Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Schemat instalacji elektrycznej w domu

elektryczek 20 Cze 2005 13:50
  • #1 20 Cze 2005 13:50
    elektryczek
    Poziom 12  

Mam pytanie czy ma ktoś może na dysku schemat jakiejkolwiek instalacji elektrycznej + drugi schemat który bedzie pokazywal jej rozmieszczenie w domu (w poszczegolnych pokojach gniazdka itp?) potrzebuje takie materialy na budownictwo... :) z gory dziekuję [/img]

• #2 21 Cze 2005 17:06
    embros
    Poziom 23  

Witam!
    Była książka " Instalacje w domkach jednorodzinnych " wydana przez Arkady. Poszukaj
    pozdrawiam
    Piotrek

• #3 04 Sie 2009 21:10
    jez733
    Poziom 9  

nie jestem profesjonalistą ale myślę że pociągnięcie paru kabli w pokoju to nie problem, chodzi o nowo remontowany pokój w którym trzeba zrobić elektrykę od podstaw są tylko dwa przewody idące bezpośrednio od licznika. Czy mogę zrobić to tak jak staram się przedstawić na rysunku.
    Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany

Z góry dzięki za wyrozumiałość i życzliwą odpowiedź

• #4 10 Wrz 2009 09:23
    xxxMaly1xxx
    Poziom 1  

Witam schemat wyszedł nieźle tylko jeszcze jest jedna rzecz o której pan zapomniał bo bezpośrednio z licznika nie może być podane napięcie na dany pokój ponieważ od licznika przewód musi dojść do skrzynki rozdzielczej i być podłączone do bezpiecznika "S" i wtedy może być dalej podawane na pomieszczenie

• #5 10 Wrz 2009 19:22
    jez733
    Poziom 9  

xxxMaly1xxx napisał:
    Witam schemat wyszedł nieźle tylko jeszcze jest jedna rzecz o której pan zapomniał bo bezpośrednio z licznika nie może być podane napięcie na dany pokój ponieważ od licznika przewód musi dojść do skrzynki rozdzielczej i być podłączone do bezpiecznika "S" i wtedy może być dalej podawane na pomieszczenie