Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 01 Cze 2015 06:26
    kaszub13
    Poziom 1  

    Witam
    Od pewnego czasu wyskakuje mi komunikat na wyświetlaczu UE22 i nie ma dźwięku w tym czasie. Brak dźwięku trwa nawet do godziny od czasu włączenia amplitunera. Po pewnym czasie głos się włącza. Dodam , iż zgodnie z instrukcją obsługi kod UE22 oznacza nieprawidłową aktualizację oprogramowania. Oprogramowanie jest uaktualnione i najnowsze. Reset amplitunera nic nie pomaga. Proszę o pomoc co z tym fantem zrobić, ewentualnie kto jest w stanie naprawić takie coś. Pozdr.

  • #2 01 Cze 2015 08:17
    romeok01
    Poziom 35  

    Pisz lub dzwoń do serwisu Pioneer w Polsce -> Link

    (Centrala serwisowa) Tele Radio Video
    ul. Bohaterów Getta Warsz.18
    81-609 Gdynia
    Tel.: (0-58) 624-50-09
    e-mail: piotech(malpa)trv.com.pl

  • #3 25 Sie 2016 10:43
    Stelmacher
    Poziom 11  

    Witam
    Mam vsx 1021 i też ten błąd.
    Jak to rozwiązać?

  • #4 16 Gru 2016 16:32
    wojciecho87
    Poziom 1  

    U mnie również w modelu 921 występował błąd ue22, wystarczyło zdjąć górną obudowe i przedmuchanie górnej płytki/modułu (hdmi, lan itp..).

  • #5 11 Sty 2017 16:11
    lofik
    Poziom 8  

    Czy udało się wam rozwiązać problem z błędem UE22 ?

    U mnie pojawił się dziś na VSX921 jednak dźwięk działa jak należy (przynajmniej na razie)
    Oczywiście sprzęt po gwarancji gdzie serwisy twierdzą że trzeba wymienić płytę główną.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty