±dać się za nowym dyskiem.
    Z góry dziękuję.
    Acer Aspire 5737Z - Pro¶ba o sprawdzenie logów FRST, po starcie zwis na 5 minut

    PS. Oczywi¶cie system skanowałem ADWCleanerem, CCleanerem.

  • #2 12 Maj 2015 10:29
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    Odinstaluj SearchMe Toolbar v9.3. Otwórz notatnik systemowy i wklej:

    Cytat:
    Task: {1823C62A-7E68-4051-931D-D44FA3C8F486} - System32\Tasks\FacebookUpdateTaskUserS-1-5-21-67590958-1715533485-609905760-1000UA => C:\Users\Adam\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe [2013-05-15] (Facebook Inc.)
    Task: {75713F3C-6A96-4AD5-A393-269435C54685} - \Program aktualizacji online firmy Adobe. No Task File <==== ATTENTION
    Task: {7A85C7DE-9583-43E5-9A23-2D8B65B4EF28} - System32\Tasks\FacebookUpdateTaskUserS-1-5-21-67590958-1715533485-609905760-1000Core => C:\Users\Adam\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe [2013-05-15] (Facebook Inc.)
    Task: C:\Windows\Tasks\FacebookUpdateTaskUserS-1-5-21-67590958-1715533485-609905760-1000Core.job => C:\Users\Adam\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe
    Task: C:\Windows\Tasks\FacebookUpdateTaskUserS-1-5-21-67590958-1715533485-609905760-1000UA.job => C:\Users\Adam\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe
    HKLM\...\Run: [RTHDVCPL] => C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe [12000984 2013-07-09] (Realtek Semiconductor)
    AppInit_DLLs: 2 => 2 File Not Found
    BootExecute: autocheck autochk * sdnclean.exe
    GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected <======= ATTENTION
    CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
    HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
    HKU\S-1-5-21-67590958-1715533485-609905760-1000\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
    URLSearchHook: HKLM - ZoneAlarm Security Toolbar - {91da5e8a-3318-4f8c-b67e-5964de3ab546} - C:\Program Files\ZoneAlarm_Security\tbZone.dll (Conduit Ltd.)
    SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-67590958-1715533485-609905760-1000 -> {67A2568C-7A0A-4EED-AECC-B5405DE63B64} URL =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-67590958-1715533485-609905760-1000 -> {ECFB2A9A-D504-40E4-A10E-1D8A2FD2DEB5} URL =
    Toolbar: HKLM - ZoneAlarm Security Toolbar - {91da5e8a-3318-4f8c-b67e-5964de3ab546} - C:\Program Files\ZoneAlarm_Security\tbZone.dll [2010-12-01] (Conduit Ltd.)
    R2 SpyHunter 4 Service; C:\Program Files\Enigma Software Group\SpyHunter\SH4Service.exe [770432 2014-01-09] (Enigma Software Group USA, LLC.)
    S4 MobilityService; C:\Acer\Mobility Center\MobilityService.exe -p [X]
    S3 esgiguard; C:\Program Files\Enigma Software Group\SpyHunter\esgiguard.sys [15384 2014-01-07] ()
    S3 EsgScanner; C:\Windows\System32\DRIVERS\EsgScanner.sys [19984 2012-06-22] ()
    U3 a1togjns; C:\Windows\system32\Drivers\a1togjns.sys [0 ] (NVIDIA Corporation) <==== ATTENTION (zero size file/folder)
    U3 aobem0pp; C:\Windows\system32\Drivers\aobem0pp.sys [0 ] (NVIDIA Corporation) <==== ATTENTION (zero size file/folder)
    S3 catchme; \??\C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\catchme.sys [X]
    S3 dgderdrv; System32\drivers\dgderdrv.sys [X]
    S3 pccsmcfd; system32\DRIVERS\pccsmcfd.sys [X]
    S2 pnarp; system32\DRIVERS\pnarp.sys [X]
    S2 purendis; system32\DRIVERS\purendis.sys [X]
    2015-05-10 22:43 - 2015-05-11 20:11 - 00000000 ____D () C:\AdwCleaner
    2015-04-12 00:10 - 2015-04-12 00:10 - 00002240 _____ () C:\Users\Adam\Desktop\SpyHunter.lnk
    2015-04-12 00:10 - 2015-04-12 00:10 - 00000000 ____D () C:\Users\Adam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\SpyHunter
    2015-04-12 00:10 - 2015-04-12 00:10 - 00000000 ____D () C:\sh4ldr
    EmptyTemp:


    Plik zapisz pod nazw± fixlist.txt i umie¶ć obok FRST w tym samym folderze.
    Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix.

  • #3 12 Maj 2015 15:39
    Adam-T
    Poziom 37  

    Acorus 20 napisał:
    Odinstaluj SearchMe Toolbar v9.3.

    No wła¶nie z tym mam problem, po wybraniu odinstaluj wyskakuje mi to:
    Acer Aspire 5737Z - Pro¶ba o sprawdzenie logów FRST, po starcie zwis na 5 minut
    deinstalator szuka pliku searchmeToolbar.msi którego nie mam na dysku.
    Co z tym zrobić? Jeszcze nie robiłem fixa FRST-em.

  • #4 12 Maj 2015 15:46
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    Nie musisz tego robić. Wykonaj skrypt.

  • Pomocny post
    #6 13 Maj 2015 09:25
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    Skasuj folder C:\FRST.
    Przeskanuj programem Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/8/
    Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.

  • Pomocny post
    #8 13 Maj 2015 20:52
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Masz problem z dyskiem jak widac.

    Zgraj dane na inny nosnik (lub z rob obraz calego dysku), nastepnie wykonaj zerowanie i remap przy pomocy mhdd. Zerowanie usunie WSZYSTKO z CALEGO dysku bez mozliwosci odzyskania.

  • #9 15 Maj 2015 10:13
    Adam-T
    Poziom 37  

    Dyskiem zajmę się niebawem. Dziękuję za pomoc. Temat zamykam.
    Acer Aspire 5737Z - Pro¶ba o sprawdzenie logów FRST, po starcie zwis na 5 minut

 
Promocja -20%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
tme