Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pioneer avic-f930bt i kamera cofania

natala23 10 Sty 2017 16:55 2895 38
  • #31 10 Sty 2017 16:55
    gmsenior
    Poziom 9  

    Czy jesli z szyny CAN w aucie jest sygnał wstecznego, to moze on wystarczy dla radia??

  • #32 10 Sty 2017 19:13
    bubu1769
    Poziom 30  

    Według instrukcji od radia w ustawieniach tylnej kamery powinnien być wybór w jakim trybie ma pracować.

  • #33 10 Sty 2017 19:19
    gmsenior
    Poziom 9  

    Jak rozumieć w jakim trybie ?

    Czy można ten tryb wybrać, nie znalazłem albo nie doczytałem w instrukcji, jeśli tak to podaj link do instrukcji i nr strony to poczytam

  • #34 10 Sty 2017 19:22
    bubu1769
    Poziom 30  

    Instrukcja jest na stronie Pioneer-a, opis masz na stronie 154 manuala, tylko nie myl tego z instalation manual.

  • #36 13 Sty 2017 20:47
    gmsenior
    Poziom 9  

    Witam

    Dzisiaj próba nr 2 i kicha

    podłączyłem zasilanie kamery bezpośrednio z lampy cofania, kabel do przewodu fioletowo-białego,

    działa włączenie trybu kamery, ale obrazu nie ma

    sygnał jest, ale nie włącza sie widok kamenry po włączeniu trybu cofania

    Jakies sugestie

  • #37 14 Sty 2017 08:51
    bubu1769
    Poziom 30  

    Czyli utomat działa ale przestał być widoczny obraz z kamery? Podobny problem był właśnie rozwiązywaniu na początku tego wątku i przyczyną prawdopodobnie są zakłócenia z zasilania. Spróbuj zasilić kamerę przez przekaźnik według schematu jaki podałem wcześniej. No chyba że podłączyłeś kamerę pod nie to wejście obrazu w radiu.

  • #38 14 Sty 2017 16:12
    gmsenior
    Poziom 9  

    Już wszystko działa,

    Przyczyna prozaiczna, przez przypadek zlutowane odwrotnie kabelki w gnieździe kamery wideo.

    Dzieki za wskazówki

Szybka odpowiedź lub zadaj pytanie
Dziękuję Ci. Ta wiadomość oczekuje na moderatora.
 Szukaj w ofercie
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME