X

Seicento, nie odpala, nie kręci rozrusznikiem...

27 Jun 2005 01:30 JOJordek
  • #1 27 Jun 2005 01:30
    Jordek
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Mam problem, Seicento 900 nie odpala wogole, nie kreci rozrusznikiem, po przekreceniu kluczyków nic sie nie dzieje, a dokładnie w pozycji kluczyków właczajacej stacyjke słychać tylko przeskakiwanie przekaznika z pompy paliwowej (po lewej w kabinie mały czarny przekaznik), nie słychać zasysania pompy charakterystycznego przed odpaleniem (nie swieci sie kontrolka z pompy). po dalszym przekreceniu kluczyków, niedzieje sie nic, nawet przestaje "cykać" przekaznik. Wiem ze juz pewnie było troche postów o tym, ale czy ktos mi moze powiedzieć czy to bedzie alternator (szczotki, łożyska), czy przekaznik nie podaje sygnały dalej (czy bedzie to ten w kabinie czy dwa z przodu w komorze silnika), jakby to wygladało. Moze ktos juz sie z tym spotkał i moze pomóc. Odpaliłem raz na popych ale po zdjeciu nogi z gazu całkowicie zgasł, nie dał sie juz odpalić.
  • #2 27 Jun 2005 08:09
    pablo11z
    Level 16  
    Helpful post? (0)
    A może to zwyczajnie akumulator padł ???
    Podmień aku i zobacz.
  • #3 27 Jun 2005 08:15
    Jordek
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    podmieniałem, na bank dobry .... i nic (znaczy te same objawy) :/
  • Helpful post
    #4 27 Jun 2005 12:17
    diag
    Spec od samochodów
    Helpful post? (0)
    Sprawdź masy, szczególnie plecionkę.
  • #5 27 Jun 2005 14:15
    Jordek
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    probowałem tez go odpalać na kable z innego auta, i nic, wymieniłem przekaznik, teraz nie stuka i włacza sie nawet kontrolka z pompy paliwa (akumulatora i oleju tez), ale tylko prowizorycznie bo nie słychać tego charakterystycznego dzwieku, nie wiem czy to alternator czy pompa :( czy poszło jakies spiecie na komputer :/
  • Helpful post
    #6 27 Jun 2005 14:41
    mczapski
    Level 38  
    Helpful post? (0)
    Zamiast rozmyślać czego nie ma sprawdź co jest. Po pierwsze stan akumulatora (chociaż ponoć dobry). Drugie to połączenie przewodu masowego z silnikiem i nadwoziem oraz przewodów masowych do bloków sterowania. Na razie pasuje mi brak masy (połaczenia przy śrubach, przwwód masujący).
  • #7 27 Jun 2005 19:09
    Jordek
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    no i pewnie ze mieliscie racje , masa całkowicie sie rozkruszyła zaraz przy silniku a ze było ciemno to błedem okazał sie czynnik ludzki (czyli moja wiedza) raz udało sie go odpalic tylko dlatego ze poprostu jakims cudem jeszcze sie stykały te dwa konce, po przejechaniu kawałka chyba sie zorszczepiło i end ... pozatym bezpieczniki te za alkiem i przekaznik do pompy.... jak to zrobiłem to przynajmniej odpalił na paliwie :D, na gazie jak sie przełacza to sie wyłacza czyli albo cewki albo cóś, ale to juz gazownik ... przynajmniej auto juz nie stoi na zad.... uboczu :P dzieki Wam wielkie ... za wyrozumiałosc tesh
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products