Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki telewizor 49 - 55 cali bez smarta z z niskim input lag-iem

andimm 26 Mar 2016 09:49 1446 23
  • #1 26 Mar 2016 09:49
    andimm
    Poziom 6  

Witam wszystkich, chciałbym kupić dla syna telewizor, który nadawałby się jako monitor do grania jak również do oglądania filmów z komputera, ważne aby miał niski input lag, oglądanie DVB-T sporadyczne, najlepiej bez smarta i innych bajerów - zwykły odbiornik, ważne aby miał jak najlepsze parametry obrazu tj. kontrast, jasność, kąty, na dobrej matrycy min 100Hz, w miarę jak najnowszy model w miarę możliwości A++ (oszczędności, oszczędności), przekątna 49 - do 55 cali i kwota od 1000 do 3500 zł, jako że jestem zupełnym laikiem w świecie TV /do tej pory mam TV lampowe/ dlatego postanowiłem napisać na tym forum prośbę o pomoc w wyborze dobrego modelu telewizora, który spełniałby nasze oczekiwania.

• #2 26 Mar 2016 11:32
    LOCOLOCO
    sprzedawca - konsultant
  • #3 26 Mar 2016 12:48
    andimm
    Poziom 6  

Nie patrzyłem na wszystkie ale już dwa pierwsze to okularowe 3D i smarty, co w znacznym stopniu podnosi ich cenę, a ja prosiłem o modele bezsmartowe i bez 3D bo tej technologi nie ma już nawet w nowych modelach po prostu producenci powoli od tego odchodzą więc automatycznie nie będzie wspierana.

• #4 26 Mar 2016 13:15
    LOCOLOCO
    sprzedawca - konsultant

Bez 3D będą modele tegoroczne.
    Bez Smartowe są tylko najtańsze modele. W klasie bodanej wszystkie mają smarta i nie wpływa to na różnicę ceny. Ale za to jakość jest w tej klasie lepsza. A telewizor to głównie jakość obrazu - przynajmniej ja tak wybieram.

• #5 26 Mar 2016 16:05
    andimm
    Poziom 6