Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

RENAULT CLIO III lift - przekaźnik pompy paliwa

zygizz 13 Wrz 2015 18:44 2451 21
  • #1 13 Wrz 2015 18:44
    zygizz
    Poziom 9  

    Witam, mam pytanie, gdzie znajduje się przekaźnik i bezpiecznik pompy paliwa w Renault Clio III lift 2011r 1.2 benzyna??
    Bezpieczniki znalazłem obok kierownicy jakby poniżej stacyjki, ale tam tylko są bezpieczniki od wnętrza pojazdu. Pod maską obok akumulatora znalazłem bezpieczniki i przekaźniki lecz niestety nie opisane.

    Nie dochodzi u mnie napięcie do pompy paliwa. Po podłączeniu pod komputer przez obd nie znajduje absolutnie żadnych błędów a napięcia na pompie nie ma.

  • #2 13 Wrz 2015 19:17
    pitpit7
    Poziom 7  

    Witam, sprawdzałeś pod maską po prawej stronie obok akumulatora (na lewym nadkolu)?
    Tam powinny się znajdować te bezpieczniki i przekaźniki, ale nie jestem pewien ;)

  • #3 13 Wrz 2015 20:55
    autoas
    Poziom 41  

    zygizz napisał:
    Pod podłączeniu pod komputer obd nie znajduje absolutnie żadnych błędów

    W żadnym nowym aucie śmieszny OBD ELM nie pokaże wszystkich błędów tylko sprzęt serwisowy...stety...

  • #4 15 Wrz 2015 11:30
    zygizz
    Poziom 9  

    Witam, pod maska są owszem, ale jest tam kilka bezpieczników i przekaźnikow, ale nie ma opisu nigdzie co jest co. W necie tez nie moge znaleźć rozpiski do clio3.

    Podłączam komputer Launch Diagun więc nie taki amatorski tani sprzęt.

  • #5 15 Wrz 2015 11:55
    andrzej20001
    Poziom 42  

    Zrób test przekaźnika testerem to go usłyszysz.

  • #6 15 Wrz 2015 15:47
    pitpit7
    Poziom 7  

    Włącz zapłon, podłącz tester ciągłości przewodów (plusem od multimetru) do prądowego kabla (przy pompie) i sprawdzaj po kolei na przekaźnikach (minusem od multimetru), jak będzie "piszczał" to ten przekaźnik.
    Drugi sposób, weź sobie do pomocy kogoś, żeby ci włączał zapłon i słuchaj przekaźników który się załącza podczas przekręcania stacyjki na pozycje (zapłon).
    Lub trzeci sposób. Odkręć przewody od pompy, podłącz zamiast pompy żarówkę 12v i w skrzynce bezpieczników/przekaźników podawaj po kolei napięcie 12v na poszczególne styki, jak się żarówka zapali będziesz wiedział który to bezpiecznik/przekaźnik.

  • #8 15 Wrz 2015 20:02
    milejow
    Poziom 42  

    Pompę załącza moduł UPC obok akumulatora a przekaźnika zewnętrznego nie ma :D

  • #9 17 Wrz 2015 11:32
    zygizz
    Poziom 9  

    Witam, metoda multimetru nie odnalazłem przekaźnika pompy paliwa.

    Ale mam nowy problem, nie ma też iskry.

    Samochód jest po delikatnej kolizji ( pęknięty zderzak i uchwyty lewej lampy) i miał wystrzeloną poduszke w fotelu. Poduszka wymieniona, moduł zresetowany, błędy usunięte. Nie ma iskry i napięcia na pompie paliwa.

    Jakieś propozycje o co może chodzić ??

    Starsze renówki miały wyłącznik bezwładnościowy ale w tej nie odnalazłem w/w.

  • #11 17 Wrz 2015 18:50
    milejow
    Poziom 42  

    zygizz napisał:
    Samochód jest po delikatnej kolizji (

    Jakie błędy w ECM, UCH, SRS i UPC?
    zygizz napisał:
    Witam, metoda multimetru nie odnalazłem przekaźnika pompy paliwa.

    Bo jest zabudowany w UPC.

  • #12 18 Wrz 2015 11:31
    zygizz
    Poziom 9  

    Błędów brak, wcześniej miał w UCH coś i airbagach. Ale po zrobieniu poduszek wszystkie są wykasowane.

    Rozrusznik kręci. Brak iskry i napięcia pompy paliwa. Dioda od immo nie wskazuje błędów. Alarmów i innych zabezpieczeń brak. Kable całe nie poprzecinane. Wszystko wygląda jakby nie było rozbierane od nowości.

  • #14 18 Wrz 2015 11:53
    kortyleski
    Poziom 40  

    Zasilania i masy sprawdzone że schematem? Wtryski co robią?

  • #15 18 Wrz 2015 22:17
    milejow
    Poziom 42  

    kortyleski napisał:
    Wtryski co robią?

    Śpią bo ECM zablokowany craschem(UCH nie pozwala uruchomić) :D

  • #16 18 Wrz 2015 22:56
    szymitsu21

    Poziom 31  

    milejow napisał:
    kortyleski napisał:
    Wtryski co robią?

    Śpią bo ECM zablokowany craschem(UCH nie pozwala uruchomić) :D


    Chyba niema innej opcji jak, źle zrobiony CRASCH.

  • #17 19 Wrz 2015 16:49
    zygizz
    Poziom 9  

    ale gdyby sterownik był źle zrobiony to nie powinny być błędy w sterowniku air bag?

  • #18 19 Wrz 2015 20:22
    autoas
    Poziom 41  

    Zadaj sobie pytanie....robisz to Clipem czy nie?

  • #19 20 Wrz 2015 21:49
    zygizz
    Poziom 9  

    Nie robię ego clipem, a Launch Diagun-em. Dotychczas przy niemieckich markach nie miałem żadnych problemów z połączeniem czy odczytem błędów.

  • #21 23 Wrz 2015 22:20
    zygizz
    Poziom 9  

    Witam, posprawdzałem raz jeszcze i znalazłem błąd DF282 w module od poduszek.
    Wcześniej błąd ten udało się wykasować i go nie było.

    Jakieś pomysły co może oznaczać ten błąd, bo jako tłumaczenie w Diagunie mam błąd czujnika prędkości.
    W googlach też nie znajduje informacji a temat tego błędu.

  • #22 25 Gru 2015 09:49
    zygizz
    Poziom 9  

    Witam, temat rozwiązany, problemem był zablokowany sterownik silnika. Launch wyświetlał tylko nieznany błąd w module ECU. Podpięcie pod CLIPA załatwiło sprawę nawet z wywalonym napinaczem pasa.

 
Promocja -20%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
tme