Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Okulary 3D SSG-P51002 do Sony KDL-43W809C

raffic 09 Sty 2016 08:55 2169 11
  • #1 09 Sty 2016 08:55
    raffic
    Poziom 11  

    Witam niedawno zakupiłem tv Sony Bravia 43W809C, niestety w zestawie nie ma okularów 3D, oryginalne są strasznie drogie, troszkę poczytałem na forach o zamiennikach i kompatybilnych okularach, np w fajnej cenie 2 sztuki za 105 zł SSG-P51002 od samsunga.

    I tu zaczyna się moje pytanie, podobno te okulary przestały współpracować z tv Sony 3D po ostatniej aktualizacji, czy ktoś kto posiada ten typ TV, ten zestaw okularów, mógł by się wypowiedzieć jak to jest, czy wam działają czy nie?.

    Czy sony może tak przeprogramować swoje oprogramowanie w TV, żeby później nie działały po następnych aktualizacjach, inne modele okularów a tylko TDG-BT500A.

    Wspomnę jeszcze że model mojego TV jest z 2015 roku.

    Z góry wszystkim dziękuję za konkretne odpowiedzi.

  • #2 11 Sty 2016 23:00
    raffic
    Poziom 11  

    testowałem okulary SSG-P5100 od samsunga i powiem wam że działają super efekt, nawet nie trzeba ich za każdym razem parować.
    wspomnę że nie zaktualizowałem TV do v3.155 Oprogramowanie układowe 21-12-2015 bo żadna poprawka tak szczerze mówiąc nie została zrobiona no chyba że się mylę.
    Korzyści i udoskonalenia:

    Poprawiona stabilność działania telewizora:
    Niedostateczna czułość pilota na podczerwień
    Pojawianie się czarnego ekranu podczas włączania telewizora
    Restartowanie się telewizora podczas zmiany kanału.

    czekam na dalsze opinie
    2szt OKULARY 3D SAMSUNG AKTYWNE SSG-5100GB v.BOX 98,95 zł

  • #3 17 Sty 2016 21:41
    raffic
    Poziom 11  

    no i powiem wam tyle te okulary SSG-P5100 niestety przestały działać 2 pary nie dało się już sparować :( nie polecam

  • #4 21 Sty 2016 16:30
    Vaass
    Poziom 9  

    Dlaczego przestały działać? Chodzi o najnowszy update telewizora?

  • #6 30 Sty 2016 16:02
    Vaass
    Poziom 9  

    No ja właśnie też mam zamienniki tylko troszkę inne i nie mogę ich sparować. Mógłbyś napisać jak je parujesz? Próbowałem już wszystkiego, bez skutku.

  • #7 07 Lut 2016 16:53
    Vaass
    Poziom 9  

    Problem rozwiązany. Kilka dni temu pojawiła się kolejna aktualizacja do telewizora. Po zaktualizowaniu okulary wykryte w dwie sekundy.
    Jak sparować je z TV? Należy włączyć film w 3D, w opcjach TV włączamy 3D i wciskamy przycisk na okularach. Powinny zostać sparowane w kilka sekund. Dodatkowo pojawi się komunikat na dole ekranu o znalezieniu okularów.
    Może te informacje przydadzą się innym ;)

  • #8 25 Lut 2016 20:59
    andy_28
    Poziom 11  

    raffic napisał:
    Witam niedawno zakupiłem tv Sony Bravia 43W809C, niestety w zestawie nie ma okularów 3D, oryginalne są strasznie drogie, troszkę poczytałem na forach o zamiennikach i kompatybilnych okularach, np w fajnej cenie 2 sztuki za 105 zł SSG-P51002 od samsunga.

    I tu zaczyna się moje pytanie, podobno te okulary przestały współpracować z tv Sony 3D po ostatniej aktualizacji, czy ktoś kto posiada ten typ TV, ten zestaw okularów, mógł by się wypowiedzieć jak to jest, czy wam działają czy nie?.

    Czy sony może tak przeprogramować swoje oprogramowanie w TV, żeby później nie działały po następnych aktualizacjach, inne modele okularów a tylko TDG-BT500A.

    Wspomnę jeszcze że model mojego TV jest z 2015 roku.

    Z góry wszystkim dziękuję za konkretne odpowiedzi.


    Ja kiedyś zakupiłem te okulary Samsunga SSG-51000GB (wersja V6000), a później dokupiłem jeszcze dwie pary tych okularów, ale okazało się, że są w wersji V4.14.

    Wszystkie te okulary parowały się z tym TV Sony i mogłem oglądać obraz 3D.
    Ostatnio po długim nie oglądaniu 3D postanowiłem znów sobie coś obejrzeć. Okazało się, że żadne okulary nie łączą się z TV. Dopiero po restarcie TV (androida) wszystkie okulary znów się parują z TV, ale dekodowanie obrazu 3D działa tylko na okularach w wersji V6000, a na tych dwóch parach, w wersji V4.14 obraz 3D nie jest dekodowany (mimo komunikatu, że wykryto okulary 3D).

    Możecie sprawdzić jak u Was obecnie działają te okulary Samsunga i jakie macie ich wersje wykonania (dolny prawy róg klapki baterii, zaczynający się od V)?

    Coś mi się też wydaje, że to wina grudniowej aktualizacji oprogramowania tego TV.

  • #9 26 Lut 2016 13:46
    Vaass
    Poziom 9  

    Około tydzień temu była kolejna aktualizacja. Zrób update i sprawdź wtedy czy działają. Ja nie mam okularów Samsunga tylko chińskie zamienniki - po grudniowej i ostatniej aktualizacji działają.

  • #10 26 Lut 2016 16:27
    andy_28
    Poziom 11  

    Vaass napisał:
    Około tydzień temu była kolejna aktualizacja. Zrób update i sprawdź wtedy czy działają. Ja nie mam okularów Samsunga tylko chińskie zamienniki - po grudniowej i ostatniej aktualizacji działają.


    Boję się aktualizować oprogramowania, bo jest następujący komunikat:

    "W dniu 17 lutego 2016 roku wydaliśmy uaktualnienie oprogramowania (3.317), w celu poprawienia stabilności i ogólnej wydajności Sony Android TV.

    Niestety, wykryto problem techniczny w Holandii, który skutkuje błędnym zachowaniem TV podczas jego użytkowania.

    Jako środek ostrożności w interesie wszystkich naszych klientów, zdecydowaliśmy się zawiesić, dystrybucję oprogramowania bezpośrednio do telewizora. Pozwoli to uniknąć żadnych dalszych problemów a naszym inżynierom w pełni zbadać przyczyny błędu.

    Dokładamy naszych wszelkich starań i będziemy na bieżąco informować o znalezionych rozwiązaniach lub dalszych uaktualnieniach oprogramowania.

    W międzyczasie, nadal można pobrać oprogramowanie z naszej strony wsparcia i zainstalować go na waszym TV za pomocą urządzenia pamięci masowej USB.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za cierpliwość."

    Ktoś zainstalował to nowe oprogramowanie i wszystko jest ok?

  • #11 26 Lut 2016 23:42
    Vaass
    Poziom 9  

    Ja je mam i wszystko działa. Dodali wkońcu nagrywanie na HDD/USB oraz PIP/PAP (ale tylko przy oglądaniu przez HDMI). Nagrywania nie testowałem, nie mam podpiętego dysku oraz cyfrowego sygnału.
    Spróbuj jeszcze wyłączyć telewizor z tyłu przyciskiem - przytrzymaj power przez ok. 10 sekund. Po włączeniu zobacz czy okulary zaczęły działać. U mnie znowu wystąpił problem z parowaniem okularów i to pomogło. Może w Twoim przypadku także pomoże. Powodzenia

  • #12 27 Lut 2016 21:11
    andy_28
    Poziom 11  

    Vaass napisał:
    Ja je mam i wszystko działa. Dodali wkońcu nagrywanie na HDD/USB oraz PIP/PAP (ale tylko przy oglądaniu przez HDMI). Nagrywania nie testowałem, nie mam podpiętego dysku oraz cyfrowego sygnału.
    Spróbuj jeszcze wyłączyć telewizor z tyłu przyciskiem - przytrzymaj power przez ok. 10 sekund. Po włączeniu zobacz czy okulary zaczęły działać. U mnie znowu wystąpił problem z parowaniem okularów i to pomogło. Może w Twoim przypadku także pomoże. Powodzenia


    Już coś podobnego robiłem, tak jak napisałem kilka postów wyżej.
    Tak dla informacji, zamiast z tyłu tv trzymać przycisk wyłączenia można to samo zrobić za pomocą pilota - przytrzymać przez około 10 sek przycisk zielony power :). Wówczas android się zamyka i tv wyłącza i następuje jego reset. Tak robiłem, jak i dla pewności później jeszcze wyłączałem tv z gniazdka zasilającego.

 
Promocja -20%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
tme