X

Schemat instalacji elektrycznej w domu

20 Jun 2005 13:50 ELelektryczek
  • #1 20 Jun 2005 13:50
    elektryczek
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    Mam pytanie czy ma ktoś może na dysku schemat jakiejkolwiek instalacji elektrycznej + drugi schemat który bedzie pokazywal jej rozmieszczenie w domu (w poszczegolnych pokojach gniazdka itp?) potrzebuje takie materialy na budownictwo... :) z gory dziekuję [/img]
  • #2 21 Jun 2005 17:06
    embros
    Level 23  
    Helpful post? (0)
    Witam!
    Była książka " Instalacje w domkach jednorodzinnych " wydana przez Arkady. Poszukaj
    pozdrawiam
    Piotrek
  • #3 04 Aug 2009 21:10
    jez733
    Level 9  
    Helpful post? (+1)
    nie jestem profesjonalistą ale myślę że pociągnięcie paru kabli w pokoju to nie problem, chodzi o nowo remontowany pokój w którym trzeba zrobić elektrykę od podstaw są tylko dwa przewody idące bezpośrednio od licznika. Czy mogę zrobić to tak jak staram się przedstawić na rysunku.
    To view the material on this forum you must be logged in.

Z góry dzięki za wyrozumiałość i życzliwą odpowiedź
  • #4 10 Sep 2009 09:23
    xxxMaly1xxx
    Level 1  
    Helpful post? (+1)
    Witam schemat wyszedł nieźle tylko jeszcze jest jedna rzecz o której pan zapomniał bo bezpośrednio z licznika nie może być podane napięcie na dany pokój ponieważ od licznika przewód musi dojść do skrzynki rozdzielczej i być podłączone do bezpiecznika "S" i wtedy może być dalej podawane na pomieszczenie
  • #5 10 Sep 2009 19:22
    jez733
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    xxxMaly1xxx wrote:
    Witam schemat wyszedł nieźle tylko jeszcze jest jedna rzecz o której pan zapomniał bo bezpośrednio z licznika nie może być podane napięcie na dany pokój ponieważ od licznika przewód musi dojść do skrzynki rozdzielczej i być podłączone do bezpiecznika "S" i wtedy może być dalej podawane na pomieszczenie

kabelki już od miesiąca zaszpachlowane w ścianach, ale dzięki za odpowiedź i utwierdzenie mnie w moim przekonaniu :)