Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PIONEER VSX-921 - Błąd UE22 i brak dźwięku

kaszub13 01 Cze 2015 06:26 2238 8
  • #1 01 Cze 2015 06:26
    kaszub13
    Poziom 1  

    Witam
    Od pewnego czasu wyskakuje mi komunikat na wyświetlaczu UE22 i nie ma dźwięku w tym czasie. Brak dźwięku trwa nawet do godziny od czasu włączenia amplitunera. Po pewnym czasie głos się włącza. Dodam , iż zgodnie z instrukcją obsługi kod UE22 oznacza nieprawidłową aktualizację oprogramowania. Oprogramowanie jest uaktualnione i najnowsze. Reset amplitunera nic nie pomaga. Proszę o pomoc co z tym fantem zrobić, ewentualnie kto jest w stanie naprawić takie coś. Pozdr.

  • #2 01 Cze 2015 08:17
    romeok01
    Poziom 35  

    Pisz lub dzwoń do serwisu Pioneer w Polsce -> Link

    (Centrala serwisowa) Tele Radio Video
    ul. Bohaterów Getta Warsz.18
    81-609 Gdynia
    Tel.: (0-58) 624-50-09
    e-mail: piotech(malpa)trv.com.pl

  • #3 25 Sie 2016 10:43
    Stelmacher
    Poziom 11  

    Witam
    Mam vsx 1021 i też ten błąd.
    Jak to rozwiązać?

  • #4 16 Gru 2016 16:32
    1107512
    Usunięty  
  • #5 11 Sty 2017 16:11
    lofik
    Poziom 8  

    Czy udało się wam rozwiązać problem z błędem UE22 ?

    U mnie pojawił się dziś na VSX921 jednak dźwięk działa jak należy (przynajmniej na razie)
    Oczywiście sprzęt po gwarancji gdzie serwisy twierdzą że trzeba wymienić płytę główną.

  • #6 20 Sty 2017 07:23
    lofik
    Poziom 8  

    Zrobiłem jak pisałeś zdjąłem obudowę i wszystko dokładnie przedmuchałem. Po tym wgrałem najnowszy dostępny soft z pendrive bo sam nic nie znajdował w sieci. Dwa dni było spokoju jednak problem wrócił i zaczyna się pogłębiać. Teraz zaczyna także brakować dźwięku. Jedynym wyjściem jest wyłączenie 2-3 razy dekodera. Obawiam się że niebawem i to nie pomoże. Jedyne co jeszcze spróbuje to zrobić reset do ustawień fabrycznych. Inaczej zostanie tylko serwis i załamanie nerwowe po rachunku.

  • #7 20 Sty 2017 11:06
    bbobii
    Poziom 21  

    Moim skromnym zdaniem to ok90% kondensatorów do wymiany.

  • #8 23 Sty 2017 15:04
    lofik
    Poziom 8  

    Szczerze powiem że płyta wygląda na stan idealny jak by dopiero co z fabryki wyszła. Żaden kondensator nie jest napuchnięty lub uszkodzony (patrząc na oko)
    Soft wgrany najnowszy reset zrobiony jednak problem nadal jest. Teraz jeszcze zaczyna się problem z dźwiękiem którego brakuje po uruchomieniu zimnego dekodera. Wystarczy włączyć i wyłączyć 2-3 razy i wszystko jest ok. Nadal pokazuje błąd jednak dźwięk działa. Co ciekawe kiedy wyłączy się dekoder po np. 30 min działania i od razu włączy to błąd już się nie pokazuje nawet po wielu godzinach działania.
    Dziwnie to wygląda bo wszystko jest ok jeśli dekoder jest dobrze rozgrzany.
    Ja u siebie dekodera używam zawsze z telewizorem a nie sporadycznie jak wiele osób tylko jak puszcza filmy.

  • #9 23 Sty 2017 16:21
    bbobii
    Poziom 21  

    Wymieniałem już kondensatory które wyglądały niemal idealnie ale miały prawie zero pojemność lub mniej niż połowa wartości.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME