Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Schemat zwrotnicy do Alcone Acoustics

PanDizajna 01 Kwi 2016 00:30 555 2
  • #1 01 Kwi 2016 00:30
    PanDizajna
    Poziom 1  

Cześć, potrzebuję, żeby ktoś znający się na rzeczy rzucił okiem na te schematy zwrotnic.

Mam głośniki Alcone Acoustics AC 5,25 HES (średnio-nisko tonowy) i AC 1 HAT (wysokotonowy) i potrzebuję do nich filtra. Na kartach głośników były podane przykładowe schematy filtrów zarówno do jednego jak i drugiego głośnika i połączyłem je w jedno. Jestem zupełnie zielony w temacie i nie wiem czy taki filtr będzie prawidłowo grał. Jak nałożyłem na siebie wykresy uzyskanego dźwięku to widzę, że wysokotonowy będzie grał za głośno w stosunku do średnionisko tonowego. Jak wyrównać ich poziomy? Czy taki układ ma sens? Oryginalne układy i mix zamieszczam poniżej. Również wykresy.
    Schemat zwrotnicy do Alcone Acoustics Schemat zwrotnicy do Alcone Acoustics Schemat zwrotnicy do Alcone Acoustics

Pytam bo jeszcze kiedyś dostałem od znajomego podobny projekt układu, który wykonałem jednak głośniki grają bardzo cicho i bardzo płasko. Dźwięk jakby miał ścięty górny i dolny zakres częstotliwości, grał tylko środkiem i słychać jak zza ściany. Schemat z opisem DC electronics.

Również kiedyś inny elektroakustyk wysłał mi takie zwrotnice jak na zdjęciu ale gwizdek mocno zniekształcał dźwięk i lekko popiardywał, a głośnik średnioniskotonowy mocno, nawet jak przytkaliśmy mu bass reflex.
    Schemat zwrotnicy do Alcone Acoustics Schemat zwrotnicy do Alcone Acoustics Schemat zwrotnicy do Alcone Acoustics

Czy mix filtrów podanych przez producenta po modyfikacji wyrównującej poziomy będzi eok? Jeśli tak to jaka to modyfikacja?